Saytın Ən varlısı ol : KeCMiSHe_BiR_XeTT___ - 11 manat
Sayta Daxil Olun!
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:17) |
İslam - ilk və son ilahi din...
İslam haqqında bəhs edildikdə ilk öncə «İslam» sözünün mənasının düzgün dərk edilməsi zəruridir. Ərəb dilində «İslam» insanın iradəsinin Allah-Təalaya tam tabe olması, təslim olması, insanın Allaha itaət etməsidir. Öz iradəsini Allaha tabe edən, təslim edən insan - müsəlman (ərəbcə - «müslim») adlanır. İslam nə müxtəlif şəxslərin, nə əşyaların adı ilə bağlı olmayan bir dindir. Məlum olduğu kimi, xristianlıq İsa Məsihin, buddizm Qautama Buddanın, konfuizm Konfusinin, iudaizm isə İudanın adı ilə bağlıdır. İslam isə Allahın, həqiqətən də hələ Adəm peyğəmbərdən Məhəmməd peyğəmbərədək nazil etdiyi dinin adıdır. İslam bütün peyğəmbərlərin dinidir. Müqəddəs Qurana görə, Allah-Təalənın həqiqi dininə iman gətirənlərin hamısı müsəlmandır.
«Allah yolunda layiqincə cihad edin. O (Öz dini üçün) sizi seçdi və dində sizin üçün heç bir çətinlik yeri qoymadı - atanız İbrahimin dini (dinində olduğu) kimi. Allah bundan (Qur...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:17) |
Əgər ata-ana körpəlikdən düzgün təlim-tərbiyə yolunu tapa bilməsə, həmin uşaq bir vaxt valideynlərlə üzbəüz dayanıb ağzına gələni deyə bilər, təhqir edər. Belə bir vəziyyətdə ata-ana nə edə bilər? Heç nə! Bacardığını et, polisə get! Bununla məsələ həll olurmu? Bəs, həll yolu nədir?
ATA-ANANIN DAVRANIŞI UŞAQ ÜÇÜN NÜMUNƏDİR
Ailə mühiti uşaq üçün birinci məktəbdir. Uşaq danışığı valideynlərindən öyrəndiyi kimi, yaşayış əlifbasını da onlardan öyrənir. Valideynlər uşaq dünyaya gələnə qədər öz əməllərindən ötrü məsuliyyət daşıyırlar. Uşaq dünyaya gələndən sonra isə onların məsuliyyəti daha da artır. Onlar bilməlidirlər ki, evdəki rəftar və davranışları uşaqda dərin iz buraxır. Onlar yaşayışın, həyatın düzgün rolunu öz əməllərində göstərməlidirlər. Gələcək nəsil və Allah əmanəti qarşısında bu, onların müqəddəs vəzifəsidir. Neçə il bundan qabaq jurnalda oxuduğum bir mətləbi nəzərinizə çatdırmaq yerinə düşərdi: Orucluq ayında xəstə bir ana öz yeməyini u...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:18) |
İLK CİNAYƏT
1217-ci hicri (1795-ci miladi) ilində vəhhabilər İraqa tərəf qoşun yeritdilər. Yolları üstündə çatdıqları bütün şəhər və kəndləri viran edib günahsız insan cəsədlərindən təpə düzəldir və qanı su yerinə axıdırdılar.
Qədir-xum bayramı günündə, (zilhiccənin 17-i) Kərbəla şəhərinin yaxınlıqlarına çatdılar. Əhalinin çoxu Həzrət Əli (əleyhissalam)-ın qəbrini ziyarət etmək üçün Nəcəfə səfər etmişdilər. Şəhərdə qalan əhali təcavüzkar vəhhabi qoşununun yaxınlaşmasından xəbər tutan kimi hücumun qabağını almaq üçün şəhərin qapılarını bağladılar. Amma 1000 nəfər yaraqlı vəhhabi qapılardan birini sındırıb şəhərə yürüş etdilər.
Sürətlə İmam Hüseyn (əleyhissalam)-ın qəbrinə tərəf cumub hədiyyə (nəzir) olunmuş qızıl-gümüşü, nəfis xalçaları və zinətli qapıları qarət etməyə başladılar. Sonra hərəmin zinətlərini və güzgülərini sındırıb məhv etdilər. Bununla da kifayətlənməyib həyasızcasına müqəddəs zərihi yandırdılar və bir-birlərinin sağlığına qəhvə iç...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:19) |
Vəhhabilər və nəsibilər Əhli Beytin (ə) qəbirlərinin müqəddəs torpağına təvəssülün şirk olmağı barədə boş-boş sözləri ilə bu mövzuda elmi az olan müsəlmanların qəlblərinə şübhə salırlar.
Bir çox sünni tədqiqatçılar, həmçinin şiə alimləri bu mövzuda dəlillər gətirsələr də, Vəhhabilər qə...bul etmirlər.
