Ehli_muslim [Off](01.11.2012 / 21:45) Həqiqətən Uca Allah öz peyğəmbəri Muhəmmədi e kamil, asan, əhatəli və bəndələr üçün faydalı olan şəriət ilə göndərmişdir. Sonra Peyğəmbər e Mədinədə İslam dövlətini möhkəmləndirdi, şəriət məsələləri öz yerini tutdu, müsəlmanları bir əsas və məzhəb üzərində birləşdirdi. Onların arasında, əvvəlki zamanların ixtilaflarından qalan kiçik məsələlər istisna olmaqla, heç bir fikir ayrılığı yox idi. Bu kiçik məsələlərin həllində elm adamları üçün ictihad etmək və sərbəst fikir yürütməyə geniş yer vardır. Hər halda Müctəhidin savab qazanmaqda payı vardır. Peyğəmbər e buyurmuşdur: Hakim hökm verərkən ictihad edərək düzgün nəticəyə gələrsə, ona iki savab, xata edərsə bir savab vardır. İctihad edilməsi qadağan olunan məsələlər əqidə (etiqad) və mənhəc (metodologiya) məsələləridir. Nə Peyğəmbərin e dövründə səhabələr arasında, nə də Əbu Bəkr və Ömər (Allah onlardan razı olsun!) dövründə bu iki məsələdə heç bir fikir ayrılığı baş verməmişdir. Həqiqətən səhabələr vahid əqidə və mənhəcə (metoda) malikdilər.