Saytın Ən varlısı ol : Malena - 5 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Pirlerden kömek dilemek düzdürmü?
(S)(B)(D) [Off] (23.01.2012 / 01:36)
Biz her bir peyğemberi, ancaq ona Allahın iznile itaet olunsun deye, gönderdik. Onlar (münafiqler) özlerine zülm etdikleri zaman derhal senin yanına gelib Allahdan bağışlanmaq dileseydiler ve Peyğember de onlar üçün efv isteseydi, elbette, Allahın tövbeleri qebul eden, merhemetli olduğunu bilerdiler.
Nisa, 64
''Bu köyneyimi aparın atamın üzüne sürtün ve yeniden görmeye başlayar.'' (''Yusif'' suresi, aye-93) Başqa yerde ''Muştuluqçu gelib köyneyi Yequbun üzüne sürten kimi onun gözleri açıldı.'' (''Yusif'' suresi, aye-96) Yusif peyğemberin köyneyi Yequb peyğemberin gözlerine şefa verdi. Göründüyü kimi peyğemberin köyneyi insan gözüne nur vere biler ve buna ancaq kafirler inanmaz. İslam peyğemberi(s) buyurur: ''Mene beş şey verildi … ve şefaet de eta edildi.'' (''Sehihi Buxari'' c. 1, seh. 91 (Misir çapı), Ehmed ibn Henbel ''Müsned'' kitabı c. 1, seh. 301) Göründüyü kimi Allahın izni ile şefaet verile biler.
''(Oğlanları ona–Yequb peyğembere) Bizim üçün günahlarımızın bağışlanmağını dile. Biz doğrudan da günahkar olmuşuq! Dediler.'' (''Yusif'' suresi, aye-97) ''(Yequb peyğember ) Dedi:- Men tezlikle Rebbimden sizin bağışlanmağınızı dileyecem. O heqiqeten bağışlayan ve rehm edendir.'' (''Yusif'' suresi, aye-98) Ayeler açıq-aydın gösterir ki, emeli-saleh insanı Allaha vasiteçi seçmek heç de günah deyil. Bütün müselmanlar bir-biri üçün dua etmelidirler. Ancaq emeli-saleh, pak Allahın eziz bendesinin duası daha tez qebul olunar.
Bir gün kor bir kişi Peyğember(s)- in yanına gelib dedi: ''Allahdan menim şefa tapmağımı dile. '' Peyğember(s) buyurdu ki, iki reket namaz qıldıqdan sonra bele dua et: ''İlahi men senden kömek dileyirem ve mehriban peyğember olan Mehemmedin vasitesile senin qapına üz getirirem! Ey Mehemmed, men ehtiyacım haqqında ve senin vasitenle Allaha üz tuturam ki, menim hacetimi yerine yetiresen. İlahi onu mene şefaetçi qerar ver.'' (Ehmed ibn Henbelin ''Müsned'' kitabı c. 1, seh. 313 (Beyrut çapı), ''Süneni İbni Mace'' c. 1, seh. 441 ve İbni Teymiyyenin ''Et-tevassül vel-vesile'' kitabı, seh. 98 (Beyrut çapı))
Şie teriqeti - Ceferi mezhebi insanın ne ölüsünden, ne de dirisinden hacet istemir. Şie Peyğembere ve imamlara xatir Allahdan isteyir. Allah hemişe duanı qebul etmeye qadirdir. Bundan elave ''Allah yolunda öldürülenleri heç de ölü zenn etme! Xeyr, onlar öz Rebbleri yanında diri olub ruzi (Behişt nemetlerinden) yeyirler.'' (''Ali İmran'' suresi, aye-169) Ölüm sonluq ve heçlik deyil, başqa bir aleme keçiddir.
Ehli-Sünne alimlerinin qebri ziyaret etmek haqqında da hedisleri çoxdur, o cümleden; ''Sehihi Müslüm'' c. 3 ve ''Qezali Exbarul-uyun'' c. 1 kitablarında Hezret Peyğember(s)-den bele neql olunur: ''Her kes menim qebrimi ziyaret etse menim şefaetim ona vacib olar.'' Bu hedisden görünür ki, qebri ziyaret edib şefa tapmaq olar. Ancaq bilmek lazımdır ki, şefanı qebir vermir, qebir sahibinin Allah yanında olan uca meqamına xatir Allah özü verir. Aydın olur ki, Allah Peyğemberinin qebrini ziyaret etdiyine ve orada dua etdiyine göre insanın duasını daha tez qebul edir. ''Müsnedi Ebu Davud'' 1-ci c. seh. 12-de Peyğember(s)-den neql edilerek yazılır ki, Peyğember(s) buyurdu: ''Her kes menim vefatımdan sonra Hecce gele ve menim qebrimi ziyaret etmeye, elbette ki, mene cefa etmiş olar.'' ''Her kes menim vefatımdan sonra meni ziyaret etse, sanki meni dirilikde ziyaret etmişdir.''
