Saytın Ən varlısı ol : Kamal48 - 10 manat
Sayta Daxil Olun!
TRIEDSTOUN [Off] (20.05.2012 / 00:08) |
Bir sıra rəvayətlərdə nəql olunur ki, bəzi hallarda Peyğəmbər (s.ə.s) xurma ağacının qabığından hazırlanmış həsir üzərinədə səcdə etmişdir. Bu qəbildən olan hədislər ona dəlalət edir ki, Peyğəmbər (s.ə.s) bitlilər üzərinə edilən səcdəyə icazə vermişdir. Bir şərtlə ki, bu bitkilər yeyinti və geyinmək üçün yayarlı bitkilər olmasın. Peyğəmbər (s.ə.s) öz əməli ilə bildirmişdir ki, yeyilməyən və geyim əşyaları üçün yayarlı olmayan bitkilər üzərinə səcdə, yer üzərinə edilən səcdə kimidir. Qeyd etmək lazımdır ki, yer üzərinə edilən səcdə ilə heç bir ziddiyyət təşkil etməyən bu növ səcdə müsəlmanların işini asanlaşdırmaq üçündür. Lakin yeyinti və geyim əşyaları hazırlamaq üçün yararlı, toxunma işlərində istifadə edilən pambıq və digər bitlkilər üzərinə səcdəyə müqəddəs İslam şəriəti icazə vermir.
Ağac yarpaqları və yeyilməyən bitkilər üzərinə səcdəyə icazə verilsə də, rəvayətlərdə qeyd edildiyi kimi, ən kamil və ən yaxşı səcdə torpaq üzərinə edilən səcdədir.
...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (20.05.2012 / 00:09) |
Peygəmbərin (s.ə.s) yer üzərinə diqqət yetirsək görörik ki, o həzrət ibadətlərində yer üzərinə səcdə etmiş və hamıya məhz bu cür səcdəni əmr etmişdir.
" Səhihi Buxari" də qeyd edilmiş bir hadisədə Əbu Səid əl Xudri belə deyir: "(Namazdan sonra) gözlərim Peyğəmbərə (s.ə.s) sataşdı, onun burnunda su ilə torpaq izləri görünürdü".
Bəli, bu Allah Rəsulunun səcdəsidir. Bizlərə "Çənim yerinə yetirdiyim namazı nə çür görmüsünüzsə, siz də namazını məhz o cür yerinə yetirin"-kəlmələrini xitab edən Peygəmbərin (s.ə.s) səcdəsi! Qurani-Kərimdə bizlər üçün belə bir əmr və tövsiyyə vardır: "Şübhəsiz, Allaha və axirət gününə (qəlbdə və əməldə) ümid bəsləyən və Allahı çox zikr edənlər üçün Allah Rəsulunun rəftarında həyat örnəyi və nümunəsi vardır." ("Əhzab" surəsi, ayə 21)
Digər bir ayədə isə buyrulur: "Bizim Rəsulumuz sizə nə verirsə (hökmlər, maarif və malları) götürün və sizə nəyi qadağan edirsə ondan əl çəkin. Allahdan qorxun ki, Allah şid...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (20.05.2012 / 00:09) |
Namazda "möhür qoymaq” nə vaxtdan yaranıb və nə üçün?
Cavab: Səcdə olunan məkan gərək yer və yerdən bitən olunsun. Bu məsələ də heç bir ixtilaf yoxdur. Sünni və şiə məzhəblərindən səhih rəvayətlər nəql olunmuşdur ki, جعلت لنا الارض كلها مسجداً "Tamam yer üzü bizim üçün səcdəgah qərar verilmişdir”
ان النبي (ص) سجد علي الحجر
"Peyğəmbər daşa səcdə edib (namaz vaxtı alnını daşa qoyurdu).”
"Səhih müslum”, 2-ci cild, səh: 62, "Müsnəd Əhməd” 1-ci cild, səh: 327.
Lakin bəzən yer isti olduğundan müsəlmanlar kiçik bir daş və yaxud bir ovuc torpaq əllərində götürüb saxlayırdılar ki, soyusun sonra ona səcdə etsinlər. Bu haqda Cabir ibn Abdullahdan və Ənəs ibn Malikdən belə nəql olunmuşdur:
كنت اصلي مع رسول الله (ص) الظهر فآخذ قبضة من حصي في كفي لتبرد اسجد عليه من شدّة الحر.
"Peyğəmbər ilə zöhr namazı qılırdım. Yerdən bir ovuc qum götürüb ovcumda saxladım ki, soyusun və ona səcdə edim (namaz qılanda alnımı ona qoyum).”
"Müsnəd Əhməd”, 1-ci ci...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (20.05.2012 / 00:11) |
Bismillahir-rəhmanir-rəhim.
1- "الصلاة خيرٌ من النوم” (Namaz yatmaqdan xeyirlidir) əhli sünnənin rəvayətlərinə əsaslanaraq bu bənd Peyğəmbər (s)-dən sonra Ömərin zamanında azana daxil edilib:
A-Malik deyir:
ان المؤذن جاء الي عمر بن الخطاب يؤذنه الصلاة الصبح فوجده نائما فقال "الصلاة خير من النوم" فأمران يجعمها في نداء الصبح .
"Müəzzin sübh namazının vaxtını bildirmək üçün Ömərin yanına gəlib onu yatmış görüb dedi: "Namaz yatmaqda xeyirlidir.” Sonra Ömər bu cümləni sübh azanında deməsini əmr etdi.”
"Əl-müvəttəə”, 1-ci cild, səh: 71.
