Saytın Ən varlısı ol : Kamal48 - 10 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Mekteb Heyatim
Ardarazli [Off] (19.04.2013 / 14:00)
Söhbət qatıq və
südməhsullarınd
angetməyəcək.
Əvvəlcədəndeyim ki, bu
yazınıyazanda nə
araşdırmaaparac am, nə
statistikrəqəml ər, nə də
kisamballı
saydığınızadaml arın
fövqəlfikirləri nə
müraciətedərək sizi
inandırmağaçalı şacam. Öz
təcrübəm
vəyonulmamış,rə
ndələnməmişfiki
rlərimdir.Bəhsi ni
edəcəyim mövzunurçular
və onların coxinsanın
vecinə olmadığıAzərbay
candakıqurbanla rıdır. Bu
nurçularo mübarəklərdir ki,
mənonların nur və işığına
qarşıcoxdan qara
eynəktaxmağa
başlamışam. Mənonların
təbirincə desəkhəmin o
tısbağayam
ki,çanaqlarında n
çıxdımsonra isə onların
altdan-altdan, yavaş ama
bərkbasaraq davam
etdiklərihərəka tı
bəyənmədim.Bund an heç
çəkinmirəmvə utanmıram
çünki məndə o qurbanlar
kimi ocamiaya düşərkən
cəmi 12yaşım vardı. Bir çox
şeyimən deyil,
məlumatıolmayan ailəm
seçmişdi.98-ci il idi. Ucqar
birrayonda ucqar bir
kənddə6-cı sinifdə
oxuyurdum.Məktə bdə
dərslərim yaxşıatam da
direktor idi. Birgün gəldi
evə, bir imtahankitabças
ını masayaqoyaraq dedi,
çalışsandaha yaxşı
yerdəoxuyacaqsa n. Nəysə
mənhəmin
kitabçadakısual larla tanış
oldum. Birmüddət sonra
isəimtahana girdim.
Piskeçməmişdi.
Sonradanməlum olmuşdu
kikeçmişəm.Bir qara volqa
iləməktəbdənnüm
ayəndələr bizəgəlmişdilər
. Qonaqgələndə masa
etrafındaoturma ğa
alışmamış biriidim. Ona
görə də mənisonradan
çağırmalıoldula r. Rəngli
qalstuklu,incə bığlı
türklərləgörüşd üm amma
onlarlaoturan əmimi
vətanıdığım qonşunu
isəsaymadım. Bunun
üstünəbu türklər bir espiri
dəpartlatdılar. Samovar
çayıvə mürəbbə
deyəsənonlara xoş
təsirbağışlamış dı. Bir
sözlə,atamın “hə”sini
aldılar vəmən iki rayon o
tərəfdəkibu türk
məktəbinə coxhəvəslə
yerləşdim.Bu yeni
məktəbdə dərslərcox əla
təsir bağışlamışdı.Xü susilə
ingilis dili dərsi.Zaman
keçdikcə, sinifrəhbərimiz
dən əlavə “abi”adlandırdı
qları tərbiyəçinibizə
təqdim etdilər.Sonrada n
anladim ki,
onunfunksiyalar
ıtərbiyəçilikdə n
dəgenişdir. O məsələyə
ana,vətən, bayraq, himn və
s-bu kimi mövzularlabaşla
mışdı. Daha sonra
isəsöhbətlərdə
verdiyimisallar dini çalar
almağabaşladı.
Söhbətlərinə budini
qəbildən olanhekayələr
rəvayətlər daxilolmağa
başlamışdı. Buməclislərdə
iştirak etməyəşagirdlər i
bir çox şey cəlbedirdi – gün
ərzindənormal verilməyən
çay,şirniyyat,
meyvə.Gecəyarıs ı isə
dahamaraqlı olanlara
dadlıyemək.
Peyğəmbərinhəya tı,
örnək səhabilərhaqqın da
hekayədinləmək
məşğuliyyətison da bu
yaşıdlarınınqay mağı olan
uşaqlarınnamaz qılmaq
vəFəthullahın
“kövrək”nitqlər ini
dinləməklə əvəzolundu. En
sonda söylənənisə
“tədbirli” olmağacağırış və
xəbərdarlıq idiərsdən
kənardakımaksim um
fəaliyyət-futbo l,
basketbol ve yastolüstü
tenis idi.Məktəbin
sərhədlərindəni cazəsiz
nəzarətsiz kənaracıxa
bilməzdin.
Başadüşdüyünüz kimi
qapalıbir atmosfer yaradıb
buillər içində
bacardıqlarıqəd ər cox
şagirdibeyinyum aya
məruzqoydular və bu işi
coxincəliklə
apardılar.Bölgə lərdəki
məktəblərdəbu işi daha
sərt şəkildəaparırdı lar.
