Saytın Ən varlısı ol : Malena - 5 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: SEYYİD QUTUBUN ƏQİDƏSİ VƏ FİKİRLƏRİ
Ehli_muslim [Off] (08.11.2012 / 17:21)
Beşinji səbəb: «Ədalətu əl-ijtimaiyyə» kitabındakı irəli sьrdьyь batil fikirlərini nьmunə gцstərmək istəyirəm. O fikirlər ki, Seyyid bunların ьzərində israrla dayanmışdır.
Bu kitab Seyyidin ən birinji kitablarındandır. Bu kitabdakı batil fikirləri цzьnь sьnnə əhlinə aid edən, sufilik зirkabında qərq olan ən jahil insan belə qəbul etməz… Bu da Seyyid Qutubun Peyğəmbərin əshabələrinə qarşı ədəbsizliyi və onları pisləməsidir.
Elm əhlinin və ağıl sahiblərinin tənbehinə (tənqidinə) baxmayaraq, Seyyid və qardaşı Məhəmməd, həmзinin «Mьsəlman qardaşlar təşkilatı» artıq 40 ildən зoxdur ki, bu fikirlər ьzərində israr etmişlər.
Bu isə Seyyid Qutubun yolu və fikirləri ilə qьrurlanan və bu yolun davamзısı olan doktor Səlahəddin əl-Xalidi «Seyyid Qutub: min milad ilə istişhəd» kitabında Seyyidin «Ədalətu əl-ijtimaiyyə» kitabı haqqında dediklərindən: “Mьxtəlif hцkumət dairələrində, kommunistlər və “ixvan”lar arasında bu kitabın təsirinə işarə etdik. Seyyid bu kitabı ilə «Mьsəlman qardaşlar təşkilatı»na yaxınlaşdı və bu təşkilatın ən mьbariz ьzvlərindən və qabaqjıllarından (lider) oldu”.
Mahmud Şakir (Allah ona rəhmət etsin! -rəhmətullahi aleyhi-) Seyyid Qutubu «Ədalətu əl-ijtimaiyyə» kitabında əshabələrə qarşı ədəbsizliyi və Osmanı (Allah ondan razı olsun! – radıyaallahu anhu -) tənqid etdiyi ьзьn ittiham (tənqid) etmişdir. Bu kitab artıq Seyyidin sağlığında bir neзə dəfə зap edilmişdi. Sonunju dəfə 1964-jь ildə «İhya kutubu əl-arabiyya» nəşriyyatı tərəfindən 6-jı dəfə зap edilmişdir ki, bu da dьzəldilmiş (yoxlanılmış) nьsxədir. Seyyid bu kitabda Mahmud Şakirin və başqalarının qeyd olunmuş tənqidindən sonra Osman və Mьaviyəyə qarşı yцnəlmiş tənqidi ifadələri silmiş və «İslam təsəvvьrь və mədəniyyət» başlığı altında yeni bir fəsil yazmışdır ki, bu həmзinin onun «Yoldakı işarələr» kitabında da vardır. Bununla belə, Seyyid Qutub «Ədalətu əl-ijtimaiyyə» kitabına islam hərəkatındakı (batil) fikirlərini, islam əsasları ьzərində yeni islami həyat qurmaq fikrini əlavə etmişdir. Həyatının sonuna qədər isə, yəni 1965-ji ildə edam olunmasınadək o bu fikirlərində qalmaqda davam etmişdir.
Bu da Seyyidin əshabələrə qarşı pis dьşünjələrdə olmasını (ədəbsizliyini) və bu kitabda sosializmi mьdafiə etməsi, bьtьn islam toplumunu jahil (yəni kafir) bir toplum olduğunu və bu fikir ьzərində israrla dayandığını bizə bəyan edir. Onun fikirlərinin və yolunun davamзıları hər şeydən əvvəl Allah qarşısında məsuliyyət daşıyırlar.
Beşinji səbəb: «Ədalətu əl-ijtimaiyyə» kitabındakı irəli sьrdьyь batil fikirlərini nьmunə gцstərmək istəyirəm. O fikirlər ki, Seyyid bunların ьzərində israrla dayanmışdır.
Bu kitab Seyyidin ən birinji kitablarındandır. Bu kitabdakı batil fikirləri цzьnь sьnnə əhlinə aid edən, sufilik зirkabında qərq olan ən jahil insan belə qəbul etməz… Bu da Seyyid Qutubun Peyğəmbərin əshabələrinə qarşı ədəbsizliyi və onları pisləməsidir.
Elm əhlinin və ağıl sahiblərinin tənbehinə (tənqidinə) baxmayaraq, Seyyid və qardaşı Məhəmməd, həmзinin «Mьsəlman qardaşlar təşkilatı» artıq 40 ildən зoxdur ki, bu fikirlər ьzərində israr etmişlər.
Bu isə Seyyid Qutubun yolu və fikirləri ilə qьrurlanan və bu yolun davamзısı olan doktor Səlahəddin əl-Xalidi «Seyyid Qutub: min milad ilə istişhəd» kitabında Seyyidin «Ədalətu əl-ijtimaiyyə» kitabı haqqında dediklərindən: “Mьxtəlif hцkumət dairələrində, kommunistlər və “ixvan”lar arasında bu kitabın təsirinə işarə etdik. Seyyid bu kitabı ilə «Mьsəlman qardaşlar təşkilatı»na yaxınlaşdı və bu təşkilatın ən mьbariz ьzvlərindən və qabaqjıllarından (lider) oldu”.
Mahmud Şakir (Allah ona rəhmət etsin! -rəhmətullahi aleyhi-) Seyyid Qutubu «Ədalətu əl-ijtimaiyyə» kitabında əshabələrə qarşı ədəbsizliyi və Osmanı (Allah ondan razı olsun! – radıyaallahu anhu -) tənqid etdiyi ьзьn ittiham (tənqid) etmişdir. Bu kitab artıq Seyyidin sağlığında bir neзə dəfə зap edilmişdi. Sonunju dəfə 1964-jь ildə «İhya kutubu əl-arabiyya» nəşriyyatı tərəfindən 6-jı dəfə зap edilmişdir ki, bu da dьzəldilmiş (yoxlanılmış) nьsxədir. Seyyid bu kitabda Mahmud Şakirin və başqalarının qeyd olunmuş tənqidindən sonra Osman və Mьaviyəyə qarşı yцnəlmiş tənqidi ifadələri silmiş və «İslam təsəvvьrь və mədəniyyət» başlığı altında yeni bir fəsil yazmışdır ki, bu həmзinin onun «Yoldakı işarələr» kitabında da vardır. Bununla belə, Seyyid Qutub «Ədalətu əl-ijtimaiyyə» kitabına islam hərəkatındakı (batil) fikirlərini, islam əsasları ьzərində yeni islami həyat qurmaq fikrini əlavə etmişdir. Həyatının sonuna qədər isə, yəni 1965-ji ildə edam olunmasınadək o bu fikirlərində qalmaqda davam etmişdir.
Bu da Seyyidin əshabələrə qarşı pis dьşünjələrdə olmasını (ədəbsizliyini) və bu kitabda sosializmi mьdafiə etməsi, bьtьn islam toplumunu jahil (yəni kafir) bir toplum olduğunu və bu fikir ьzərində israrla dayandığını bizə bəyan edir. Onun fikirlərinin və yolunun davamзıları hər şeydən əvvəl Allah qarşısında məsuliyyət daşıyırlar.
Onlayn Tanışlıq: 4280 / 1584