Saytın Ən varlısı ol : Kamal48 - 10 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Namazin qilinma qaydasi
(S)(B)(D) [Off] (14.01.2012 / 09:24)
Eziz oxucular! Bu meqalani yazmaqda meqsedimiz kimseye nifret edib onu tehqir etmek deyil. Yalnız vehhabilerin exlaqdan kenar ehkamlarını camaata çatdırıb onları qefletden ayıltmaqdır. Qoy insanlar bilsinler ki, vehhabiler hansı fikre, hansı eqideye qulluq edirler. Onlar özlerini eyibsiz ve nöqsansız göstermek üçün bütün müselmanları pislemekden başqa bir yol bilmirler. Bu firqe her hansı bir müselmanı vehhabi eqidesine uyğun görmedikde onu müşrik, yaxud da kafir adlandırırlar. Tutduqları çirkin yolu bezeyib avam camaatın razılığını qazanmaq üçün xüsusile şielere, onların müctehidlerine ve alimlerine hörmetsizlik edirler. Onların yazdığı risaleleri de naqis hesab edirler. Amma özlerinin yazdığı kitab ve menbelerde exlaqsız ve beyenilmez fikirlerden heç bir söhbet açmırlar. Bu yolla da müselmanları parçalayıb onların vehdet ve birliyini pozaraq fitne-fesad töredirler.
Biz islamdan, dinden ve dindarlıqdan xeberi olmayan vehhabilere fitneden el çekmelerini ve Hezreti Peyğemberin (s.e.a.s) getirdiyi şeriete düzgün emel etmelerini tövsiye edirik. Onlara bildirmek isteyirik ki, aynaya baxan şexse bedeninde ve ya libasında olan çirkinlik görsenerse, o, bunun müqabilinde aynaya teşekkür etmelidir, onu günahkar bilib sındırmamalıdır. Eger bir mömin hemvetenimiz tutduğunuz yolun nöqsanlarını ve şerietle uyğunsuzluğunu size izah edirse, onunla mücadile etmekdense, bu nöqsanları özünüzden uzaqlaşdırmalısınız. Ehli-beyt terefdarlarının dini menbelerinde sizin eqidenizle uyğun gelmeyen bir revayet ve ya fetva gördükde bu meseleleri hedden artıq böyüdüb her vasite ile (internet ve s dünyaya yaymağa çalışırsınız. Bes ne üçün öz dini menbelerinizde olan çirkin eqideleri ve İslamdan uzaq fetveları Quran ve şerietle ziddiyyet teşkil etdiyi halda görmürsünüz? Müxtelif meqaleler yazaraq Ehli-beyt (e)-a tabe olan şielerin tutduğu yol ve onların müctehidlerinin yazdığı fetvaları tenqid edib nalayiq sözler işledirsiniz. Biz bu cür meqaleleri oxuduqdan sonra sizin halımıza, hemçinin beyenilmeyen kelmelerden istifade etmeyinize teessüfle yanaşırıq. Ne üçün sizler özünüzü tebliğ etmek üçün başqalarına hörmetsiz yanaşırsınız. Sizin vaxtaşırı yazdığınız elmsiz, menasız meqalelere hemin terzde cavab yazmağı biz şeriete uyğun ve özümüze layiq bilmirik. Bu sebebe esasen Müteal Allahın Quranda buyurduğu "Ve cadilhum billeti hiye ehsen", "Onlarla gözel terzde danış" ayesini özümüze esas götürerek bu kiçik kitabı yazmağı qerara aldıq. Bu işde esas meqsedimiz xeyirxahlıq ve haqqı çatdırmaqdır.
Göresen, siz vehhabiler tarix boyu şielerin hansısa eqidesini, işini ve ya şie alimlerinin yüksek seviyyeli kitablarını beyenib teqdir etmisinizmi? Onlara din ve veten yolunda apardıqları müharibelerde destek olmusunuzmu? Din yolunda şehid olan insanlarını xoş fikirle xatırlamısınızmı? Cenubi Livanda İsraille müharibede hansı vehhabi şielere yardım edib, hansı vehhabi İraqda ve Felestinde olan müselmanlara yardım edir? Neçe vehhabi indiyedek bu yolda can verib? Beli, eslinde ele bunlar kömek etmemelidirler. Çünki bunlar heqiqeten şieleri müselman bilmirler. Lakin Ebu Sufyan, Müaviye, Yezid, İbn Ziyad ve Şimr kimi cinayetkar şexsleri Peyğembere (s) zülm etdikleri ve onun Ehli-beytini qetle yetirdikleri halda müselman bilib lenet etmirler.