Səbəb isətəxmin etdiyiniz
kimi dahaağır olan
iqtisadidurum,m
əlumatsızliq vətəhsilsizlik
idi. Bakıda vədigər böyük
şəhərlərdə dəəllərindən
gələni etdilər.Bayraql arı,
alibilərikeçiri lən
olimpiadalardat utulan
yüksək yerlər,
aliməktəblərə qəbulda
əldəedilən yüksək
nailiyyətləridi . Bu statistik
faktlarınaltınd a illər
boyunca çoxgözəl
gizləndilər
vəidealogiyalar
ınıcəmiyyətdən
seçdikləriqayma qlara
yeritdilər.Olim piadçı olan
zəkibeyinləri bu idealogiya
iləqazanmaları və
əldənburaxmamaq ları isə
ənüzücü noqtədir.Onlar
həmişə hər
yerdəqaymaqlarl a
işlədilər. Buölkəmizdəki
potensialbeyinl əri
özlərinə çəkdilərvə
özlərindən biri etdilər.Əlləri
çatmayan bəzilərinəisə
Araz kurslarıyla
təsirgöstərməyə çalışdılar
vəhəmin uşaqların
uğurunuöz uğurları kimi
qələməverdilər. Bu bəlanı
başımiza kimaçdı? Kim
buraxdı bubəlanı
Azərbaycanhüdud larına?
Gözörtməkdə usta olan
buhakimiyyət
komandasınasərf edirdi ki
biriləri gəlsinhəm bunların
götünüqurtarsın təhsil
pərdəsialtında həm də
düşünənbeyinlər in başını
qatsınlarbu din-xürafatla,
onlarızərərsizl ədirşinlər-
yəni ikitərəf arasında
alçaqcasövdələş mə. Yaxşı
biringiliscə ifadə
yadımadüşdü- there is no
suchthing as a free
lunch.Hər məsələyə
baxışda buqaymaq
toplayanlarınli mitləri
müəyyən olunub.Fərqli
düşüncə, fərqliyanaşma,
cəmiyyətdəkipro seslərə
hər hansı birmünasibət
onların gözardıetdiyi
şeylərdir. Eləcə dəsiyasi
çıxış və mövqe.Ədəbiyyat
dedikdə isəonlar özlərinin
nurçuluqkitabla rı və
onlarlahəmfikir
yazarlarınkitab larından
başqahərşeyi çoxdan
qırağaqoyublar. Yəni heç
əllərinədə alıb baxdıqları
olmayıb.Burda
düşünülməsin kimən
umumiləşdirirəm .
Budüşərgədən qurtulan
vəya hansısa səbəbdən
hələdə orda dözüb
yolaverənləri
nəzərdətutmuram .Güc
iqtidar kimdə oldusabu
tayfa onlarla işbirliyiedib
özlərini isəsəmimiyyət və
təvazöçətirində
göstərdilər.Büt ün
qaymaqlara da
buaşılandı.Məni narahat
edən ənmühüm məsələyə
gəlim;bu qaymaqlar bizim
burejimlə
mübarizədəgötlə rini
belətərpətmirlə r. Onları
hecnədürtmür, qıdıqlamır.
Onlarımaksimum
maraqlandıranmə sələ
Türkiyədəki
siyasidurumdur.
Erdoğançıolmaya nlar
onların gözdüşmənidir.
Fethullah isəonların
“papası”.Azərba ycan
reallığındakim var neynəyir
onlarınvecinə deyil. Yetər
ki buhakimiyyətlə
olanişbirliklər i
pozulmasınedi kləri bir
cümlə var:Başının üstündə
kim dururdursun səbr və
itaətedəcəksən.
Peyğəmbərbunu nə vaxt,
hansısituasiyad a deyib
onlarızərrə də
maraqlandırmır. Mənim
onlara müraciətimvar.Ə ziz
dostlar, qardaşlar,abilə r,
ablalar axı birvaxtlar sizin
intelektinizağı l dərrakəniz
çoxluqdanseçili rdi. Sizi
qaymaqolaraq yığdılar, bu
gün isəsiz qaymaqlardan
qatıqolaraq çalırlar.
Təklifimodur ki ayıla bilsəz
ayılın,yağ olmaq kimi
seçiminizvar.Bu ölkənin
taleyi hər birfərddən eləcə
də sizdənasılıdır.
Haqsızlıqlarahü quq
tapdalanmaların aniyə göz
yumursuz?Vicdan ınız niyə
qul kimiyaşamağı qəbul
edir? Azaddüşünməyi axı
siz hansıarada itirdiniz?
Ümumi yyətlə siz
azadoldunuzmu?
