Saytın Ən varlısı ol : Knight - 5 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Qadin ne uchun yaranib.
Ardarazli [Off] (26.02.2013 / 20:03)
Qurani Kərimin açıq
ifadəsiylə ilk insan Hz.
Adəmdir. Cənabı Haqq
onu yaradarkən torpaq
ünsürünü seçmiş, ondan
yaratmış, daha sonra da
ruh vermişdir. İlahi
hikmət, həm Hz. Adəmə
bir can yoldaşı olması
həm də insan növünün
törəyib çoxalması üçün
Həvva anamızı
yaratmışdır.
Nisa Surəsinin 1 ci ayəsi
kəriməsində bu yaradılış,
"O insandan yoldaşını
bədənə gətirdi"
tərcüməsindəki
cümləsiylə ifadə edilər.
Məşhur təfsirlərdə bu
ayə açıqlanarkən belə
deyilər:
Cənabı Haqq, Həvvanı Hz.
Adəmin sol qabırğa
sümüyündən yaratdı. O
sırada Hz. Adəmi yüngül
bir yuxu tutdu. Bir
müddət sonra
oyandığında Hz. Həvvanı
gördü. İlk anda çaşdı,
sonra çox sevindi. Ürəyi
dərhal ona istiləndi və
aralarında bir ünsiyət və
ülfət meydana gəldi.
Bu məsələ hədisi
şəriflərdə açıqca bəyan
edilir. Bu barədə rəvayət
edilən iki hədisi şərifin
tərcüməsi belədir: Əbu
Hüreyrə (r.ə rəvayət
edir. Rəsulu Əkrəm
Əfəndimiz (a. s. m belə
buyurmuşlar:
"Qadın qabırğa
sümüyündən
yaradılmışdır. O,
məmnun olacağın bir
tərzdə dümdüz davam
edə bilməz. Əgər ondan
faydalanmaq
istəyirsənsə bu əyri
halıyla birlikdə
faydalanarsan. Tam
arzuna görə düzəltməyə
qalxsan onu qırarsan.
Onun qırılması da
boşanmasıdır."
Hz. Əbu Hüreyrənin
başqa bir rəvayətində də
Peyğəmbər Əfəndimiz (a.
s. m belə buyurarlar:
"Allah`a və Axirət
gününə iman edən, bir
məsələyə şahid olduğu,
gördüyü zaman ya xeyr
danışsın və ya sussun."
Qadınlar haqqında
yaxşılıq və xeyr tövsiyə
edin. Çünki onlar qabırğa
sümüyündən
yaradılmışlar. Qabırğa
sümüyünün ən əyri
tərəfi də üst tərəfi, uc
qisimidir. Əgər onu
istiqamətləndirib
düzəltməyə cəhd
etsəniz, onu qırarsınız.
Öz halında buraxsanız
daim əyri qalar. Elə isə
bir-birinizə, qadınlara
yaxşı davranmağı
tövsiyə edin"
Hədisi şərif, ilk qadın
olması etibarilə Hz.
Həvva nın, bu səbəbdən
bütün qadın sinifinin
həm maddi baxımdan
yaradılışına, həm də
xasiyyət, xarakter, təbiət,
mizaç və bünyəsinə işarə
etməkdədir.
Hz. Həvva ilk qadın idi.
Cənabı Haqq onu bir
hikmət əsəri olaraq Hz.
Adəmin bir parçasından
yaratmışdı. Daha sonrakı
bütün qadın və kişilər bu
iki insandan törəmiş,
çoxalmışdır.
Gərək Hz. Adəmin
yaradılışında, gərəksə
daha sonra Həvva
anamızın yaradılışında
necə bir yaradılış
qanunu, hansı hikmətə
görə cərəyan etmişdir,
bilməyirik. Bu, qüdrəti
İlahiyyəni göstərməsi
yanında, eyni zamanda
insan yaradılışına atanı
birinci dərəcədə, ananı
da , ikinci dərəcədə
göstərir.
Yəni uşağın təşəkkülünə
səbəb olan sperma
kişidən gəldiyindən, bu
vəziyyətdə ata birinci
dərəcədə rol
oynamaqdadır. Almalılı
mərhumun ifadəsiylə
"Təlkihi edən kişi və alan
qadın olmaq şərəfiylə
kişi muqaddəm, qadının
tali var."
Ayrıca ilk kişi olan Hz.
Adəmin, ilk qadın olan
Həvvanın yaradılışı
tamamilə istisnası bir
vəziyyətdir. Bu nöqtəni
də əhəmiyyətlə ifadə
etmək lazımdır.
Elm adamlarımızın
ifadəsinə görə insanın
hər hüceyrəsində,
proqram əsasında,
bütün orqanlarının
xarakterləri mövcuddur.
Buna görə, Hz. Həvvanın
yaradılışında qabırğa
sümüyündən bir
hüceyrə, təməl olmuş ola
bilər. Bu hüceyrə bir saç
hüceyrəsi yaxud ciyər
hüceyrəsi də ola bilərdi.