Bəs görəsən İbn Teymiyyəni "müqəddəs” qəbri barədə nə düşünürlər? Ona təbərrük halaldır və şəfalıdır?
İbn Teymiyyənin qəbir tozu konyunktiviti (göz qapağı selikli qişasının iltihabı) müalicə edir. Yanlış oxumadınız. Bəli, bəli, İbn Teymiyyənin qəbir tozu şəfalı imiş. Amma Əhli Beytin (ə) qəbirlərinə təbərrük haramdır!!!
İbn Nəsir əl-Din Dəməşqi (ö. 842-ci il) "İbn Teymiyyənin kafir olduğunu deyənlərə ətraflı cavab” kitabı, səh. 135
İbn Haci bu rəvayəti Bətaihi əl-Mizzidən danışır:
Mən gənc olanda qızımın gözlərində konyunktivit problemi var idi. Biz İbn Teymiyyəyə inanırdıq və o əvvəllər atamı ziyarət üçün bizə gəlmişdi. Öz-...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:19) |
Mürtəd - İslam dinindən çıxaraq digər dinlərə yönələn şəxslərə deyilir. Onlar əsasən, iki dəstəyə ayrılırlar: fitri mürtədlər və milli mürtədlər.
Fitri mürtəd - ata, anası, yaxud onlardan biri, həmçinin yetkinlik yaşına çatan özüdə müsəlman olan, amma sonradan İslamdan imtina edən şəxslərə deyilir.
Milli mürtəd - əvvəllər kafir olan, sonradan İslamı qəbul edən və sonda yenidən İslamdan imtina edən şəxslərə deyilir. Şəriətdə hər iki dəstənin özünəməxsus hökmləri vardır. Lakin onların arasında başlıca fərq etdikləri tövbə ilə əlaqəlidir.. Belə ki, milli mürtədlər dəstəsinə aid olan şəxslərin tövbələri qəbul olunur, fitri mürtədlər isə tövbələri qəbul olunmadan İslam qanunlarına əsasən edam olunurlar. Əgər nigah bağlandıqdan sonra kişi mürtəd olarsa, həyat yoldaşı ona haram olur. Əgər cinsi yaxınlıqda olan qadın yaisə (aybaşı olmayan( və uşaq deyildisə, talaq iddəsində deyildiyi kimi, vəfat iddəsi gözləməlidir. Əgər cinsi yaxınlıqda olmayıb yaisə, yaxud uşaq olarsa,...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:20) |
ƏbiTalibin (ə) qəzavətləri
LİVATIN HƏDDİ (CƏZASI)
Bir gün Əli (ə) səhabələrlə söhbət edirdi. Bir kişi onun yanına gəlib dedi: – Ya Əmirəl-möminin! Livat etmişəm, məni pakla!
O Həzrət buyurdu: – Ay kişi! Belə sözlər danışma. Bəlkə əqlin qarışmışdır?!
Sabahı gün o yenidən Həzrətin yanına gəlib dedi: – Ya Əmirəl-möminin! Livat etmişəm, məni pakla!
İmam (ə) yenə də üzünü ona tutub buyurdu: – Evinə qayıt, ola bilsin ki, sənin əqlində nasazlıq yaranmışdır.
O kişi öz sözünü (etirafını) dördüncü dəfə təkrarladı. İslam qanunlarına əsasən ona hədd vurulması vacib olduqda Əli (ə) ona buyurdu: – Peyğəmbər (s.ə.v.v) sənin kimilər barəsində üç cəza növü buyurmuşdur. Onlardan hansını istəyirsən, seç.
Kişi dedi: – Onlar hansılardır?
Buyurdu: – 1-Bir qılınc zərbəsi; hara qədər çatsa; 2-Əl-ayağını bağlayıb dağdan atmaq; 3-Odda yandırmaq.
Kişi dedi: – Ya Əmirəl-möminin! Bunların hansı daha ağırdır? Buyurdu: – Odda yandırmaq.