Düşününbunları.
Söhbət qatıq və
südməhsullarınd
angetməyəcək.
Əvvəlcədəndeyim ki, bu
yazınıyazanda nə
araşdırmaaparac am, nə
statistikrəqəml ər, nə də
kisamballı
saydığınızadaml arın
fövqəlfikirləri nə
müraciətedərək sizi
inandırmağaçalı şacam. Öz
təcrübəm
vəyonulmamış,rə
ndələnməmişfiki
rlərimdir.Bəhsi ni
edəcəyim mövzunurçular
və onların coxinsanın
vecinə olmadığıAzərbay
candakıqurbanla rıdır. Bu
nurçularo mübarəklərdir ki,
mənonların nur və işığına
qarşıcoxdan qara
eynəktaxmağa
başlamışam. Mənonların
təbirincə desəkhəmin o
tısbağayam
ki,çanaqlarında n
çıxdımsonra isə onların
altdan-altdan, yavaş ama
bərkbasaraq davam
etdiklərihərəka tı
bəyənmədim.Bund an heç
çəkinmirəmvə utanmıram
çünki məndə o qurbanlar
kimi ocamiaya düşərkən
cəmi 12yaşım vardı. Bir çox
şeyimən deyil,
məlumatıolmayan ailəm
seçmişdi.98-ci il idi. Ucqar
birrayonda ucqar bir
kənddə6-cı sinifdə
oxuyurdum.Məktə bdə
dərslərim yaxşıatam da
direktor idi. Birgün gəldi
evə, bir imtahankitabças
ını masayaqoyaraq dedi,
çalışsandaha yaxşı
yerdəoxuyacaqsa n. Nəysə
mənhəmin
kitabçadakısual larla tanış
oldum. Birmüddət sonra
isəimtahana girdim.
Piskeçməmişdi.
Sonradanməlum olmuşdu
kikeçmişəm.Bir qara volqa
iləməktəbdənnüm
ayəndələr bizəgəlmişdilər
. Qonaqgələndə masa
etrafındaoturma ğa
alışmamış biriidim. Ona
görə də mənisonradan
çağırmalıoldula r. Rəngli
qalstuklu,incə bığlı
türklərləgörüşd üm amma
onlarlaoturan əmimi
vətanıdığım qonşunu
isəsaymadım. Bunun
üstünəbu türklər bir espiri
dəpartlatdılar. Samovar
çayıvə mürəbbə
deyəsənonlara xoş
təsirbağışlamış dı. Bir
sözlə,atamın “hə”sini
aldılar vəmən iki rayon o
tərəfdəkibu türk
məktəbinə coxhəvəslə
yerləşdim.Bu yeni
məktəbdə dərslərcox əla
təsir bağışlamışdı.Xü susilə
ingilis dili dərsi.Zaman
keçdikcə, sinifrəhbərimiz
dən əlavə “abi”adlandırdı
qları tərbiyəçinibizə
təqdim etdilər.Sonrada n
anladim ki,
onunfunksiyalar
ıtərbiyəçilikdə n
dəgenişdir. O məsələyə
ana,vətən, bayraq, himn və
s-bu kimi mövzularlabaşla
mışdı. Daha sonra
isəsöhbətlərdə
verdiyimisallar dini çalar
almağabaşladı.
Söhbətlərinə budini
qəbildən olanhekayələr
rəvayətlər daxilolmağa
başlamışdı. Buməclislərdə
iştirak etməyəşagirdlər i
bir çox şey cəlbedirdi – gün
ərzindənormal verilməyən
çay,şirniyyat,
meyvə.Gecəyarıs ı isə
dahamaraqlı olanlara
dadlıyemək.
Peyğəmbərinhəya tı,
örnək səhabilərhaqqın da
hekayədinləmək
məşğuliyyətison da bu
yaşıdlarınınqay mağı olan
uşaqlarınnamaz qılmaq
vəFəthullahın
“kövrək”nitqlər ini
dinləməklə əvəzolundu. En
sonda söylənənisə
“tədbirli” olmağacağırış və
xəbərdarlıq idiərsdən
kənardakımaksim um
fəaliyyət-futbo l,
basketbol ve yastolüstü
tenis idi.Məktəbin
sərhədlərindəni cazəsiz
nəzarətsiz kənaracıxa
bilməzdin.
Başadüşdüyünüz kimi
qapalıbir atmosfer yaradıb
buillər içində
bacardıqlarıqəd ər cox
şagirdibeyinyum aya
məruzqoydular və bu işi
coxincəliklə
apardılar.Bölgə lərdəki
məktəblərdəbu işi daha
sərt şəkildəaparırdı lar.
