Saytın Ən varlısı ol : Malena - 5 manat
Sayta Daxil Olun!
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 23:34) |
Cavab: Şəfaət islamın danılmaz əqidə üsullarından biridir ki, bütün islam firqələri və məzhəbləri Quran ayələrinə və rəvayətlərə istinad edərək onu qəbul etmişlər. Amma şəfaətin nəticəsi ilə əlaqədar müəyyən ixtilaflar nəzərə çarpır. Şəfaətin həqiqəti bundan ibarətdir ki, Allah dərgahında müəyyən yüksək məqama malik olan, hörmətə layiq görülən bir insan Mütəal-Allahdan digər bir insanın günahlarının bağışlanmasına və ya onun dərəcəsinin yüksəldilməsinə vasitəçi olsun. Rəsuli Əkrəm (s.ə.v.v) buyurur:
اُعْطِيْتُ خَمْسًا...وَ اُعْطِيْتُ شَفَاعَةً فَادَّخَرْتُهَا لِاُمَّتِي
"Mənə beş şey əta olunmuşdur... Və mənə şəfaət (etmə məqamı) əta olunmuşdur ki, onu da öz ümmətim üçün ehtiyat saxlamışam.” (Müsnədi-Əhməd" 1-ci cildş səh. 301, "Səhihi Buxari" c. 1, səh. 91. Misir capı)
ŞƏFAƏTİN MƏHDUDİYYƏTİ
Quran nəzərindən mütləq, yəni heç bir qeyd-şərt olmadan nəzərdə tutulan şəfaət rədd olunur. Şəfaət yalnız aşağıdakı hallarda təsirlidir:
1-Şəfaət edən şə...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 23:36) |
Cavab: Əvvəla, hər bir tarixi qərar həssas bir dönəmdə bir sıra səbəblərdən ortaya çıxır və hər iki tərəf bu fürsəti əvvəlcədən gözləyir. Peyğəmbər (s) sünnəsindən kənarlaşma və imamların ədaləti aşuradan sonra çox-çox əvvəlki gerçəklik idi. Salman, Əbuzər, Əmmar kimi pak səhabələr fürsət düşən kimi xalqı oyatmağa çalışardılar. Amma elə tarixi məqam çatır ki, hər iki tərəf son söz demək qərarına gəlirlər. Müaviyənin ölümündən sonra artıq belə bir məqam yaranmışdı. İş o yerə çatmışdı ki, Yezid Allahdan vəhy nazil olmadığını, imam Hüseyn (ə) isə Yezid kimilərinin hakimiyyətdən kənarlaşdırılması zərurətini elan edirdi. Yezid imam Hüseyndən (ə) beyət tələb edir, imam Hüseyn (ə) isə "mənim kimisi onun kimisinə beyət etməz” deyirdi.
Beyətdən imtina edən imam Hüseynin (ə) dəlilləri kimsədə şübhə doğurmurdu. Hətta Yezidin əmisi oğlu Vəlid İmamın məntiqi qarşısında susurdu.
Beyət...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 23:37) |
Cavab: Heç şübhəsiz ki, İmamın qiyamı mövcud hakimiyyətə qarşı idi. Bəzi məzhəblərdə belə bir qiyama qeyd-şərtsiz icazə verilmirsə də, şiəlikdə belə deyil.
Bu məsələnin siyasi fəlsəfəsi vardır. Əvvəlcə bilməliyik ki, insan nə üçün dövlətə itaət etməlidir. Şiəliyə görə hökumət qanuni və ya qeyri-qanuni ola bilər. Həzrət Mehdinin (ə) qeybəti dövründə yalnız ədalətli fəqihin hökuməti qanuni sayılır. Adi halda qeyri-qanuni hökumətlə həmkarlığı haram sayan fəqihlər ölkəyə düşmən hücum etdiyi vaxt bu hücumun qarşısını almaq üçün uyğun həmkarlığa icazə verirlər. Məsələn, Həzrət Əli (ə) İslam dininin hifzi üçün xəlifələrə beyət etdi.
Amma imam Hüseyn (ə) dövrü həzrət Əlinin (ə) dövründən fərqlənirdi. Əgər İmam Yezidlə beyət edərdisə, onun cəmiyyətdə günahkarlığa rəvac verməsi ilə razılaşmış olardı. Demək, qarşısına dini məhv etmək vəzifəsini qoymuş hakimiyyətlə həmkarlıq caiz deyil,...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 23:38) |
Bislmillahir-rəhmanir-rəhim
Sual: İnsanlar öz əməllərində məcbur deyillərmi? Allah taala əzəli elmiylə hər insanın nə edəcəyini bilirsə, onda günahkar günahı etməsə Allahın elmi cəhl olmazmı?