İlahi hikmət bunu beləcə
təqdir etmişdir
Qurani Kərimin açıq
ifadəsiylə ilk insan Hz.
Adəmdir. Cənabı Haqq
onu yaradarkən torpaq
ünsürünü seçmiş, ondan
yaratmış, daha sonra da
ruh vermişdir. İlahi
hikmət, həm Hz. Adəmə
bir can yoldaşı olması
həm də insan növünün
törəyib çoxalması üçün
Həvva anamızı
yaratmışdır.
Nisa Surəsinin 1 ci ayəsi
kəriməsində bu yaradılış,
"O insandan yoldaşını
bədənə gətirdi"
tərcüməsindəki
cümləsiylə ifadə edilər.
Məşhur təfsirlərdə bu
ayə açıqlanarkən belə
deyilər:
Cənabı Haqq, Həvvanı Hz.
Adəmin sol qabırğa
sümüyündən yaratdı. O
sırada Hz. Adəmi yüngül
bir yuxu tutdu. Bir
müddət sonra
oyandığında Hz. Həvvanı
gördü. İlk anda çaşdı,
sonra çox sevindi. Ürəyi
dərhal ona istiləndi və
aralarında bir ünsiyət və
ülfət meydana gəldi.
Bu məsələ hədisi
şəriflərdə açıqca bəyan
edilir. Bu barədə rəvayət
edilən iki hədisi şərifin
tərcüməsi belədir: Əbu
Hüreyrə (r.ə rəvayət
edir. Rəsulu Əkrəm
Əfəndimiz (a. s. m belə
buyurmuşlar:
"Qadın qabırğa
sümüyündən
yaradılmışdır. O,
məmnun olacağın bir
tərzdə dümdüz davam
edə bilməz. Əgər ondan
faydalanmaq
istəyirsənsə bu əyri
halıyla birlikdə
faydalanarsan. Tam
arzuna görə düzəltməyə
qalxsan onu qırarsan.
Onun qırılması da
boşanmasıdır."
Hz. Əbu Hüreyrənin
başqa bir rəvayətində də
Peyğəmbər Əfəndimiz (a.
s. m belə buyurarlar:
"Allah`a və Axirət
gününə iman edən, bir
məsələyə şahid olduğu,
gördüyü zaman ya xeyr
danışsın və ya sussun."
Qadınlar haqqında
yaxşılıq və xeyr tövsiyə
edin. Çünki onlar qabırğa
sümüyündən
yaradılmışlar. Qabırğa
sümüyünün ən əyri
tərəfi də üst tərəfi, uc
qisimidir. Əgər onu
istiqamətləndirib
düzəltməyə cəhd
etsəniz, onu qırarsınız.
Öz halında buraxsanız
daim əyri qalar. Elə isə
bir-birinizə, qadınlara
yaxşı davranmağı
tövsiyə edin"
Hədisi şərif, ilk qadın
olması etibarilə Hz.
Həvva nın, bu səbəbdən
bütün qadın sinifinin
həm maddi baxımdan
yaradılışına, həm də
xasiyyət, xarakter, təbiət,
mizaç və bünyəsinə işarə
etməkdədir.
Hz. Həvva ilk qadın idi.
Cənabı Haqq onu bir
hikmət əsəri olaraq Hz.
Adəmin bir parçasından
yaratmışdı. Daha sonrakı
bütün qadın və kişilər bu
iki insandan törəmiş,
çoxalmışdır.
Gərək Hz. Adəmin
yaradılışında, gərəksə
daha sonra Həvva
anamızın yaradılışında
necə bir yaradılış
qanunu, hansı hikmətə
görə cərəyan etmişdir,
bilməyirik. Bu, qüdrəti
İlahiyyəni göstərməsi
yanında, eyni zamanda
insan yaradılışına atanı
birinci dərəcədə, ananı
da , ikinci dərəcədə
göstərir.
Yəni uşağın təşəkkülünə
səbəb olan sperma
kişidən gəldiyindən, bu
vəziyyətdə ata birinci
dərəcədə rol
oynamaqdadır. Almalılı
mərhumun ifadəsiylə
"Təlkihi edən kişi və alan
qadın olmaq şərəfiylə
kişi muqaddəm, qadının
tali var."
Ayrıca ilk kişi olan Hz.
Adəmin, ilk qadın olan
Həvvanın yaradılışı
tamamilə istisnası bir
vəziyyətdir. Bu nöqtəni
də əhəmiyyətlə ifadə
etmək lazımdır.
Elm adamlarımızın
ifadəsinə görə insanın
hər hüceyrəsində,
proqram əsasında,
bütün orqanlarının
xarakterləri mövcuddur.
Buna görə, Hz. Həvvanın
yaradılışında qabırğa
sümüyündən bir
hüceyrə, təməl olmuş ola
bilər. Bu hüceyrə bir saç
hüceyrəsi yaxud ciyər
hüceyrəsi də ola bilərdi.
İlahi hikmət bunu beləcə
təqdir etmişdir
Onlayn Tanışlıq: 3878 / 1421