Saytın Ən varlısı ol : Kamal48 - 10 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Şübhələrə cavab
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 12:04)
Sual : Nə üçün şiələr Məscidün-nəbidə sünnilərə nisbətən Quran oxumağa daha az məşğul olurlar?
Cavab: Etiraf etməliyik ki, şiələr onlara tövsiyə olunduğu qədər Quran oxumurlar. Ziyarət və digər işlərə Quran oxumaqdan daha çox vaxt ayırılır. Amma bu münasibətin digər səbəbləri də var:
Kəbədə Quran qiraəti məclisi təşkil etmək üçün şiələrə mane olunur.
Əksər şiələr qeyri-ərəb olduqlarından Quranın mənasını anlamır və yalnız savab xatirinə Quranı oxuyurlar. Onlar bildirirlər ki, Quran həmişə bizimlədir, amma Peyğəmbər (s) və Əhli-beytin ziyarətinə hər vaxt nail olmaq olmur.
Mühüm səbəblərdən biri budur ki, çoxları Quran oxumağın, xüsusilə də onun nazil olduğu yerdə bu işə məşğul olmağın dəyərini anlamır, mənasız söhbətlərlə vaxt keçirirlər.
YADDAŞ
Qeyd etməliyik ki, Məscidül-həramdan sonra ən fəzilətli məscid Məscidün-nəbidir. Orada qılınan namaz başqa məscidlərdə qılınan on min namaza bərabərdir. Rəvayətlərdən məlum olur ki, namaz və ziyarət məqsədi ilə o müqəddəs məkanda olmaq xüsusi savaba malikdir.
İmam Sadiq (ə) buyurur: " Məscidün-nəbidə gücünüz çatdığı qədər namaz qılın. Bu sizin üçün çox xeyirlidir. İnsanlar dünya işində zirəklik göstərənləri tərif edirlərsə, görün axirət işində zirəklik göstərənlərin tərifi nədir.”("Vəsailüş-şiə”, c. 10, s. 274, fəsil 11, hədis 2
Bir şəxs nəql edir ki, imam Sadiq mənə belə buyurdu: "Peyğəmbər (s) məscidində nə qədər bacarırsansa çox namaz qıl. Bu şərif məkanə gəlmək hər vaxt mümkün olmur.”(Həmin mənbə, c. 10, s. 264, fəsil 4, hədis 6
Sünnə əhlinin daha çox Quran oxuması həqiqətdir və bunun bəzi səbəbləri var:
Sünnə əhlinin əksəri ərəb olduğundan Quranın mənasını anlayır. Bu səbəbdən də onlar Quran oxumaqdan daha çox ləzzət alırlar.
Şiələrdə hər namazdan sonra məxsus dualar var. Sünnilərdə belə dualar olmadığından onlar daha çox Quran oxuyurlar.
Sünnilər, xüsusi ilə də vəhhabilər ziyarətə bir o qədər də əhəmiyyət vermirlər. Vəhhabi böyüklərindən biri deyir: "Mən neçə illər ardıcıl peyğəmbər məscidinə getsəm də, bir dəfə olsun belə peyğəmbərə salam vermədim, onu ziyarət etmədim.”
Belə görünür ki, başqa məzhəblərin Quran oxumağa daha çox imkanları olur.
Sual : Nə üçün şiələr Peyğəmbəri (s) ziyarət edərkən sünnilər etiraz edib deyirlər ki, dua edəndə üzünüzü qəbrə yox, qibləyə tutun?
Cavab: Şiə kitablarındakı rəvayətlərdə Peyğəmbər (s) Əhli-beyti (ə) buyurur: "Ziyarətçi öz ziyarətindən sonra üzünü qibləyə tutub, dua üçün əllərini qaldırsın və Allah-təaladan diləyini istəsin. Belə dua qəbul olmağa daha layiqdir.”("Vəsailüş-şiə”, fəsil 6, hədis 1
Buna əsasən, möhtərəm ziyarətçilərin dua zamanı üzünü qibləyə tutması müstəhəbdir. Bu əmr təkcə Peyğəmbərin ziyarətinə yox, bütün məsumların (ə) ziyarətinə aiddir. Üzü qəbrə dayanıb Allaha dua edən şəxs şəri cəhətdən xilaf iş görmür, sadəcə, müstəhəb bir işi tərk etmiş olur.
Sünnə əhli isə belə hesab edir ki, dua zamanı üzü qəbrə dayanan adam dua üçün əllərini qaldıra bilməz"Səlatul-mumin”, əl-Qəhtani,, əl-Qəhtani, s.1391) Ona görə də uyğun halda dua üçün əlini qaldırana mane olurlar. Onların nəzərincə bu iş xilafdır və nəhy əz münkər (qadağa) lazımdır.
Ümid edirik ki, möhtərəm şiələr müstəhəbbi əmələ riayət edərək dua vaxtı üzü qibləyə dayanacaq və sünnilərin etirazına şərait yaratmayacaqlar.
