Saytın Ən varlısı ol : Kamal48 - 10 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Mentalitet:)
Ardarazli [Off] (02.02.2013 / 21:37)
Azerbaycanlilarin milli-
menevi deyerler dedikde
nezerde tutduqlari shey –
alverdir.
Bu olkede din yolunda
olen ve oldurulen
gormusuzmu? Elbette ki,
yox. Bes pul ustunde?
Minlerle…
Bu olkede liberal
deyerlerin movcud olmasi
mumkundurmu? Esla! Hele
de bashqasinin paltarina,
yerishine, saqqalina ve
sacina gore dava eleyen
bir millet ne qanir
liberalizm nedir.
Yayda hokumet
mescidlerde ibadet
eleyeme imkan vermedi.
Azerbaycan radikal ve
qeyri-radikal
dindarlarindan hec biri bu
herekete etiraz etmedi.
Cayxanada oturub oz
aralarinda bir az
donquldanib evlerine
dagilishdilar. Her cume
mescde geden minlerle
dindardan birinin sesi
cixmadi. Cunki din onlar
ucun shekildir, oyuncaqdir,
heyatlarinda yoxdur,
olmayib ve olmayacaq.
Amma azerbaycan
hokumeti bir defe qanunla
ish gorub Yasamaldaki “et
bazarini” bagladi.
Mehz hemin vaxt
azerbaycanlilarin esl
ideologiyasinin ve milli-
menevi deyerlerinin pul
oldugu uze cixdi. Mocuze
bash verdi, xeyallar
gerceye cevrildi –
azerbaycanlilar polisin
ustune getdiler. Et
bazarinin baglanmasina
cemiyyetin butun
tebeqeleri keskin etiraz
eledi. Olkede qiyam ehval-
ruhiyyesi hiss olunurdu.
Eger hakimiyyet olkede iki
bazar baglasa, bir heftenin
icinde suqut ederdi.
Bu olkede qarabag ve
respublika shuarlariyla
inqilab etmek nagildir.
Maraqli nagildir, populist,
xosh sonluga umid
yaradan nagildir, amma
her halda nagildir.
Azerbaycanda inqilab ucun
“et bazari” kimi ince,
hessas ve camaatin
ureiynden xeber veren
shuarlar secmek lazimdir.
Inanin, tamamile ciddi
deyirem. Camaati qarabag
maraqlandirmir,
respublikanin ise ne
oldugundan xebersizdirler.
Atasinin canina and icen,
shille -tepikle terbiye
verilen, mektebden bazara
qacan, arvadinin uzunu
toy gecesi goren bir
mexluq respublikani
harada gordu ki, onun
qedrini bilsin, teleb elesin
ve ugrunda mubarize
aparsin? Azerbaycanli
ucun en yaxshi respublika
bazardir – bazarkomu,
ucastkovini gor, serbest
alverini ele. Bu da sene
respublika.
Eger mushteri cagirmaga
imkan verirlerse, demeli
soz azadligi da var.
Axshambazari polkalar
arasi elaqe yaradib cay ice
bilirsense, bu da serbest
toplashmaq azadligidir. Bir
sozle, butun konstitusion
huquq ve azadliqlar var –
adama daha ne lazimdir?
Indiki azerbaycan
cemiyyetinin feodalizmde,
kapitalizmde, quldarliqda
yoxsa ictimai icma
qurulushunda yashadigini
demek cetin meseledir.
Eger insan kucelerde
heyvani sesler cixarib
gezirse, kitabxanlari
sokurse, Tolstoyun
kitabinin vereqlerinde tum
satirsa, oz qohumlarina
vezife verirse, demeli
qebile icmasinda yasayiriq.
Eger olkeni bir nece
oliqarx bolushdurubse, bu
artiq feodalizmden xeber
verir. Qul bazarlari
quldarligin elametidir,
kapitalizm ise hele yenice
ozunu yetirir. Insan harada
yasadiginidan bash aca
bilmir, cashib qalir.