Bütün bunları elde rehber tutaraq şieler Peyğember(s)-in ve mesum imamların qebrini ziyaret edirler. Bu, ancaq Allaha xatirdir. Bu ziyaretler Peyğember ve Ehli-Beytinin mehebbetini qelblerde çoxaldır. Çünki, Peyğember(s) ve Ehli-Beyt(e) Allahın hökmlerini qoruyanlar, en yaxşı emel edenler ve yayanlardır. Ehli-Sünnenin de dörd mezheb (Henefi, Henbeli, Şafei, Maliki) alimlerinin qebri ziyaret etmek haqqında hökmlerin vardır. ''Hüsnüt-tevasül-fi adabi ziyareti efzelür-resul'' kitabı yazır ki, Peyğemberin qebrini ziyaret etmeye mehebbet beslemek, evden çıxıb ziyarete gederken dua oxumaq, yol gederken Peyğembere çoxlu salavat göndermek, Medineye çatanda dua oxumaq, Herre çayında qüsul edib Medineye daxil olmaq, Cebrail qapısından içeri daxil olmaq, Peyğemberin mescidini gördükde tevazökarlıq edib, onu böyük tutmaq, ziyaret vaxtı ayaq üste durmaq, ziyaretname oxumaq, elleri şerif qebre sürtüb, öpmek ehli-sünne alimlerinin fetvasına esasen müsteheb emellerdir. Ehli-sünne alimlerinin bildirdiyine esasen, Peyğember(s) İslamın evvellerinde qebirleri ziyaret etmeyi qadağan etmişdi. Çünki, onların ekseriyyeti müşrük ve kafirlerin qebri idi. Lakin İslam dini tekmilleşenden sonra Peyğember(s) buyurdu: ''Men sizlere qebirleri ziyaret etmeyi qadağan etmişdim. Lakin bu günden etibaren sizleri qebirleri ziyaret etmeye çağırıram.'' Hedisler ''Sehihi Müslüm'' c. 3, seh.65, ''Sünneni Ebu Davud'' c. 2, seh.195, ''Sehihi Tirmizi'' c. 3, seh.274 kitablarından neql edilmişdir. Hedisden de göründüyü kimi, Peyğember(s) bizi qebirleri ziyaret etmeye çağırır.
EMOPRENCSESASI (22.01.2012/10:41)Bu ayeni inkar edirsen sen?
Qetiyen razi deyilem.her kesin tek qiblegahi tek dilekcisi ALLAHDI.
Biz her bir peyğemberi, ancaq ona Allahın iznile itaet olunsun deye, gönderdik. Onlar (münafiqler) özlerine zülm etdikleri zaman derhal senin yanına gelib Allahdan bağışlanmaq dileseydiler ve Peyğember de onlar üçün efv isteseydi, elbette, Allahın tövbeleri qebul eden, merhemetli olduğunu bilerdiler.
Nisa, 64
''Bu köyneyimi aparın atamın üzüne sürtün ve yeniden görmeye başlayar.'' (''Yusif'' suresi, aye-93) Başqa yerde ''Muştuluqçu gelib köyneyi Yequbun üzüne sürten kimi onun gözleri açıldı.'' (''Yusif'' suresi, aye-96) Yusif peyğemberin köyneyi Yequb peyğemberin gözlerine şefa verdi. Göründüyü kimi peyğemberin köyneyi insan gözüne nur vere biler ve buna ancaq kafirler inanmaz. İslam peyğemberi(s) buyurur: ''Mene beş şey verildi … ve şefaet de eta edildi.'' (''Sehihi Buxari'' c. 1, seh. 91 (Misir çapı), Ehmed ibn Henbel ''Müsned'' kitabı c. 1, seh. 301) Göründüyü kimi Allahın izni ile şefaet verile biler.
''(Oğlanları ona–Yequb peyğembere) Bizim üçün günahlarımızın bağışlanmağını dile. Biz doğrudan da günahkar olmuşuq! Dediler.'' (''Yusif'' suresi, aye-97) ''(Yequb peyğember ) Dedi:- Men tezlikle Rebbimden sizin bağışlanmağınızı dileyecem. O heqiqeten bağışlayan ve rehm edendir.'' (''Yusif'' suresi, aye-98) Ayeler açıq-aydın gösterir ki, emeli-saleh insanı Allaha vasiteçi seçmek heç de günah deyil. Bütün müselmanlar bir-biri üçün dua etmelidirler. Ancaq emeli-saleh, pak Allahın eziz bendesinin duası daha tez qebul olunar.