Vəhhabi suallarına cavablarımız
Müəllif: Əli Ətai İsfəhani
Sual : Nə üçün şiələr Məscidün-nəbidə sünnilərə nisbətən Quran oxumağa daha az məşğul olurlar?
Cavab: Etiraf etməliyik ki, şiələr onlara tövsiyə olunduğu qədər Quran oxumurlar. Ziyarət və digər işlərə Quran oxumaqdan daha çox vaxt ayırılır. Amma bu münasibətin digər səbəbləri də var:
Kəbədə Quran qiraəti məclisi təşkil etmək üçün şiələrə mane olunur.
Əksər şiələr qeyri-ərəb olduqlarından Quranın mənasını anlamır və yalnız savab xatirinə Quranı oxuyurlar. Onlar bildirirlər ki, Quran həmişə bizimlədir, amma Peyğəmbər (s) və Əhli-beytin ziyarətinə hər vaxt nail olmaq olmur.
Mühüm səbəblərdən biri budur ki, çoxları Quran oxumağın, xüsusilə də onun nazil olduğu yerdə bu işə məşğul olmağın dəyərini anlamır, mənasız söhbətlərlə vaxt keçirirlər.
YADDAŞ
Qeyd etməliyik ki, Məscidül-həramdan sonra ən fəzilətli məscid Məscidün-nəbidir. Orada qılınan namaz başqa məscidlərdə qılınan on min namaza bərabərdir. Rəvayətlərdən məlum olur ki, namaz və ziyarət məqsədi ilə o müqəddəs məkanda olmaq xüsusi savaba malikdir.
İmam Sadiq (ə) buyurur: " Məscidün-nəbidə gücünüz çatdığı qədər namaz qılın. Bu sizin üçün çox xeyirlidir. İnsanlar dünya işində zirəklik göstərənləri tərif edirlərsə, görün axirət işində zirəklik göstərənlərin tərifi nədir.”("Vəsailüş-şiə”, c. 10, s. 274, fəsil 11, hədis 2
Bir şəxs nəql edir ki, imam Sadiq mənə belə buyurdu: "Peyğəmbər (s) məscidində nə qədər bacarırsansa çox namaz qıl. Bu şərif məkanə gəlmək hər vaxt mümkün olmur.”(Həmin mənbə, c. 10, s. 264, fəsil 4, hədis 6
Sünnə əhlinin daha çox Quran oxuması həqiqətdir və bunun bəzi səbəbləri var:
Sünnə əhlinin əksəri ərəb olduğundan Quranın mənasını anlayır. Bu səbəbdən də onlar Quran oxumaqdan daha çox ləzzət alırlar.
Şiələrdə hər namazdan sonra məxsus dualar var. Sünnilərdə belə dualar olmadığından onlar daha çox Quran oxuyurlar.
Sünnilər, xüsusi ilə də vəhhabilər ziyarətə bir o qədər də əhəmiyyət vermirlər. Vəhhabi böyüklərindən biri deyir: "Mən neçə illər ardıcıl peyğəmbər məscidinə getsəm də, bir dəfə olsun belə peyğəmbərə salam vermədim, onu ziyarət etmədim.”
Belə görünür ki, başqa məzhəblərin Quran oxumağa daha çox imkanları olur.
Sual : Nə üçün şiələr Peyğəmbəri (s) ziyarət edərkən sünnilər etiraz edib deyirlər ki, dua edəndə üzünüzü qəbrə yox, qibləyə tutun?
Cavab: Şiə kitablarındakı rəvayətlərdə Peyğəmbər (s) Əhli-beyti (ə) buyurur: "Ziyarətçi öz ziyarətindən sonra üzünü qibləyə tutub, dua üçün əllərini qaldırsın və Allah-təaladan diləyini istəsin. Belə dua qəbul olmağa daha layiqdir.”("Vəsailüş-şiə”, fəsil 6, hədis 1
Buna əsasən, möhtərəm ziyarətçilərin dua zamanı üzünü qibləyə tutması müstəhəbdir. Bu əmr təkcə Peyğəmbərin ziyarətinə yox, bütün məsumların (ə) ziyarətinə aiddir. Üzü qəbrə dayanıb Allaha dua edən şəxs şəri cəhətdən xilaf iş görmür, sadəcə, müstəhəb bir işi tərk etmiş olur.
Sünnə əhli isə belə hesab edir ki, dua zamanı üzü qəbrə dayanan adam dua üçün əllərini qaldıra bilməz"Səlatul-mumin”, əl-Qəhtani,, əl-Qəhtani, s.1391) Ona görə də uyğun halda dua üçün əlini qaldırana mane olurlar. Onların nəzərincə bu iş xilafdır və nəhy əz münkər (qadağa) lazımdır.
Ümid edirik ki, möhtərəm şiələr müstəhəbbi əmələ riayət edərək dua vaxtı üzü qibləyə dayanacaq və sünnilərin etirazına şərait yaratmayacaqlar.
Vəhhabi suallarına cavablarımız
Müəllif: Əli Ətai İsfəhani
Onlayn Tanışlıq: 3399 / 1550