Saytın Ən varlısı ol : iD-99 - 5 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Deyerli fikirler, melumatlar... (Maraqlıdır)
Ardarazli [Off] (29.08.2014 / 14:48)
"Bəzi adamlar belə iddia
edirlər ki, həccə gedərkən
müsəlmanların bir yerə
toplanmasının islam
xalqları üçün böyük faydası
vardır. Çünki buraya biri
Çindən gəlir, digəri
Hindistandan, biri
Afrikadan, bir başqası
Avropadan. Burda biri
digəri ilə görüşüb-danışır,
biri digərinin dərdindən
xəbərdar olur. Ancaq
soruşanda ki, bu
faydalardan heç olmasa
birini deyiniz, bunun
cavabında aciz qalırlar. Bəli,
doğrudur, bütün
yığıncaqlardan xalq üçün
az-çox fayda əldə etmək
olar. Ancaq bu şərtlə ki,
yığıncaq üçün müəyyən bir
iş və ya müəyyən bir
məqsəd əvvəlcədən
nəzərdə tutula. Məsələn,
yığıncaq çağırılmazdan
əvvəl xalqın
nümayəndələri arasında
belə bir danışıq gedə ki,
filan ehtiyacımızı ödəmək
üçün filan vaxt yığıncaq
çağırmalıyıq. Məkkə
ziyarəti üçün toplanan
yığıncağın bir məqsədi
varmı? Biri Çindən gəlmiş,
biri isə Hindistandan. Nə bu
onu tanıyır, nə də o bunu.
Hər birisi öz nəvbəsində
ziyarət əməllərini yetinə
yetirməklə məşğuldur. On
gün bir yerdə qalırlar,
sonra da ayrılırlar. Biri ala
dağa gedir, digəri isə qara
dağa. Bu ona oxşayır ki,
qərib bir adam böyük və
yad şəhərə gələ, heç kəs
onu tanımaya. On gün
gəzib dolandıqdan sonra
öz vətəninə qayıdıb deyə
ki, filan şəhərə getdim və
orada çoxlu camaat
gördüm. Bu gəlib-
getməkdən və
söhbətlərdən onun
vətəninə və xalqına bir
fayda çıxa bilər? Min iki yüz
həştad ildir ki,
müsəlmanlar həccə gedib
Məkkədə bir yerə
toplaşırlar. Bu müddətdə
bu yığıncaqlardan
müsəlman xalqlarına çatan
faydalar hansılardır?
Bundan başqa, Ərəbistan
camaatı hacılardan sədəqə
almaq ümidi ilə öz
güzəranlarını təmin etmək
üçün çalışmaqdan əl çəkib,
tərəqqi yolunda əsla səy
göstərməyir, tam mənası
ilə dilənçiliyə adət edir,
tamamilə zəlil tayfalar kimi
yaşayırlar. Nə qədər ki,
islam dinində protestanizm
əmələ gəlməmiş, bu dinin
əlverişli olmayan bəzi
ehkamları ləğv
edilməmişdir, ərəblər
dünyanın sonu çatıncaya
qədər zillətdə, korluqda
qalacaqlar. Daha qəribəliyi
burasındadır ki, bizim
peyğəmbərimiz özündən
əvvəlki dövrü cahiliyyət
dövrü adlandırır. O, öz
ümmətinin əlini-qolunu
bağlayaraq, dənizin dibinə
atmışdır. Basətdən əvvəlki
cəhalətdən xilas olmaq
asan idi, lakin basətdən
sonrakı cəhalətdən xilas
olmaq çətindir"..
M. F.Axundov
"Bəzi adamlar belə iddia
edirlər ki, həccə gedərkən
müsəlmanların bir yerə
toplanmasının islam
xalqları üçün böyük faydası
vardır. Çünki buraya biri
Çindən gəlir, digəri
Hindistandan, biri
Afrikadan, bir başqası
Avropadan. Burda biri
digəri ilə görüşüb-danışır,
biri digərinin dərdindən
xəbərdar olur. Ancaq
soruşanda ki, bu
faydalardan heç olmasa
birini deyiniz, bunun
cavabında aciz qalırlar. Bəli,
doğrudur, bütün
yığıncaqlardan xalq üçün
az-çox fayda əldə etmək
olar. Ancaq bu şərtlə ki,
yığıncaq üçün müəyyən bir
iş və ya müəyyən bir
məqsəd əvvəlcədən
nəzərdə tutula. Məsələn,
yığıncaq çağırılmazdan
əvvəl xalqın
nümayəndələri arasında
belə bir danışıq gedə ki,
filan ehtiyacımızı ödəmək
üçün filan vaxt yığıncaq
çağırmalıyıq. Məkkə
ziyarəti üçün toplanan
yığıncağın bir məqsədi
varmı? Biri Çindən gəlmiş,
biri isə Hindistandan. Nə bu
onu tanıyır, nə də o bunu.
Hər birisi öz nəvbəsində
ziyarət əməllərini yetinə
yetirməklə məşğuldur. On
gün bir yerdə qalırlar,
sonra da ayrılırlar. Biri ala
dağa gedir, digəri isə qara
dağa. Bu ona oxşayır ki,
qərib bir adam böyük və
yad şəhərə gələ, heç kəs
onu tanımaya. On gün
gəzib dolandıqdan sonra
öz vətəninə qayıdıb deyə
ki, filan şəhərə getdim və
orada çoxlu camaat
gördüm. Bu gəlib-
getməkdən və
söhbətlərdən onun
vətəninə və xalqına bir
fayda çıxa bilər? Min iki yüz
həştad ildir ki,
müsəlmanlar həccə gedib
Məkkədə bir yerə
toplaşırlar. Bu müddətdə
bu yığıncaqlardan
müsəlman xalqlarına çatan
faydalar hansılardır?
Bundan başqa, Ərəbistan
camaatı hacılardan sədəqə
almaq ümidi ilə öz
güzəranlarını təmin etmək
üçün çalışmaqdan əl çəkib,
tərəqqi yolunda əsla səy
göstərməyir, tam mənası
ilə dilənçiliyə adət edir,
tamamilə zəlil tayfalar kimi
yaşayırlar. Nə qədər ki,
islam dinində protestanizm
əmələ gəlməmiş, bu dinin
əlverişli olmayan bəzi
ehkamları ləğv
edilməmişdir, ərəblər
dünyanın sonu çatıncaya
qədər zillətdə, korluqda
qalacaqlar. Daha qəribəliyi
burasındadır ki, bizim
peyğəmbərimiz özündən
əvvəlki dövrü cahiliyyət
dövrü adlandırır. O, öz
ümmətinin əlini-qolunu
bağlayaraq, dənizin dibinə
atmışdır. Basətdən əvvəlki
cəhalətdən xilas olmaq
asan idi, lakin basətdən
sonrakı cəhalətdən xilas
olmaq çətindir"..
M. F.Axundov
Onlayn Tanışlıq: 6814 / 1344