Saytın Ən varlısı ol : Malena - 5 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Pirlerden kömek dilemek düzdürmü?
(S)(B)(D) [Off] (25.12.2011 / 11:39)
Ehli_muslim, Niye göre şieler ölülerden hacet isteyirler ve ziyaretgahlara gedib dua edirler?
Şie teriqeti - Ceferi mezhebi insanın ne ölüsünden, ne de dirisinden hacet istemir. Şie Peyğembere ve imamlara xatir Allahdan isteyir. Allah hemişe duanı qebul etmeye qadirdir. Bundan elave ''Allah yolunda öldürülenleri heç de ölü zenn etme! Xeyr, onlar öz Rebbleri yanında diri olub ruzi (Behişt nemetlerinden) yeyirler.'' (''Ali İmran'' suresi, aye-169) Ölüm sonluq ve heçlik deyil, başqa bir aleme keçiddir.
Ehli-Sünne alimlerinin qebri ziyaret etmek haqqında da hedisleri çoxdur, o cümleden; ''Sehihi Müslüm'' c. 3 ve ''Qezali Exbarul-uyun'' c. 1 kitablarında Hezret Peyğember(s)-den bele neql olunur: ''Her kes menim qebrimi ziyaret etse menim şefaetim ona vacib olar.'' Bu hedisden görünür ki, qebri ziyaret edib şefa tapmaq olar. Ancaq bilmek lazımdır ki, şefanı qebir vermir, qebir sahibinin Allah yanında olan uca meqamına xatir Allah özü verir. Aydın olur ki, Allah Peyğemberinin qebrini ziyaret etdiyine ve orada dua etdiyine göre insanın duasını daha tez qebul edir. ''Müsnedi Ebu Davud'' 1-ci c. seh. 12-de Peyğember(s)-den neql edilerek yazılır ki, Peyğember(s) buyurdu: ''Her kes menim vefatımdan sonra Hecce gele ve menim qebrimi ziyaret etmeye, elbette ki, mene cefa etmiş olar.'' ''Her kes menim vefatımdan sonra meni ziyaret etse, sanki meni dirilikde ziyaret etmişdir.''
Bütün bunları elde rehber tutaraq şieler Peyğember(s)-in ve mesum imamların qebrini ziyaret edirler. Bu, ancaq Allaha xatirdir. Bu ziyaretler Peyğember ve Ehli-Beytinin mehebbetini qelblerde çoxaldır. Çünki, Peyğember(s) ve Ehli-Beyt(e) Allahın hökmlerini qoruyanlar, en yaxşı emel edenler ve yayanlardır. Ehli-Sünnenin de dörd mezheb (Henefi, Henbeli, Şafei, Maliki) alimlerinin qebri ziyaret etmek haqqında hökmlerin vardır. ''Hüsnüt-tevasül-fi adabi ziyareti efzelür-resul'' kitabı yazır ki, Peyğemberin qebrini ziyaret etmeye mehebbet beslemek, evden çıxıb ziyarete gederken dua oxumaq, yol gederken Peyğembere çoxlu salavat göndermek, Medineye çatanda dua oxumaq, Herre çayında qüsul edib Medineye daxil olmaq, Cebrail qapısından içeri daxil olmaq, Peyğemberin mescidini gördükde tevazökarlıq edib, onu böyük tutmaq, ziyaret vaxtı ayaq üste durmaq, ziyaretname oxumaq, elleri şerif qebre sürtüb, öpmek ehli-sünne alimlerinin fetvasına esasen müsteheb emellerdir. Ehli-sünne alimlerinin bildirdiyine esasen, Peyğember(s) İslamın evvellerinde qebirleri ziyaret etmeyi qadağan etmişdi. Çünki, onların ekseriyyeti müşrük ve kafirlerin qebri idi. Lakin İslam dini tekmilleşenden sonra Peyğember(s) buyurdu: ''Men sizlere qebirleri ziyaret etmeyi qadağan etmişdim. Lakin bu günden etibaren sizleri qebirleri ziyaret etmeye çağırıram.'' Hedisler ''Sehihi Müslüm'' c. 3, seh.65, ''Sünneni Ebu Davud'' c. 2, seh.195, ''Sehihi Tirmizi'' c. 3, seh.274 kitablarından neql edilmişdir. Hedisden de göründüyü kimi, Peyğember(s) bizi qebirleri ziyaret etmeye çağırır.