Cavab: Qədim zamanlardan alimlərin nəzərini cəlb etmiş məsələlərdən biri məhz elə bu məsələ olub. Əşəri məzhəbinin əqidəsinə əsasən insanın gördüyü işlərin faili Allah taaladır və insan sadəcə bir alət rolunu oynayır.
Əhli sünnənin digər məzhəbi Mötəzilə isə Əşərilərin nöqtə müqabilini düşünür və belə güman edirlər ki, Allah taala insanın işlərinə heç bir dəlalət etmir. İnsanları xəlq etdikdən sonra onları öz başına buraxıb nə istəyirlərsə və necə istəyirlərsə onu da edirlər.
Amma Əhli beyt məktəbinə mənsub olan, Qurani-Kərimin ayələrindən və Əhli-beyt kəlamlarından istifadə olunan üçüncü nəzəriyyə əsasən insan nə tam özbaşına buraxılıb və nə də tam ixtiyar sahibidir. Bu məsələnin aydın olması üçün mərhum Ayətullah Seyyid Əbdül Qasim Xoinin mis...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 23:39) |
Bismillahir-rəhmanir-rəhim
Sual: Mədinə camaatı Böyük İslam Peyğəmbəri (s)-lə qohum-əqrəba idi. Peyğəmbər (s)-in həm öz anası Mədinə əhlindən idi və həm də Əbdülmüttəlibin (Peyğəmbərin babası) anası Mədinənin tanınmış, sayılıb-seçilmiş Xəzrəc qəbiləsindən idi. Elə buna görə də Mədinə camaatı xüsusiylə də Xəzrəc qəbiləsi özlərini Peyğəmbər (s)-in dayıları hesab edirdilər.
Bundan əlavə Rəsuli Əkrəm (s) on il müddətində minlərlə fədailəri Allahın, dinin və Peyğəmbər (s) ailəsinin yolunda öz canlarını qurban verməyə hazır olanları tərbiyə edə bilmişdi. Belə olan halda mümkün deyil Bəni Haşimin, Mədinə camaatının gözləri önündə Peyğəmbər (s)-in qızı vurulsun, qapısı yandırılsın, altı aylıq Möhsünü öldürülsün və... onlar da heç bir etiraz etmədən bu səhnələrə tamaşa etsinlər? Bunlar islam düşmənlərinin uydurmalarıdır?!!
Cavab:
İlk öncə bunu deməliyik ki, bu söz emosianal mövqedən çıxış etməkdən başqa bir şey deyil. Xanım Fatimeyi Zəhra (...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 23:41) |
Cavab: Qurani kərimdə tanıma, tanışlıq haqqında ətraflı danışılmışdır. Müxtəlif ayələrdə Allahı tanıma, bu tanımanın maneələri açıqlanır. Bildirilir ki, hiss yolu ilə, təqlidçiliklə, kor-koranə, zənn və gümana əsasən tanışlıqlar mövcuddur. Eləcə də, bu yolda həvəsbazlığın, tələskənliyin, ifratçılığın, təəssübün, kinin böyük maneə olduğu bildirilir.
Həqiqi Allahı tanımaq üçün insana mane olan əsas amillərdən biri mənfi şəkdir. Bəli, müsbət şəkk də mövcuddur. İnsanın öz əvvəlki biliklərinə zidd hadisələrlə qarşılaşdığı vaxt şəkki təbiidir. Əgər bu şəkk doğru istiqamətdə yönəldilərsə, insanı ən uca məqam olan "yəqin” məqamına qaldırar.
İnsanı mərifətdən, həqiqətlə tanışlıqdan məhrum edən şəklərdən biri düşüncə zəifliyindən doğan, axtarışdan çəkindirən şəkk xəstəliyidir.
Bəziləri isə özünü fövqəladə ağıllı göstərmək üçün bütün deyilənlərə şəkk edir. Belə bir şəkk peşəkar şəkdir. Onları...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 23:42) |
Cavab: "Rəcət” lüğətdə "qayıtmaq”, istilahda isə "insanların öldükdən sonra elə bu dünyada və qiyamətdən öncə qayıtması” mənasınadır. Bu, imam Zaman (ə)-ın dünya səviyyəli hərəkatı zamanı baş verəcəkdir. Bu müddəanın nə əql ilə ziddiyyəti vardır, nə də vəhy məntiqi ilə.
İslam dini, eləcə də digər ilahi dinlər nəzərindən insanın cövhərini və əsasını mücərrəd ruh təşkil edir ki, ona nəfs də deyilir. Bədən çürüdükdən, fani olub aradan getdikdən sonra ruh qalır və öz əbədi həyatını davam etdirir. Digər tərəfdən, böyük Allah qadiri-mütləqdir və heç bir maneə Onun qüdrətini məhdudlaşdıra bilməz.
