Saytın Ən varlısı ol : Kamal48 - 10 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Deyerli fikirler, melumatlar... (Maraqlıdır)
Ardarazli [Off] (09.01.2022 / 08:37)
1980-cı ildə Almaniya MayerWerft gəmiqayırma zavodunda inşa edilən Estoniya bərəsi 1994-cü ildə qəzaya uğrayaraq batır və nəticədə 852 nəfər həlak olur, 137 nəfər isə qəzadan qurtulur.
Sahilə yaxın məsafədə su alması səbəbilə dolaraq batan feribot, gəmi mühəndisləri, texniki mütəxəssislərlə yanaşı, eyni zamanda ölənlərin gəmidə qalma səbəbi ilə bağlı davranış psixologiyası mütəxəssisləri tərəfindən illərlə araşdırılır.
Ölənlərin ailələri ilə görüşüb keçmişlərini araşdırıblar. Ölənlərin 98%-nin üzmə qabiliyyətlərinin olduğunu bildirən mütəxəssislər son olaraq qəzadan qurtulanlarla görüşüblər.
Ortaya çıxan nəticə - Feribot 28 sentyabr gecə 00:50 də sərt dalğalar səbəbindən su almağa başladı. Feribota daxil olan sular 50 sm yüksəkliyə çatdı və bərə bir tərəfə əyilməyə başladı. Su miqdarı yüksəlməyə başladıqca təxliyyə əməliyyatı başladı. Ancaq, 989 nəfər sərnişindən sadəcə 137-si su almağa başlayan kimi gəmini tərk etdi.
Geri qalan 852 sərnişin isə gəmi kapitanının: "Təşvişə düşməyin, dünyanın ən güclü feribotundasınız" sözlərinə qanaraq su boşaltma əməliyyatını izlədilər. Dəqiqələr irəlilədikcə gəmi daha da batmağa başlayır, amma 852 sərnişin izləməyə davam edir. Saat 01:50 də isə tamamilə sulara qərq olur.
Feribotun su aldığını və batmağa başladığını görmələrinə rəğmən son saniyəyə qədər izləyənlər, psixologiya kitablarında "Estoniya Feribotu sindromu" olaraq yer almışdır. Hələ də o insanların davranış formalarına psixologiya elmi məntiqli bir açıqlama gətirə bilməmişdir.
1980-cı ildə Almaniya MayerWerft gəmiqayırma zavodunda inşa edilən Estoniya bərəsi 1994-cü ildə qəzaya uğrayaraq batır və nəticədə 852 nəfər həlak olur, 137 nəfər isə qəzadan qurtulur.
Sahilə yaxın məsafədə su alması səbəbilə dolaraq batan feribot, gəmi mühəndisləri, texniki mütəxəssislərlə yanaşı, eyni zamanda ölənlərin gəmidə qalma səbəbi ilə bağlı davranış psixologiyası mütəxəssisləri tərəfindən illərlə araşdırılır.
Ölənlərin ailələri ilə görüşüb keçmişlərini araşdırıblar. Ölənlərin 98%-nin üzmə qabiliyyətlərinin olduğunu bildirən mütəxəssislər son olaraq qəzadan qurtulanlarla görüşüblər.
Ortaya çıxan nəticə - Feribot 28 sentyabr gecə 00:50 də sərt dalğalar səbəbindən su almağa başladı. Feribota daxil olan sular 50 sm yüksəkliyə çatdı və bərə bir tərəfə əyilməyə başladı. Su miqdarı yüksəlməyə başladıqca təxliyyə əməliyyatı başladı. Ancaq, 989 nəfər sərnişindən sadəcə 137-si su almağa başlayan kimi gəmini tərk etdi.
Geri qalan 852 sərnişin isə gəmi kapitanının: "Təşvişə düşməyin, dünyanın ən güclü feribotundasınız" sözlərinə qanaraq su boşaltma əməliyyatını izlədilər. Dəqiqələr irəlilədikcə gəmi daha da batmağa başlayır, amma 852 sərnişin izləməyə davam edir. Saat 01:50 də isə tamamilə sulara qərq olur.
Feribotun su aldığını və batmağa başladığını görmələrinə rəğmən son saniyəyə qədər izləyənlər, psixologiya kitablarında "Estoniya Feribotu sindromu" olaraq yer almışdır. Hələ də o insanların davranış formalarına psixologiya elmi məntiqli bir açıqlama gətirə bilməmişdir.
Onlayn Tanışlıq: 3455 / 1400