Ehli_muslim, Niye göre şieler ölülerden hacet isteyirler ve ziyaretgahlara gedib dua edirler?
Şie teriqeti - Ceferi mezhebi insanın ne ölüsünden, ne de dirisinden hacet istemir. Şie Peyğembere ve imamlara xatir Allahdan isteyir. Allah hemişe duanı qebul etmeye qadirdir. Bundan elave ''Allah yolunda öldürülenleri heç de ölü zenn etme! Xeyr, onlar öz Rebbleri yanında diri olub ruzi (Behişt nemetlerinden) yeyirler.'' (''Ali İmran'' suresi, aye-169) Ölüm sonluq ve heçlik deyil, başqa bir aleme keçiddir.
Ehli-Sünne alimlerinin qebri ziyaret etmek haqqında da hedisleri çoxdur, o cümleden; ''Sehihi Müslüm'' c. 3 ve ''Qezali Exbarul-uyun'' c. 1 kitablarında Hezret Peyğember(s)-den bele neql olunur: ''Her kes menim qebrimi ziyaret etse menim şefaetim ona vacib olar.'' Bu hedisden görünür ki, qebri ziyaret edib şefa tapmaq olar. Ancaq bilmek lazımdır ki, şefanı qebir vermir, qebir sahibinin Allah yanında olan uca meqamına xatir Allah özü verir. Aydın olur ki, Allah Peyğemberinin qebrini ziyaret etdiyine ve orada dua etdiyine göre insanın duasını daha tez qebul edir. ''Müsnedi Ebu Davud'' 1-ci c. seh. 12-de Peyğember(s)-den neql edilerek yazılır ki, Peyğember(s) buyurdu: ''Her kes menim vefatımdan sonra Hecce gele ve menim qebrimi ziyaret etmeye, elbette ki, mene cefa etmiş olar.'' ''Her kes menim vefatımdan sonra meni ziyaret etse, sanki meni dirilikde ziyaret etmişdir.''
Bütün bunları elde rehber tutaraq şieler Peyğember(s)-in ve mesum imamların qebrini ziyaret edirler. Bu, ancaq Allaha xatirdir. Bu ziyaretler Peyğember ve Ehli-Beytinin mehebbetini qelblerde çoxaldır. Çünki, Peyğember(s) ve Ehli-Beyt(e) Allahın hökmlerini qoruyanlar, en yaxşı emel edenler ve yayanlardır. Ehli-Sünnenin de dörd mezheb (Henefi, Henbeli, Şafei, Maliki) alimlerinin qebri ziyaret etmek haqqında hökmlerin vardır. ''Hüsnüt-tevasül-fi adabi ziyareti efzelür-resul'' kitabı yazır ki, Peyğemberin qebrini ziyaret etmeye mehebbet beslemek, evden çıxıb ziyarete gederken dua oxumaq, yol gederken Peyğembere çoxlu salavat göndermek, Medineye çatanda dua oxumaq, Herre çayında qüsul edib Medineye daxil olmaq, Cebrail qapısından içeri daxil olmaq, Peyğemberin mescidini gördükde tevazökarlıq edib, onu böyük tutmaq, ziyaret vaxtı ayaq üste durmaq, ziyaretname oxumaq, elleri şerif qebre sürtüb, öpmek ehli-sünne alimlerinin fetvasına esasen müsteheb emellerdir. Ehli-sünne alimlerinin bildirdiyine esasen, Peyğember(s) İslamın evvellerinde qebirleri ziyaret etmeyi qadağan etmişdi. Çünki, onların ekseriyyeti müşrük ve kafirlerin qebri idi. Lakin İslam dini tekmilleşenden sonra Peyğember(s) buyurdu: ''Men sizlere qebirleri ziyaret etmeyi qadağan etmişdim. Lakin bu günden etibaren sizleri qebirleri ziyaret etmeye çağırıram.'' Hedisler ''Sehihi Müslüm'' c. 3, seh.65, ''Sünneni Ebu Davud'' c. 2, seh.195, ''Sehihi Tirmizi'' c. 3, seh.274 kitablarından neql edilmişdir. Hedisden de göründüyü kimi, Peyğember(s) bizi qebirleri ziyaret etmeye çağırır.
Onlayn Tanışlıq: 4266 / 1248