Bir gün kor bir kişi Peyğember(s)- in yanına gelib dedi: ''Allahdan menim şefa tapmağımı dile. '' Peyğember(s) buyurdu ki, iki reket namaz qıldıqdan sonra bele dua et: ''İlahi men senden kömek dileyirem ve mehriban peyğember olan Mehemmedin vasitesile senin qapına üz getirirem! Ey Mehemmed, men ehtiyacım haqqında ve senin vasitenle Allaha üz tuturam ki, menim hacetimi yerine yetiresen. İlahi onu mene şefaetçi qerar ver.'' (Ehmed ibn Henbelin ''Müsned'' kitabı c. 1, seh. 313 (Beyrut çapı), ''Süneni İbni Mace'' c. 1, seh. 441 ve İbni Teymiyyenin ''Et-tevassül vel-vesile'' kitabı, seh. 98 (Beyrut çapı))
Şie teriqeti - Ceferi mezhebi insanın ne ölüsünden, ne de dirisinden hacet istemir. Şie Peyğembere ve imamlara xatir Allahdan isteyir. Allah hemişe duanı qebul etmeye qadirdir. Bundan elave ''Allah yolunda öldürülenleri heç de ölü zenn etme! Xeyr, onlar öz Rebbleri yanında diri olub ruzi (Behişt nemetlerinden) yeyirler.'' (''Ali İmran'' suresi, aye-169) Ölüm sonluq ve heçlik deyil, başqa bir aleme keçiddir.
Ehli-Sünne alimlerinin qebri ziyaret etmek haqqında da hedisleri çoxdur, o cümleden; ''Sehihi Müslüm'' c. 3 ve ''Qezali Exbarul-uyun'' c. 1 kitablarında Hezret Peyğember(s)-den bele neql olunur: ''Her kes menim qebrimi ziyaret etse menim şefaetim ona vacib olar.'' Bu hedisden görünür ki, qebri ziyaret edib şefa tapmaq olar. Ancaq bilmek lazımdır ki, şefanı qebir vermir, qebir sahibinin Allah yanında olan uca meqamına xatir Allah özü verir. Aydın olur ki, Allah Peyğemberinin qebrini ziyaret etdiyine ve orada dua etdiyine göre insanın duasını daha tez qebul edir. ''Müsnedi Ebu Davud'' 1-ci c. seh. 12-de Peyğember(s)-den neql edilerek yazılır ki, Peyğember(s) buyurdu: ''Her kes menim vefatımdan sonra Hecce gele ve menim qebrimi ziyaret etmeye, elbette ki, mene cefa etmiş olar.'' ''Her kes menim vefatımdan sonra meni ziyaret etse, sanki meni dirilikde ziyaret etmişdir.''
Bütün bunları elde rehber tutaraq şieler Peyğember(s)-in ve mesum imamların qebrini ziyaret edirler. Bu, ancaq Allaha xatirdir. Bu ziyaretler Peyğember ve Ehli-Beytinin mehebbetini qelblerde çoxaldır. Çünki, Peyğember(s) ve Ehli-Beyt(e) Allahın hökmlerini qoruyanlar, en yaxşı emel edenler ve yayanlardır. Ehli-Sünnenin de dörd mezheb (Henefi, Henbeli, Şafei, Maliki) alimlerinin qebri ziyaret etmek haqqında hökmlerin vardır. ''Hüsnüt-tevasül-fi adabi ziyareti efzelür-resul'' kitabı yazır ki, Peyğemberin qebrini ziyaret etmeye mehebbet beslemek, evden çıxıb ziyarete gederken dua oxumaq, yol gederken Peyğembere çoxlu salavat göndermek, Medineye çatanda dua oxumaq, Herre çayında qüsul edib Medineye daxil olmaq, Cebrail qapısından içeri daxil olmaq, Peyğemberin mescidini gördükde tevazökarlıq edib, onu böyük tutmaq, ziyaret vaxtı ayaq üste durmaq, ziyaretname oxumaq, elleri şerif qebre sürtüb, öpmek ehli-sünne alimlerinin fetvasına esasen müsteheb emellerdir. Ehli-sünne alimlerinin bildirdiyine esasen, Peyğember(s) İslamın evvellerinde qebirleri ziyaret etmeyi qadağan etmişdi. Çünki, onların ekseriyyeti müşrük ve kafirlerin qebri idi. Lakin İslam dini tekmilleşenden sonra Peyğember(s) buyurdu: ''Men sizlere qebirleri ziyaret etmeyi qadağan etmişdim. Lakin bu günden etibaren sizleri qebirleri ziyaret etmeye çağırıram.'' Hedisler ''Sehihi Müslüm'' c. 3, seh.65, ''Sünneni Ebu Davud'' c. 2, seh.195, ''Sehihi Tirmizi'' c. 3, seh.274 kitablarından neql edilmişdir. Hedisden de göründüyü kimi, Peyğember(s) bizi qebirleri ziyaret etmeye çağırır.
Onlayn Tanışlıq: 4254 / 1419