Bu iki müqəddimə ilə aydın olur ki, rəcət məsələsi əql baxımından tamamilə mümkün olan bir işdir. Çünki azacıq təfəkkür etməklə məlum olur ki, insanlardan bir qrupunun həyata qaytarılması onların ilkin yaradılışından qat-qat asandır. Deməli insanları ilk dəfə yaradan Allah, şübhəsiz onları yenidən qaytarmağa da qadirdir.
Vəhy məntiqi əsasında rəcət...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 23:43) |
Cavab: İmam Hüseynin (ə) karvanı bir neçə məntəqədən keçib Şərafa yetişdi. İmamın qarşısını kəsmək tapşırığı almış Hürr ibn Yezid xeyli döyüşçüsü ilə birgə bu məntəqədə imama çatdı. Hürrün qoşununu susuz, yorğun görən imam öz köməkçilərinə göstəriş verdi ki, Hürrün əsgərlərinə su versinlər. Hürrün əsgərlərindən biri belə xatırlayır: "Mən susuz və yorğun olduğumdan qoşundan dala qalmışdım. Düşərgəyə daxil olanda gördüm ki, Hüseynin yaxınları bizim əsgərlərə su paylayırlar. Mənə baxan olmadığını görən Hüseyn (ə) əlində su məşki (tuluq) mənə yaxınlaşdı. Mənim taqətdən düşdüyümü görən həzrət məşki əlində tutaraq su içməkdə mənə kömək etdi.”
Günorta namazının vaxtı çatdı, imamın müəzzini azan verdi. İmam (ə) Hürrə buyurdu: "Sən öz qoşununla namazını qıl.” Hürr imamla birgə namaz qılıb, ona iqtida edəcəyini bildirdi. Namazdan sonra Hüseyn (ə) Hürrün qoşununa müraciətlə xütbə oxudu və əsil həqiqəti açıqladı. İmamın xütbəsi başa çatdıqdan sonra Hürr dedi: "Bizə əmr olu...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 23:43) |
Cavab: Asimani şəriətlərin yekdil fikirdə olduğu məsələlərdən biri də dünya səviyyəsində bir islahatçının gəlişidir ki, zəmanənin axırlarında zühur edəcəkdir. Təkcə islam cəmiyyətlərində deyil, yəhudi və məsihi cəmiyyətlərində də dünya səviyyəli belə bir ədalət hakiminin gəlişi gözlənilir.
("Əhdi-ətiq” (Tövrat) və "Əhdi-cədid” (İncil) kitablarına müraciət etməklə bu həqiqət aydınlaşır.("Əhdi ətiq”, Məzamiri Davud, Məzmur-96 və 97, Kitabi Daniyal Nəbi, 12-ci bab. "Əhdi cədid”: Mətta İncili, bab 24æ Mərqos İncili, bab 13, Luka İncili, bab 21 "Dünyanın gəlişini gözlədiyi şəxs” kitabından nəqlən.)
İslam mühəddisləri Peyğəmbəri Əkrəm (s.ə.v.v)-in belə buyurduğunu nəql etmişlər:
لَوْ لَمْ يَبْقَ مِنَ الدَّهْرِ اِلاَّ يَوْمٌ لَبَعَثَ اللّهُ رَجُلاً مِنْ اَهْلِ بَيْتِي يَمْلَاُهَا عَدْلاً كَمَا مُلِئَتْ جَوْرًا
"Əgər dünyanın axırına hətta bir gün qalmış olsa belə, Allah mənim Əhli-beytimdən olan bir nəfər...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (19.05.2012 / 23:44) |
Cavab: Şübhəsiz, Peyğəmbər (s.ə.v.v)-in özü ona salavat göndərməyi müsəlmanlara öyrətmişdir: "Əhzab” surəsinin 56-cı ayəsi nazil olanda
اِنَّ اللّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَي النَّبِيِّ يَا اَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا
müsəlmanlar "Ya Rəsuləllah, sənə necə salavat göndərək?”-deyə soruşduqda Peyğəmbər (s.ə.v.v) buyurdu:
لَا تُصَلُّوا عَلَيَّ صَلَوةً بَتْرَاءَ
"Mənə yarımçıq salavat göndərməyin!” Yenidən "necə salavat göndərək?” - dedikdə Peyğəmbər buyurdu:
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدٍ وَ عَلَي آلِ مُحَمَّدٍ
"Allahummə səlli əla Muhəmmədin və Ali Muhəmməd.” ("Əssəvaiqul-muqriqə” (ibni Həcər), 2-ci çap, Misrin "Məktəbətul Qahirə” çapxanası, 11-ci bab, 1-ci fəsil, səh.146. Bunun oxşarını Süyuti "Əddurrul-Mənsur”, 5-ci cild, "Əhzab” surəsinin 56-cı ayəsinin təfsirində mühəddislərdən, "Sih...
Ardını oxu >>
<< 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 >>
Mövzunu yükleElave edilmiş fayl yoxdur
Yeniler yuxarıOnlayn Tanışlıq: 4310 / 1371