Səbəb isətəxmin etdiyiniz
kimi dahaağır olan
iqtisadidurum,m
əlumatsızliq vətəhsilsizlik
idi. Bakıda vədigər böyük
şəhərlərdə dəəllərindən
gələni etdilər.Bayraql arı,
alibilərikeçiri lən
olimpiadalardat utulan
yüksək yerlər,
aliməktəblərə qəbulda
əldəedilən yüksək
nailiyyətləridi . Bu statistik
faktlarınaltınd a illər
boyunca çoxgözəl
gizləndilər
vəidealogiyalar
ınıcəmiyyətdən
seçdikləriqayma qlara
yeritdilər.Olim piadçı olan
zəkibeyinləri bu idealogiya
iləqazanmaları və
əldənburaxmamaq ları isə
ənüzücü noqtədir.Onlar
həmişə hər
yerdəqaymaqlarl a
işlədilər. Buölkəmizdəki
potensialbeyinl əri
özlərinə çəkdilərvə
özlərindən biri etdilər.Əlləri
çatmayan bəzilərinəisə
Araz kurslarıyla
təsirgöstərməyə çalışdılar
vəhəmin uşaqların
uğurunuöz uğurları kimi
qələməverdilər. Bu bəlanı
başımiza kimaçdı? Kim
buraxdı bubəlanı
Azərbaycanhüdud larına?
Gözörtməkdə usta olan
buhakimiyyət
komandasınasərf edirdi ki
biriləri gəlsinhəm bunların
götünüqurtarsın təhsil
pərdəsialtında həm də
düşünənbeyinlər in başını
qatsınlarbu din-xürafatla,
onlarızərərsizl ədirşinlər-
yəni ikitərəf arasında
alçaqcasövdələş mə. Yaxşı
biringiliscə ifadə
yadımadüşdü- there is no
suchthing as a free
lunch.Hər məsələyə
baxışda buqaymaq
toplayanlarınli mitləri
müəyyən olunub.Fərqli
düşüncə, fərqliyanaşma,
cəmiyyətdəkipro seslərə
hər hansı birmünasibət
onların gözardıetdiyi
şeylərdir. Eləcə dəsiyasi
çıxış və mövqe.Ədəbiyyat
dedikdə isəonlar özlərinin
nurçuluqkitabla rı və
onlarlahəmfikir
yazarlarınkitab larından
başqahərşeyi çoxdan
qırağaqoyublar. Yəni heç
əllərinədə alıb baxdıqları
olmayıb.Burda
düşünülməsin kimən
umumiləşdirirəm .
Budüşərgədən qurtulan
vəya hansısa səbəbdən
hələdə orda dözüb
yolaverənləri
nəzərdətutmuram .Güc
iqtidar kimdə oldusabu
tayfa onlarla işbirliyiedib
özlərini isəsəmimiyyət və
təvazöçətirində
göstərdilər.Büt ün
qaymaqlara da
buaşılandı.Məni narahat
edən ənmühüm məsələyə
gəlim;bu qaymaqlar bizim
burejimlə
mübarizədəgötlə rini
belətərpətmirlə r. Onları
hecnədürtmür, qıdıqlamır.
Onlarımaksimum
maraqlandıranmə sələ
Türkiyədəki
siyasidurumdur.
Erdoğançıolmaya nlar
onların gözdüşmənidir.
Fethullah isəonların
“papası”.Azərba ycan
reallığındakim var neynəyir
onlarınvecinə deyil. Yetər
ki buhakimiyyətlə
olanişbirliklər i
pozulmasınedi kləri bir
cümlə var:Başının üstündə
kim dururdursun səbr və
itaətedəcəksən.
Peyğəmbərbunu nə vaxt,
hansısituasiyad a deyib
onlarızərrə də
maraqlandırmır. Mənim
onlara müraciətimvar.Ə ziz
dostlar, qardaşlar,abilə r,
ablalar axı birvaxtlar sizin
intelektinizağı l dərrakəniz
çoxluqdanseçili rdi. Sizi
qaymaqolaraq yığdılar, bu
gün isəsiz qaymaqlardan
qatıqolaraq çalırlar.
Təklifimodur ki ayıla bilsəz
ayılın,yağ olmaq kimi
seçiminizvar.Bu ölkənin
taleyi hər birfərddən eləcə
də sizdənasılıdır.
Haqsızlıqlarahü quq
tapdalanmaların aniyə göz
yumursuz?Vicdan ınız niyə
qul kimiyaşamağı qəbul
edir? Azaddüşünməyi axı
siz hansıarada itirdiniz?
Ümumi yyətlə siz
azadoldunuzmu?
Düşününbunları.
Onlayn Tanışlıq: 3401 / 1547