Bu insanlarin cemiyyetine
ancaq azerbaycanizm
demek mumkundur.
Azerbaycanlilarin milli-
menevi deyerler dedikde
nezerde tutduqlari shey –
alverdir.
Bu olkede din yolunda
olen ve oldurulen
gormusuzmu? Elbette ki,
yox. Bes pul ustunde?
Minlerle…
Bu olkede liberal
deyerlerin movcud olmasi
mumkundurmu? Esla! Hele
de bashqasinin paltarina,
yerishine, saqqalina ve
sacina gore dava eleyen
bir millet ne qanir
liberalizm nedir.
Yayda hokumet
mescidlerde ibadet
eleyeme imkan vermedi.
Azerbaycan radikal ve
qeyri-radikal
dindarlarindan hec biri bu
herekete etiraz etmedi.
Cayxanada oturub oz
aralarinda bir az
donquldanib evlerine
dagilishdilar. Her cume
mescde geden minlerle
dindardan birinin sesi
cixmadi. Cunki din onlar
ucun shekildir, oyuncaqdir,
heyatlarinda yoxdur,
olmayib ve olmayacaq.
Amma azerbaycan
hokumeti bir defe qanunla
ish gorub Yasamaldaki “et
bazarini” bagladi.
Mehz hemin vaxt
azerbaycanlilarin esl
ideologiyasinin ve milli-
menevi deyerlerinin pul
oldugu uze cixdi. Mocuze
bash verdi, xeyallar
gerceye cevrildi –
azerbaycanlilar polisin
ustune getdiler. Et
bazarinin baglanmasina
cemiyyetin butun
tebeqeleri keskin etiraz
eledi. Olkede qiyam ehval-
ruhiyyesi hiss olunurdu.
Eger hakimiyyet olkede iki
bazar baglasa, bir heftenin
icinde suqut ederdi.
Bu olkede qarabag ve
respublika shuarlariyla
inqilab etmek nagildir.
Maraqli nagildir, populist,
xosh sonluga umid
yaradan nagildir, amma
her halda nagildir.
Azerbaycanda inqilab ucun
“et bazari” kimi ince,
hessas ve camaatin
ureiynden xeber veren
shuarlar secmek lazimdir.
Inanin, tamamile ciddi
deyirem. Camaati qarabag
maraqlandirmir,
respublikanin ise ne
oldugundan xebersizdirler.
Atasinin canina and icen,
shille -tepikle terbiye
verilen, mektebden bazara
qacan, arvadinin uzunu
toy gecesi goren bir
mexluq respublikani
harada gordu ki, onun
qedrini bilsin, teleb elesin
ve ugrunda mubarize
aparsin? Azerbaycanli
ucun en yaxshi respublika
bazardir – bazarkomu,
ucastkovini gor, serbest
alverini ele. Bu da sene
respublika.
Eger mushteri cagirmaga
imkan verirlerse, demeli
soz azadligi da var.
Axshambazari polkalar
arasi elaqe yaradib cay ice
bilirsense, bu da serbest
toplashmaq azadligidir. Bir
sozle, butun konstitusion
huquq ve azadliqlar var –
adama daha ne lazimdir?
Indiki azerbaycan
cemiyyetinin feodalizmde,
kapitalizmde, quldarliqda
yoxsa ictimai icma
qurulushunda yashadigini
demek cetin meseledir.
Eger insan kucelerde
heyvani sesler cixarib
gezirse, kitabxanlari
sokurse, Tolstoyun
kitabinin vereqlerinde tum
satirsa, oz qohumlarina
vezife verirse, demeli
qebile icmasinda yasayiriq.
Eger olkeni bir nece
oliqarx bolushdurubse, bu
artiq feodalizmden xeber
verir. Qul bazarlari
quldarligin elametidir,
kapitalizm ise hele yenice
ozunu yetirir. Insan harada
yasadiginidan bash aca
bilmir, cashib qalir.
Bu insanlarin cemiyyetine
ancaq azerbaycanizm
demek mumkundur.
Onlayn Tanışlıq: 3010 / 655