Bu cenablar şielerin imamlarına, müqeddes ziyaretgahlarına heqaretle yanaşır, Ehli-beyt (e) terefdarlarının azan, namaz, eqd-nigahlarını batil hesab edirler. Lakin özlerinin saxta din ve eqidelerini Seudiyye Erebistanının muzdlu ve saxta din xadimlerinden öyrendikleri fikirleri İslam şerietinden hesab edirler. Meseleden agah şexsler bilirler ki, bunların şielerin mescidlerini ve din alimlerini pislemekden meqsedleri özlerine haqq qazandırmaq ve bu yolla öz batil eqidelerini insanlar arasında yaymaqdır. Bezi vaxt özlerini haqq terefdarı kimi göstermek üçün İmam Baqir (e) ve İmam Sadiq (e)-dan hedisler getirib onların tarixde yaşayış terzinden danışırlar. Lakin Azerbaycan xalqı bilmelidir ki, bu bir hiyle ve vehhabiliyi yaymaq üçün bir gedişdir. Siz oxucular üçün bu firqenin cinsi meselelerle elaqedar olan hökm ve meselelerine öz menbelerine istinaden baxmaq kifayet eder. Biz o menbelerde yazılan meseleleri sizin üçün bu kiçik kitabda qeyd etmişik. Eminik ki, her kes bunların çirkin eqidelerinden xeberdar olsa, onlara qız verib-qız almaz. Bu şexslerle aile qurub özünü rüsvay etmez. Çünki qadına bu seviyyede hörmetsizliyi ancaq onların menbelerinde tapmaq olar.
Eziz oxucular! Yuxarıda qeyd olunan meselelerde vehhabiler dedikde meqsedimiz bu eqideleri bilib inadkarlıqla onları müdafie edenlerdir. Lakin bu heqiqetlerden xeberi olmayıb o firqede olan keslere xüsusen de cavanlara biz dinin düşmeni kimi baxmamalıyıq. Eksine, onları başqa eqideye mensub müselman hesab edib heqiqeti onlara sakit ve exlaqi terzde çatdırmalıyıq.
Mezheb qardaşlarımızdan, yeni şielerden xahişimiz budur ki, bu metlebleri vehhabilere izah ederken mücadileden, hemçinin beyenilmeyen kelmelerden istifade etmesinler. Çünki Allahın Quranda Peyğembere (s) buyurduğunu esas götürerek bu kiçik hazırlamaqda hedefimiz haqqı vehhabilere çatdırmaqdır: "Ve ma aler-resuli illel-belağ", "Peyğemberin üzerine düşen vezife haqqı insanlara çatdırmaqdır." Bu kitabda onların çirkin fetvalarını yazmaqla müselman adını daşıyan vehhabilerin inandığı fikirleri xalqımıza, xüsusen de qeyretli cavanlara ve yeni nesile çatdırırıq ki, onların batil fikirlerine aldanıb bu çirkaba bulaşmasınlar. Ereblerde bele bir mesel var: "Evi şüşeden olan kes özgesine daş atmaz." Vehhabilerin bu qeder çirkin, nifretelayiq, medeniyyetden ve müselmançılıqdan kenar fetvaları ola - ola diger şexsleri töhmet etmeleri ve pislemeleri heç beyenilmir. Göresen, hansı namuslu bir qız, yaxud qeyretli bir oğlan bu qeder çirkin ve rüsvayçı fetvalardan sonra vehhabi olmağa razı olar.
Çünki vehhabilik, heqiqeten islamdan ve şerietden sayılmır. Eksine, bu çirkin bir çibana benzeyir ki, sağlam insanın bedeninin hansısa bir yerinde töreyib bütün bedene eziyyet verir.
