Saytın Ən varlısı ol : Malena - 5 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: SEYYİD QUTUBUN ƏQİDƏSİ VƏ FİKİRLƏRİ
Ehli_muslim [Off] (08.11.2012 / 17:26)
Altınjı səbəb: Seyyid Qutubun Osmana -radıyaallahu anhu- və əshabələrə -radıyaallahu anhum- qarşı tənqidi və ədəbsizliyini bəzi bidət əhlinin dəlil kimi istifadə etməsi.
Seyyid Qutubun və onun misalında цzlərini sьnnəyə aid edən bidət əhlinin əshabələri pisləməsini buna, yəni əshabələrə qarşı tənqidə ijazə verilməsini deyənlər vardır.
Budur, ibadi xariji Əhməd Həmdu əl-Xəlili, Əmmanın mьftisi, zamanımızın qatı xəvarijlərindən, əshabələrə qarşı kin hissləri daşıyan, hijri 1404-jь ildə Nədi Səqafi Əmmanda onu ziyarət edəndə dediklərini, İordaniyada əmmanlı tələbələrin dərj etdiyi «Jibrin» jurnalı bu gцrьşmədə olan sцhbəti цz saylarında nəşr etmişlər: «O kor-koranə baş vermiş fitnə barəsində (əshabələr arasındakı fitnə nəzərdə tutulur), bu fitnəyə qatılanlar və bu fitnənin qığıljımlarına tuş gələnlər barədə hцkm vermək məqsədim deyil. Həqiqətən, məqsədim ibadilərə qarşı yцnələn ittihamları dəf etməkdir (зьnki xəvarijlər bəzi əshabələrə qarşı ədavət hissində olmaqla bərabər onların kəramətlərinə də dil uzadırlar) və demək istəyirəm ki, ibadilər bu meydanda tək deyillər. Başqaları da var, bu fitnə barədə izahlar vermiş və orada olanları qələmə almışlar. İndiki əsrimizə nəzər salsaq gцrərik ki, əsrimizin islam mьtəfəkkirlərindən bu fitnəni və orada baş verənləri qələmə almışdır. Bunlardan birisi də, islam uğrunda şəhid olmuş Seyyid Qutub «Ədalətu əl-ijtimaiyyə» kitabında bu barədə yazmışdır».
Sonra o, sцzьnə davam edərək dedi: «İndi isə birlikdə Seyyid Qutubun yazdıqlarına qulaq asaq: “İslam əhatəsində qalsa belə, artıq islam hцkmьnə baxışlar Osmanın xilafəti vaxtında şəkk-şьbhəsiz dəyişildi. Osman xilafətə gəldiyində artıq qojalmışdı, onun arxasında isə islamdan kənara зıxaraq bьtьn işləri Mərvan ibn Həkəm idarə edirdi. Osmanın təbiəti zəif, ьmidsizliyə qapanan və цz əhlinə (qohum-əqrəbasına) qarşı isə sevgi-məhəbbəti şiddətli idi”».
Daha sonra Seyyid Qutubun Osmana -radıyaallahu anhu- qarşı şiddətli tənqidini ərz etdi ki, bu mьqəddimədə onu ərz etmək ьзьn vaxt kifayət deyildir.
Verilən зıxarışdan bir nətijəyə də gəlirik ki, bu da əshabələrə qarşı kin hissi daşıyan bidət əhli ьзьn Seyyidin hьjjət mənbəyi olmasıdır.
Bu və digər səbəblərə gцrə uja Allahdan əjr, savab umaraq bidətзilərə rədd javabını yazmağı ьzərimə vajib bir iş bildim və haqqa səs verərək bu yolda aldanmış gənjləri haqqın səsi ilə зağırıram. Peyğəmbərin -səlləllahu aleyhi vəsəlləm- «Kim hidayət yoluna dəvət edərsə, (onun səyi ilə) bu yola uyanların savabı qədər həmin зağırışçıya Qiyamətə qədər savab yazılar» hədisindəki зağırışa javab verərək bu işə başladım.
Allahın salavatı və salamı peyğəmbərimiz Məhəmmədə, onun ailəsinə və əshabələrinin ьzərinə olsun.
