Saytın Ən varlısı ol : kobra82 - 20 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Qərb Dünyasında Əxlaq
x-pert [Off] (21.01.2014 / 22:56)
Ateist olan bir insan ölür. Allah onu cəhənnəmə göndərməklə yanaşı ona düşmən münasibəti göstərir.
Allah var və onun çox ağıllı olduğu inkar edilə bilməz. Yaxşı, Allahın varlığının və ağıllı olmağının səbəbi nədir ?
Əgər insan ağlı çox inkişaf etdiyi üçün bir yaradıcıya ehtiyac olursa, onda onu yaradanın ağlı nə qədər inkişaf etmiş olmalı ? O qədər inkişaf etmiş ki, insanın ehtiyac duyduğundan daha böyük bir səbəbə ehtiyac duymalıdır..
İzahı belə verilir : Allah sonsuzdur. Həmişə var olub və əzəlidir.
Bu ağla sahib bir varlığın yaradıcı olmadan da var ola biləcəyi bir mənasına gəlir. Bu vəziyyətdə ateistin yaradılmış olduğunu rədd etməsi tamamilə məntiqlidir.
Çünki Allah bütün zamanın ən ağıllı varlığı qismində durur və yaradılmadı.
Bu halda ateist tamamilə tutarlı, hətta ateist ağlının təkamülün nəticəsi olduğunu bilir.
"MƏN ƏZƏLİYƏM"ə görə daha məqbul bir açıqlama təqdim edir. Sanki, Mən əzəliyəm demək Allahı məntiqdən azad tutur. Burda tək bir tutarsızlıq var... O kimdir ?
Burda anlayış məntiqlə formalaşır. Və bu anlayışın içində mücərrədlilik var. Bu anlayışa olan münasibətin necədir ?
Ardarazli (21.01.2014/22:36)Fövqəltəbii bir anlayış..
ANLAYIW mentiqle formalawmirsa men onu qebul etmirem. Mocuzeye sehre xeyala arzuya fovqelquvveye soykenen ANLAYIW cefengiyyatdan bawqa birwey deyil.
Ateist olan bir insan ölür. Allah onu cəhənnəmə göndərməklə yanaşı ona düşmən münasibəti göstərir.
Allah var və onun çox ağıllı olduğu inkar edilə bilməz. Yaxşı, Allahın varlığının və ağıllı olmağının səbəbi nədir ?
Əgər insan ağlı çox inkişaf etdiyi üçün bir yaradıcıya ehtiyac olursa, onda onu yaradanın ağlı nə qədər inkişaf etmiş olmalı ? O qədər inkişaf etmiş ki, insanın ehtiyac duyduğundan daha böyük bir səbəbə ehtiyac duymalıdır..
İzahı belə verilir : Allah sonsuzdur. Həmişə var olub və əzəlidir.
Bu ağla sahib bir varlığın yaradıcı olmadan da var ola biləcəyi bir mənasına gəlir. Bu vəziyyətdə ateistin yaradılmış olduğunu rədd etməsi tamamilə məntiqlidir.
Çünki Allah bütün zamanın ən ağıllı varlığı qismində durur və yaradılmadı.
Bu halda ateist tamamilə tutarlı, hətta ateist ağlının təkamülün nəticəsi olduğunu bilir.
"MƏN ƏZƏLİYƏM"ə görə daha məqbul bir açıqlama təqdim edir. Sanki, Mən əzəliyəm demək Allahı məntiqdən azad tutur. Burda tək bir tutarsızlıq var... O kimdir ?
Burda anlayış məntiqlə formalaşır. Və bu anlayışın içində mücərrədlilik var. Bu anlayışa olan münasibətin necədir ?
Onlayn Tanışlıq: 7518 / 878