Eziz oxucular! Bu meqalani yazmaqda meqsedimiz kimseye nifret edib onu tehqir etmek deyil. Yalnız vehhabilerin exlaqdan kenar ehkamlarını camaata çatdırıb onları qefletden ayıltmaqdır. Qoy insanlar bilsinler ki, vehhabiler hansı fikre, hansı eqideye qulluq edirler. Onlar özlerini eyibsiz ve nöqsansız göstermek üçün bütün müselmanları pislemekden başqa bir yol bilmirler. Bu firqe her hansı bir müselmanı vehhabi eqidesine uyğun görmedikde onu müşrik, yaxud da kafir adlandırırlar. Tutduqları çirkin yolu bezeyib avam camaatın razılığını qazanmaq üçün xüsusile şielere, onların müctehidlerine ve alimlerine hörmetsizlik edirler. Onların yazdığı risaleleri de naqis hesab edirler. Amma özlerinin yazdığı kitab ve menbelerde exlaqsız ve beyenilmez fikirlerden heç bir söhbet açmırlar. Bu yolla da müselmanları parçalayıb onların vehdet ve birliyini pozaraq fitne-fesad töredirler.
Biz islamdan, dinden ve dindarlıqdan xeberi olmayan vehhabilere fitneden el çekmelerini ve Hezreti Peyğemberin (s.e.a.s) getirdiyi şeriete düzgün emel etmelerini tövsiye edirik. Onlara bildirmek isteyirik ki, aynaya baxan şexse bedeninde ve ya libasında olan çirkinlik görsenerse, o, bunun müqabilinde aynaya teşekkür etmelidir, onu günahkar bilib sındırmamalıdır. Eger bir mömin hemvetenimiz tutduğunuz yolun nöqsanlarını ve şerietle uyğunsuzluğunu size izah edirse, onunla mücadile etmekdense, bu nöqsanları özünüzden uzaqlaşdırmalısınız. Ehli-beyt terefdarlarının dini menbelerinde sizin eqidenizle uyğun gelmeyen bir revayet ve ya fetva gördükde bu meseleleri hedden artıq böyüdüb her vasite ile (internet ve s dünyaya yaymağa çalışırsınız. Bes ne üçün öz dini menbelerinizde olan çirkin eqideleri ve İslamdan uzaq fetveları Quran ve şerietle ziddiyyet teşkil etdiyi halda görmürsünüz? Müxtelif meqaleler yazaraq Ehli-beyt (e)-a tabe olan şielerin tutduğu yol ve onların müctehidlerinin yazdığı fetvaları tenqid edib nalayiq sözler işledirsiniz. Biz bu cür meqaleleri oxuduqdan sonra sizin halımıza, hemçinin beyenilmeyen kelmelerden istifade etmeyinize teessüfle yanaşırıq. Ne üçün sizler özünüzü tebliğ etmek üçün başqalarına hörmetsiz yanaşırsınız. Sizin vaxtaşırı yazdığınız elmsiz, menasız meqalelere hemin terzde cavab yazmağı biz şeriete uyğun ve özümüze layiq bilmirik. Bu sebebe esasen Müteal Allahın Quranda buyurduğu "Ve cadilhum billeti hiye ehsen", "Onlarla gözel terzde danış" ayesini özümüze esas götürerek bu kiçik kitabı yazmağı qerara aldıq. Bu işde esas meqsedimiz xeyirxahlıq ve haqqı çatdırmaqdır.
Göresen, siz vehhabiler tarix boyu şielerin hansısa eqidesini, işini ve ya şie alimlerinin yüksek seviyyeli kitablarını beyenib teqdir etmisinizmi? Onlara din ve veten yolunda apardıqları müharibelerde destek olmusunuzmu? Din yolunda şehid olan insanlarını xoş fikirle xatırlamısınızmı? Cenubi Livanda İsraille müharibede hansı vehhabi şielere yardım edib, hansı vehhabi İraqda ve Felestinde olan müselmanlara yardım edir? Neçe vehhabi indiyedek bu yolda can verib? Beli, eslinde ele bunlar kömek etmemelidirler. Çünki bunlar heqiqeten şieleri müselman bilmirler. Lakin Ebu Sufyan, Müaviye, Yezid, İbn Ziyad ve Şimr kimi cinayetkar şexsleri Peyğembere (s) zülm etdikleri ve onun Ehli-beytini qetle yetirdikleri halda müselman bilib lenet etmirler.
