Saytın Ən varlısı ol : Kamal48 - 10 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Azərbaycanın Milli qəhrəmanlari
*__*MeLeKLeR__KoRuSuN*__* [Off] (24.12.2010 / 14:31)
Ermənistanın Azərbaycana qarşı
Qarabağ təcavüzü başlayandan
sonra Çingiz jurnalistikaya üz
tutdu. O 1991-ci ildən
Azərbaycan Dövlət Televiziyasında
reportyor kimi çalışmağa başladı.
Ancaq yalnız Azərbaycan
miqyasında fəaliyyət göstərməklə
kifayətlənmədi . Onun reportajları
informasiya blokadasında olan
Azərbaycan haqqında
gerçəkliklərin Amerika və
Avropanın aparıcı teleagentlikləri
və televiziyalarına yol tapdı. Dövlət
televiziyasında mövcud olan
senzura və ciddi yasaqlar Çingiz
Mustafayevi geniş fəaliyyət
imkanlarından məhrum edirdi.
Ona gərə də Çingiz əlahiddə
olaraq 215 kl studiyası kimi
muxtar qurumun yaradılmasının
təşəbbüskarı və yaradıcısı oldu.
Onun reportajları bir qayda
olaraq cəbhədən olduğuna görə
215 kl studiyasını da tamaşaçılar
məhz müharibədən məlumat
verən telequrum kimi qəbul
edirdilər.
Çingiz Mustafayev Azərbaycan-
Ermənistan müharibəsinin 1992-
ci ilə qədər olan dövrünün əsl
salnaməsini yaratdı. Ölkənin
döyüş gedən bütün
bölgələrindən operativ xəbərlər,
ayrı-ayrı əskərlər haqda xüsusi
reportajlar və bütün bunlarla
yanaşı Azərbaycanda gedən
siyasi proseslər barədə ətraflı
informasiyalar onun müəllifliyi ilə
pərvəriş tapırdı. Çingiz
Mustafayev Azərbaycan
tamaşaçısına hər bir reportajı ilə
tanış olsa da, dünya onu daha
çox Xocalıda çəkdiyi filmlə tanıdı.
Çingiz Mustafayevin məhz bu filmi
ilə Ermənistanın imici bütün
dünyada ciddi sarsıntıya məruz
qaldı. O döyüş zonalarına yalnız
reportyor kimi yollanmırdı. O
cəbhədə bir əsgər, zabit və hətta
komandan kimi çox vəzifəni öz
üzərinə götürürdü. Laçından
çıxan əsgərlərlə onun geri
qayıtmaq bərədə verdiyi kəskin
və qısa göstərişlər, bu əmrlərin
yerinə yetirilmədiyi təqdirdə
Çingizin emosional davranışı ən
yeni teletarixin ən dramatik
səhifələridir.
Çingiz Mustafayev bir telejurnalist
olaraq cəbhədə yarandığı kimi
cəbhədədə həlak oldu. 1992-ci
ilin iyun ayının 15-də Xocalı
rayonunun Naxçıvanlı kəndində
çəkiliş zamanı aldığı mərmi
qəlpəsindən həlak olan Çingiz
sonadək kameranı söndürmədi.
Bu həm də onun öləndən sonra
da yaşağacağına işarə idi.
Ermənistanın Azərbaycana qarşı
Qarabağ təcavüzü başlayandan
sonra Çingiz jurnalistikaya üz
tutdu. O 1991-ci ildən
Azərbaycan Dövlət Televiziyasında
reportyor kimi çalışmağa başladı.
Ancaq yalnız Azərbaycan
miqyasında fəaliyyət göstərməklə
kifayətlənmədi . Onun reportajları
informasiya blokadasında olan
Azərbaycan haqqında
gerçəkliklərin Amerika və
Avropanın aparıcı teleagentlikləri
və televiziyalarına yol tapdı. Dövlət
televiziyasında mövcud olan
senzura və ciddi yasaqlar Çingiz
Mustafayevi geniş fəaliyyət
imkanlarından məhrum edirdi.
Ona gərə də Çingiz əlahiddə
olaraq 215 kl studiyası kimi
muxtar qurumun yaradılmasının
təşəbbüskarı və yaradıcısı oldu.
Onun reportajları bir qayda
olaraq cəbhədən olduğuna görə
215 kl studiyasını da tamaşaçılar
məhz müharibədən məlumat
verən telequrum kimi qəbul
edirdilər.
Çingiz Mustafayev Azərbaycan-
Ermənistan müharibəsinin 1992-
ci ilə qədər olan dövrünün əsl
salnaməsini yaratdı. Ölkənin
döyüş gedən bütün
bölgələrindən operativ xəbərlər,
ayrı-ayrı əskərlər haqda xüsusi
reportajlar və bütün bunlarla
yanaşı Azərbaycanda gedən
siyasi proseslər barədə ətraflı
informasiyalar onun müəllifliyi ilə
pərvəriş tapırdı. Çingiz
Mustafayev Azərbaycan
tamaşaçısına hər bir reportajı ilə
tanış olsa da, dünya onu daha
çox Xocalıda çəkdiyi filmlə tanıdı.
Çingiz Mustafayevin məhz bu filmi
ilə Ermənistanın imici bütün
dünyada ciddi sarsıntıya məruz
qaldı. O döyüş zonalarına yalnız
reportyor kimi yollanmırdı. O
cəbhədə bir əsgər, zabit və hətta
komandan kimi çox vəzifəni öz
üzərinə götürürdü. Laçından
çıxan əsgərlərlə onun geri
qayıtmaq bərədə verdiyi kəskin
və qısa göstərişlər, bu əmrlərin
yerinə yetirilmədiyi təqdirdə
Çingizin emosional davranışı ən
yeni teletarixin ən dramatik
səhifələridir.
Çingiz Mustafayev bir telejurnalist
olaraq cəbhədə yarandığı kimi
cəbhədədə həlak oldu. 1992-ci
ilin iyun ayının 15-də Xocalı
rayonunun Naxçıvanlı kəndində
çəkiliş zamanı aldığı mərmi
qəlpəsindən həlak olan Çingiz
sonadək kameranı söndürmədi.
Bu həm də onun öləndən sonra
da yaşağacağına işarə idi.
Onlayn Tanışlıq: 3450 / 1526