Saytın Ən varlısı ol : KeCMiSHe_BiR_XeTT___ - 11 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Namaz günde neçe defe qılınmalıdır?
(S)(B)(D) [Off] (04.01.2012 / 02:55)
Bismillahir-rəhmanir-rəhim!
Sübh namazının vaxtı, sübhün açılmasından güneşin doğmasına qederdir. Zöhr ve Esr namazının vaxtları günorta çağının başlanmasından güneşin batmasına qeder olan müddetdir. Meğrib ve İşa namazlarının vaxtı güneşin qürubundan gece yarısına qederdir. Quranın ''İsra'' suresinin 78-ci ayesinde buyurulub: ''Gün batandan gece qaranlıq düşenedek namazını qıl ve habele seher (sübh) namazını (da qıl) …'' İslam Peyğemberi(s) müselmanlara rahat olsun deye zöhr ve esr namazlarının, meğrib ve işa namazlarının birlikde qılına bileceyine izn vermişdir. Erefatda güneş batarken camaat ''namaz, ya Resulellah!'' dedi, lakin Peyğember(s) bele buyurdu: ''Meşerül-heramda Meğrib namazını gecikdirdiler ve İşa namazıyla birlikde qıldılar ki, bu da eda idi, qeza deyildi.'' Şielerin namazı birleşdirib qılması göründüyü kimi, özbaşınalıq deyil, ümumiyyetle şielerin bütün emelleri Allahın emri, Peyğemberin buyruğuna esasendir. ''Peyğember(s)-le birlikde sekkiz rüket Zöhr ve Esr namazlarını ve yeddi rüket Meğrib ve İşa namazlarını birlikde qıldıq.'' (''Müsnedi Ehmed'' c. 1, seh.221)
''Ebu Şesaya dedim ki, fikir edirem, Allahın Peyğemberi Zöhr namazını texire saldı ve Esr namazını vaxtından evvel qıldı ve hemçinin Meğrib namazını gec qıldı. Ebu Şesa ise cavab verdi ki, men de bu cür düşünürem.'' Hedislerden açıq-aydın görünür ki, Peyğemberimiz(s) namazları birlikde qılmışdır. (''Müsnedi Ehmed'' c. 1, seh.251) İbni Abbas Beni-Temim qebilesinden olan bir kişiye hirslenib dedi ki, sen Peyğemberin sünnesini mene öyretmek isteyirsen? Men Allah Peyğemberinin Zöhrle Esr, Meğrible İşa namazlarını birlikde qılmasına şahid olmuşam. Abdullah deyir: ''Bu mesele menim üçün şübhe yaratdı ve ona göre de men Ebu Hüreyra ile görüşerken bu barede soruşdum. O, da İbni Abbasın sözünü tesdiq etdi.'' (''Sehihi Müslüm'' c. 2, seh.151, Misir çapı) ''Peyğemberimiz(s) Medinede heç bir düşmen qorxusu olmadan ve seferde olmadığı halda zöhr ile esr namazını birlikde qıldı. Sonra İbni Abbas Peyğemberin meqsedini beyan edir ki, o Hezret ümmetinden heç kimin zehmete düşmesini istemirdi.'' (''Sehihi Müslüm'' c. 2, seh.152) ''Peyğember(s) Medine şeherinde heç bir düşmen qorxusu olmadan ve yağış yağmadığı halda Zöhr ile Esr ve Meğrib ile İşa namazlarını birlikde qıldı. Seid İbni Cebir deyir ki, İbni Abbasdan soruşdum ki, ne üçün Peyğember bele edir? İbni Abbas ise cavab verdi ki, ona göre ki, istemirdi öz ümmetini zehmete salsın.'' (''Sehihi Buxari'' c. 1, seh.110) ''Peyğember yeddi rüket Meğrib ve İşa namazını ve sekkiz rüket Zöhr ve Esr namazlarını Medine şeherinde birlikde qıldı.'' (''Müteqqi Hindi'', ''Kenüzul-ümmal'' c. 8, seh.246) Abdullah ibn Ömer deyir: ''Peyğember(s) öz veteninde olarken seferde olmadığı halda, Zöhr ile Esr namazını ve hemçinin Meğrible İşa namazlarını birlikde qıldı. Sonra bir kişi İbni Ömerden soruşdu ki, ne üçün Peyğember namazları bele qıldı? İbn Ömer cavab verdi ki, Ona göre ki, o öz ümmetini eziyyet ve çetinliye salmaq istemirdi. Eger bir kes istese bu namazları birlikde qıla biler.'' (Kenzul-ümmal'' c. 8, seh.247) Cabir ibni Abdullah deyir: ''Peyğember(s) Zöhr ile Esr namazlarını birlikde bir azan ve iki iqameye qılırdı.'' Hedisleri oxuduqdan sonra bu namazların birlikde qılınmasının caiz olduğu su kimi aydındır. Melumdur ki, Allahın Resulu ilahi emri gecikdirmezdi. Peyğemberimizin meqsedi bu namazları bir vaxtda qılmağın mümkünlüyünü bildirmek idi.