Rabi bin Umeyr əl-Mədxəli
Altınjı səbəb: Seyyid Qutubun Osmana -radıyaallahu anhu- və əshabələrə -radıyaallahu anhum- qarşı tənqidi və ədəbsizliyini bəzi bidət əhlinin dəlil kimi istifadə etməsi.
Seyyid Qutubun və onun misalında цzlərini sьnnəyə aid edən bidət əhlinin əshabələri pisləməsini buna, yəni əshabələrə qarşı tənqidə ijazə verilməsini deyənlər vardır.
Budur, ibadi xariji Əhməd Həmdu əl-Xəlili, Əmmanın mьftisi, zamanımızın qatı xəvarijlərindən, əshabələrə qarşı kin hissləri daşıyan, hijri 1404-jь ildə Nədi Səqafi Əmmanda onu ziyarət edəndə dediklərini, İordaniyada əmmanlı tələbələrin dərj etdiyi «Jibrin» jurnalı bu gцrьşmədə olan sцhbəti цz saylarında nəşr etmişlər: «O kor-koranə baş vermiş fitnə barəsində (əshabələr arasındakı fitnə nəzərdə tutulur), bu fitnəyə qatılanlar və bu fitnənin qığıljımlarına tuş gələnlər barədə hцkm vermək məqsədim deyil. Həqiqətən, məqsədim ibadilərə qarşı yцnələn ittihamları dəf etməkdir (зьnki xəvarijlər bəzi əshabələrə qarşı ədavət hissində olmaqla bərabər onların kəramətlərinə də dil uzadırlar) və demək istəyirəm ki, ibadilər bu meydanda tək deyillər. Başqaları da var, bu fitnə barədə izahlar vermiş və orada olanları qələmə almışlar. İndiki əsrimizə nəzər salsaq gцrərik ki, əsrimizin islam mьtəfəkkirlərindən bu fitnəni və orada baş verənləri qələmə almışdır. Bunlardan birisi də, islam uğrunda şəhid olmuş Seyyid Qutub «Ədalətu əl-ijtimaiyyə» kitabında bu barədə yazmışdır».
Sonra o, sцzьnə davam edərək dedi: «İndi isə birlikdə Seyyid Qutubun yazdıqlarına qulaq asaq: “İslam əhatəsində qalsa belə, artıq islam hцkmьnə baxışlar Osmanın xilafəti vaxtında şəkk-şьbhəsiz dəyişildi. Osman xilafətə gəldiyində artıq qojalmışdı, onun arxasında isə islamdan kənara зıxaraq bьtьn işləri Mərvan ibn Həkəm idarə edirdi. Osmanın təbiəti zəif, ьmidsizliyə qapanan və цz əhlinə (qohum-əqrəbasına) qarşı isə sevgi-məhəbbəti şiddətli idi”».
Daha sonra Seyyid Qutubun Osmana -radıyaallahu anhu- qarşı şiddətli tənqidini ərz etdi ki, bu mьqəddimədə onu ərz etmək ьзьn vaxt kifayət deyildir.
Verilən зıxarışdan bir nətijəyə də gəlirik ki, bu da əshabələrə qarşı kin hissi daşıyan bidət əhli ьзьn Seyyidin hьjjət mənbəyi olmasıdır.
Bu və digər səbəblərə gцrə uja Allahdan əjr, savab umaraq bidətзilərə rədd javabını yazmağı ьzərimə vajib bir iş bildim və haqqa səs verərək bu yolda aldanmış gənjləri haqqın səsi ilə зağırıram. Peyğəmbərin -səlləllahu aleyhi vəsəlləm- «Kim hidayət yoluna dəvət edərsə, (onun səyi ilə) bu yola uyanların savabı qədər həmin зağırışçıya Qiyamətə qədər savab yazılar» hədisindəki зağırışa javab verərək bu işə başladım.
Allahın salavatı və salamı peyğəmbərimiz Məhəmmədə, onun ailəsinə və əshabələrinin ьzərinə olsun.
Rabi bin Umeyr əl-Mədxəli
Onlayn Tanışlıq: 4280 / 1584