Bu cenablar şielerin imamlarına, müqeddes ziyaretgahlarına heqaretle yanaşır, Ehli-beyt (e) terefdarlarının azan, namaz, eqd-nigahlarını batil hesab edirler. Lakin özlerinin saxta din ve eqidelerini Seudiyye Erebistanının muzdlu ve saxta din xadimlerinden öyrendikleri fikirleri İslam şerietinden hesab edirler. Meseleden agah şexsler bilirler ki, bunların şielerin mescidlerini ve din alimlerini pislemekden meqsedleri özlerine haqq qazandırmaq ve bu yolla öz batil eqidelerini insanlar arasında yaymaqdır. Bezi vaxt özlerini haqq terefdarı kimi göstermek üçün İmam Baqir (e) ve İmam Sadiq (e)-dan hedisler getirib onların tarixde yaşayış terzinden danışırlar. Lakin Azerbaycan xalqı bilmelidir ki, bu bir hiyle ve vehhabiliyi yaymaq üçün bir gedişdir. Siz oxucular üçün bu firqenin cinsi meselelerle elaqedar olan hökm ve meselelerine öz menbelerine istinaden baxmaq kifayet eder. Biz o menbelerde yazılan meseleleri sizin üçün bu kiçik kitabda qeyd etmişik. Eminik ki, her kes bunların çirkin eqidelerinden xeberdar olsa, onlara qız verib-qız almaz. Bu şexslerle aile qurub özünü rüsvay etmez. Çünki qadına bu seviyyede hörmetsizliyi ancaq onların menbelerinde tapmaq olar.
Eziz oxucular! Yuxarıda qeyd olunan meselelerde vehhabiler dedikde meqsedimiz bu eqideleri bilib inadkarlıqla onları müdafie edenlerdir. Lakin bu heqiqetlerden xeberi olmayıb o firqede olan keslere xüsusen de cavanlara biz dinin düşmeni kimi baxmamalıyıq. Eksine, onları başqa eqideye mensub müselman hesab edib heqiqeti onlara sakit ve exlaqi terzde çatdırmalıyıq.
Mezheb qardaşlarımızdan, yeni şielerden xahişimiz budur ki, bu metlebleri vehhabilere izah ederken mücadileden, hemçinin beyenilmeyen kelmelerden istifade etmesinler. Çünki Allahın Quranda Peyğembere (s) buyurduğunu esas götürerek bu kiçik hazırlamaqda hedefimiz haqqı vehhabilere çatdırmaqdır: "Ve ma aler-resuli illel-belağ", "Peyğemberin üzerine düşen vezife haqqı insanlara çatdırmaqdır." Bu kitabda onların çirkin fetvalarını yazmaqla müselman adını daşıyan vehhabilerin inandığı fikirleri xalqımıza, xüsusen de qeyretli cavanlara ve yeni nesile çatdırırıq ki, onların batil fikirlerine aldanıb bu çirkaba bulaşmasınlar. Ereblerde bele bir mesel var: "Evi şüşeden olan kes özgesine daş atmaz." Vehhabilerin bu qeder çirkin, nifretelayiq, medeniyyetden ve müselmançılıqdan kenar fetvaları ola - ola diger şexsleri töhmet etmeleri ve pislemeleri heç beyenilmir. Göresen, hansı namuslu bir qız, yaxud qeyretli bir oğlan bu qeder çirkin ve rüsvayçı fetvalardan sonra vehhabi olmağa razı olar.
Çünki vehhabilik, heqiqeten islamdan ve şerietden sayılmır. Eksine, bu çirkin bir çibana benzeyir ki, sağlam insanın bedeninin hansısa bir yerinde töreyib bütün bedene eziyyet verir.
Onlayn Tanışlıq: 3421 / 1377