Kişi dedi: – Ya Əmirəl-mömin...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:21) |
"Hicab” sözünün leksik mənası hazırda danışıqda istifadə edilən mənadan fərqlidir. Bizim əsrimizdə hicab, geyim mənasını daşıyır. Halbuki lüğət elmində bu söz müxtəlif şəkillərdə mənalanıb. Bu kəlmə dəyişməsəydi, "sətr”, yəni örtük mənasını daşısaydı daha məqsədə uyğun olardı. Çünki "hicab” kəlməsi daha çox pərdə anlamını daşıyışır. Ona görə də hicabı bir geyim kimi qələmə versək, qadının pərdə arxasında qalması, evdə həbs olması kimi anlaşılacaq. (Murtəza Mütəhhəri. Məsəleyi-hicab. Sədra. Əlli birinci çap, Tehran, 1387 ş, səh. 79)
Bütün sadalananlara əsasən, qadının xüsusi görkəmdə geyimi İslam dininin vacibi əməllərindəndir. Quranda "Nur” surəsinin 31-ci, "Əhzab” surəsin 59-cu ayəsində qadınların geyimindən söz açılıb. Öncəki ayədə qadın geyiminin necəliyi kamil şəkildə açıqlanıb. Bu iki ayəyə əsasən, qadın üz və əllərindən başqa bütün bədənini örtməlidir. Əlbəttə, ayaqların örtülməsinin vacibliyi aydınlaşdırılmayıb. Diqqət olunm...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:23) |
ƏHLİ-SÜNNƏ NƏZƏRİNDƏ PEYĞƏMBƏR HƏDİSLƏRİNİN ZİDDİYYƏTİ
Təhqiq əhli bir çox sünnənin Peyğəmbər dünyadan gedəndən sonra ona nisbət verilməsini açıq-aydın hiss edə bilər. Onların bir çoxu həqiqətdə bəzi səhabələrin düzəltdiyi bidətlərə ibarətdir. Xalqı zorla bu bidətlərdən itaət etməyə məcbur edirdilər. Bu yolla onları bu hədislərin Peyğəmbərdən olmasına inandırmağa çalışırdılar.
Elə buna görə də bu bidətlərin bir çoxu bir-biri ilə uyğun olmayıb Quranla da ziddiyyətdədir. Alimləri çarəsiz qalaraq onları dəyişdirib başqa cür bəyan edir və deyirlər: Peyğəmbər bir dəfə belə etmişdir, digər bir dəfə isə başqa cür. Məsələn deyirlər: Bəzi vaxtlar namazı "Bismillah” ilə qılmış, bəzi vaxtlar isə "Bismillah” demədən namaz qılmışdır. Dəstəmaz aldığı zaman bəzən ayağına məsh çəkmiş, bəzən də yumuşdur! Bəzən namazda əlini əlinin üstünə qoymuş, bəzən də yanına salarmış. Bəziləri bu fikirdədirlər ki, Peyğəmbər bu işləri ümmətin rahatlığı üçün etmişdir ki, hər kəs hans...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:26) |
Əbülqаsim Əl-Xоyi
1951-ci ildə Nəcəfin elmi hövzələrində təfsir elminə qаrşı yаrаnаn sоyuqluğu müşаhidə edən böyük ustаd yüksək səviyyəli təfsir dərsləri təşkil etdi və məşhur "Əl-Bəyаn" əsərini yаzdı. Аyətullаhil-üzmа Seyyid Əbülqаsim Əl-Xоyi 1899-cu ildə Cənubi Аzərbаycаnın Xоy şəhərində elm və din dəyərlərinə sаdiq оlаn bir аilədə dünyаyа göz аçıb. Аtаsı Seyyid Əli Əkbər Əl-Xоyi böyük ustаd Аyətullаh Şeyx Əbdullаh Mаməqаninin ən fəаl tələbələrindən biri оlub və təhsilini bitirərək vətənində öz ruhаni vəzifəsini ləyаqətlə icrа edib.
İrаndа məşrutə məsələsi аrаyа gələndən sоnrа Seyyid Əli Əkbər Nəcəf şəhərinə köçür. 13 yаşlı Seyyid Əbül-qаsim qаrdаşı Seyyid Əbdullаhlа birlikdə аtаsınа qоşulub bu müqəddəs şəhərə gəlir.
Nəcəf şəhərinə qədəm qоyаn kimi Seyyid Əbülqаsim dini mədrəsəyə dаxil оlur və ibtidаi dini təhsildən bаşlаyаrаq elmi biliklərini günbəgün аrtırır.
21 yаşındа о, аrtıq Nəcəf Elmi Hövzəsinin böyük ustаdı mərhum Аyətullаhul-üz...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:28) |
müctəhidə təqlid edilməlidir?
Cavab: Həyatımızda elə bir sahə yoxdur ki, mütəxəssisə ehtiyac olmasın. Din bilicisi olan müctəhidlər özləri də xəstələndikləri vaxt həkimə müraciət edirlərsə, həkimin dini məsələdə müctəhidə təqlid etməsi nə üçün təəccüb doğurmalıdır.
Quran buyurur: «Bilmədiyinizi zikr əhlindən soruşun». (Nəhl, 43)
Diqqət etməliyik ki, söhbət adi alimdən yox, təqva sahibi olan zikr əhlindən gedir.
Rəvayətlərə əsasən agah, adil, həva-həvəsdən uzaq alimlərə təqlid olunmalıdır. Sənədsiz ev, avtomobil qeyri-qanuni hesab olunduğu kimi, təqlidsiz əməl də batildir.
Elave edilmiş fayl yoxdur
Yeniler yuxarıOnlayn Tanışlıq: 3104 / 910