Bes eliyer, inwaAllah!
Bismillahir-rəhmanir-rəhim!
Sübh namazının vaxtı, sübhün açılmasından güneşin doğmasına qederdir. Zöhr ve Esr namazının vaxtları günorta çağının başlanmasından güneşin batmasına qeder olan müddetdir. Meğrib ve İşa namazlarının vaxtı güneşin qürubundan gece yarısına qederdir. Quranın ''İsra'' suresinin 78-ci ayesinde buyurulub: ''Gün batandan gece qaranlıq düşenedek namazını qıl ve habele seher (sübh) namazını (da qıl) …'' İslam Peyğemberi(s) müselmanlara rahat olsun deye zöhr ve esr namazlarının, meğrib ve işa namazlarının birlikde qılına bileceyine izn vermişdir. Erefatda güneş batarken camaat ''namaz, ya Resulellah!'' dedi, lakin Peyğember(s) bele buyurdu: ''Meşerül-heramda Meğrib namazını gecikdirdiler ve İşa namazıyla birlikde qıldılar ki, bu da eda idi, qeza deyildi.'' Şielerin namazı birleşdirib qılması göründüyü kimi, özbaşınalıq deyil, ümumiyyetle şielerin bütün emelleri Allahın emri, Peyğemberin buyruğuna esasendir. ''Peyğember(s)-le birlikde sekkiz rüket Zöhr ve Esr namazlarını ve yeddi rüket Meğrib ve İşa namazlarını birlikde qıldıq.'' (''Müsnedi Ehmed'' c. 1, seh.221)
''Ebu Şesaya dedim ki, fikir edirem, Allahın Peyğemberi Zöhr namazını texire saldı ve Esr namazını vaxtından evvel qıldı ve hemçinin Meğrib namazını gec qıldı. Ebu Şesa ise cavab verdi ki, men de bu cür düşünürem.'' Hedislerden açıq-aydın görünür ki, Peyğemberimiz(s) namazları birlikde qılmışdır. (''Müsnedi Ehmed'' c. 1, seh.251) İbni Abbas Beni-Temim qebilesinden olan bir kişiye hirslenib dedi ki, sen Peyğemberin sünnesini mene öyretmek isteyirsen? Men Allah Peyğemberinin Zöhrle Esr, Meğrible İşa namazlarını birlikde qılmasına şahid olmuşam. Abdullah deyir: ''Bu mesele menim üçün şübhe yaratdı ve ona göre de men Ebu Hüreyra ile görüşerken bu barede soruşdum. O, da İbni Abbasın sözünü tesdiq etdi.'' (''Sehihi Müslüm'' c. 2, seh.151, Misir çapı) ''Peyğemberimiz(s) Medinede heç bir düşmen qorxusu olmadan ve seferde olmadığı halda zöhr ile esr namazını birlikde qıldı. Sonra İbni Abbas Peyğemberin meqsedini beyan edir ki, o Hezret ümmetinden heç kimin zehmete düşmesini istemirdi.'' (''Sehihi Müslüm'' c. 2, seh.152) ''Peyğember(s) Medine şeherinde heç bir düşmen qorxusu olmadan ve yağış yağmadığı halda Zöhr ile Esr ve Meğrib ile İşa namazlarını birlikde qıldı. Seid İbni Cebir deyir ki, İbni Abbasdan soruşdum ki, ne üçün Peyğember bele edir? İbni Abbas ise cavab verdi ki, ona göre ki, istemirdi öz ümmetini zehmete salsın.'' (''Sehihi Buxari'' c. 1, seh.110) ''Peyğember yeddi rüket Meğrib ve İşa namazını ve sekkiz rüket Zöhr ve Esr namazlarını Medine şeherinde birlikde qıldı.'' (''Müteqqi Hindi'', ''Kenüzul-ümmal'' c. 8, seh.246) Abdullah ibn Ömer deyir: ''Peyğember(s) öz veteninde olarken seferde olmadığı halda, Zöhr ile Esr namazını ve hemçinin Meğrible İşa namazlarını birlikde qıldı. Sonra bir kişi İbni Ömerden soruşdu ki, ne üçün Peyğember namazları bele qıldı? İbn Ömer cavab verdi ki, Ona göre ki, o öz ümmetini eziyyet ve çetinliye salmaq istemirdi. Eger bir kes istese bu namazları birlikde qıla biler.'' (Kenzul-ümmal'' c. 8, seh.247) Cabir ibni Abdullah deyir: ''Peyğember(s) Zöhr ile Esr namazlarını birlikde bir azan ve iki iqameye qılırdı.'' Hedisleri oxuduqdan sonra bu namazların birlikde qılınmasının caiz olduğu su kimi aydındır. Melumdur ki, Allahın Resulu ilahi emri gecikdirmezdi. Peyğemberimizin meqsedi bu namazları bir vaxtda qılmağın mümkünlüyünü bildirmek idi.
Bes eliyer, inwaAllah!
Onlayn Tanışlıq: 3102 / 829