B- İbn Rüşd Qurtubi deyir:
"Əhli sünnə fəqihləri "الصلاة خير من النوم” ibarətində ixtilaf ediblər ki, sübh azanında deyilsin yoxsa yox? Cümhur əhli sünnə müsbət nəzər veriblər bəzi digərləri isə mənfi cavab verib və deyiblər:
سبب اختلاف اختلاف: هل قيل ذلك في زمان النبي (ص) او إنما في زمان عمر .
Azanda müstəhəb deyil və bu Şafeinin nəzəridir ixtilafa səbəb bud...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (20.05.2012 / 00:12) |
Bismillahri-rəhmanir rəhim
Sual: Şübhəsiz ki, Peyğəmbər (s)-in bütün səhabələri ədalətli, mömin olmayıb və onların arasında münafiqlər də olub. Amma Peyğəmbər (s) "Əşərətun-mübəşşirə” (müjdələnmiş on nəfər) adlanmış hədisində on nəfər səhabəsinin adını çəkərək onlara Cənnət vəd edərək müjdələmişdir. Odur ki, bu on səhabə barədə heç kimin mənfi söz deməyə haqqı yoxdurmu?!
Cavab: Əhli-sünnənin Əhməd ibn Hənbəl və Əbu Davud kimi alimlərinin kitablarında nəql olunmuş "Əşərətun-mübəşşirə” adlı hədis belədir
. "Əbdurrəhman atası Həmiddən, o da atası Əbdurrəhman ibn Ovfdan nəql edir ki, Peyğəmbər (s) buyurub: Əbubəkr Cənnətdədir, Ömər Cənnətdədir, Əli Cənnətdədir, Osman Cənnətdədir, Təlhə Cənnətdədir, Zübeyr Cənnətdədir, Əbdurrəhman ibn Ovf Cənnətdədir, Səd ibn Əbi Vəqqas Cənnətdədir, Səib ibn Zeyd Cənnətdədir və Əbu Ubeydə Cənnətdədir.”
"Müsnədi Əhməd”, 1-ci cild ,səh: 187 və 3-cü cild, səh: ...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (20.05.2012 / 00:13) |
Cavab:
1-Çünki şiə əli bağlı namaz qılmağı haram bilir. Və əhli sünnənin dörd məzhəbinin heç birində namazda əli bağlı olmağı vacib etməyiblər. Onu bir müstəhəb əməl hesab edirlər. Bəziləri isə vacibi namazlarda onu məkruh biliblər. Məsələn: Maliki məzhəbinin rəisi qolu bağlı namaz qılmağı məkruh bilir. Zahirən bütün səhabələr qolu açıq namaz qılıblar. Sonra Ömər bu bidəti qoyub. Abdullah ibn Zübeyr (səhabə) Həsən Bəsri və İbn Sirin (tabeindən) Leys ibn Səd və İbrahim Nəxəi (tabei tabein) qolu açıq namaz qılmağa qail idilər. (Tabei tabein o şəxslərə deyilir ki, nə Peyğəmbər (s)-i, nə də səhabələri görüb. Onlar təkcə tabeini görüblər.)
2-Peyğəmbər namazda qolu bağlı namaz qılmayıb. Qurtubi deyir:
اختلف العلماء في وضع اليدين أحدهما علي الأخري في الصلاة فكره ذالك مالك في الفرق و أجازه في النفل و رأي قوم أن هذا من سنن الصلاة و هم الجمهور؟ و السبب في اجتلافهم أنه قد جائت آثار ثابتة نقلت فيها صفة صلاةه عليه الصلاة و السلا...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (20.05.2012 / 00:14) |
Cavab: "Şiə” ərəb lüğətində "ardıcıl” mənasını daşıyır.
Qurani Kərim buyurur:
وَ اِنَّ مِنْ شِيعَتِهِ لَاِبْرَاهِيمَ
"Nuhun ardıcıllarından biri İbrahimdir.” [Saffat, 83]
Müsəlmanların istilahında isə "şiə” sözü Peyğəmbəri Əkrəm (s.ə.v.v)-in öz vəfatından öncə müxtəlif münasibətlərlə əlaqədar olaraq müsəlmanlara xəlifə təyin etməsinə inanan şəxslərə aid edilir. Bu münasibətlərdən biri də "Qədir günü” adı ilə məşhur olan (hicrətin 10-cu ili, zil-həccənin 18-i) gündür ki, bu gündə Peyğəmbəri Əkrəm (s.ə.v.v) böyük bir cəmiyyətin iştirak etdiyi yığıncaqda bu məsələni bəyan etmiş və Əli (ə)-ı özündən sonra müsəlmanların siyasi, elmi və dini rəhbəri kimi təyin etmişdir.
İzah:
Peyğəmbəri Əkrəm (s.ə.v.v)-dən sonra mühacir və ənsar iki dəstəyə bölündü:1-Bəziləri inanırdılar ki, Peyğəmbəri Əkrəm (s.ə.v.v) xilafət məsələsinə ciddi şəkildə əhəmiyyət vermiş və özü üçün canişin təyin etmişdir, o da Peyğəmbər (s.ə.v.v)-ə iman gətirən ilk şəxs – Əliyyibni Ə...
Ardını oxu >>
TRIEDSTOUN [Off] (20.05.2012 / 00:15) |
AbdulVahhab [Off] (02.10.2012 / 11:56) |
Ardını oxu >>
ALLAHA_teslim [Off] (02.10.2012 / 21:38) |
TRIEDSTOUN (20.05.2012/01:14)Şiə Quranda necə xatırlanılır? Şiə sözü Quranda dəfələrlə işlənilib. Bu söz təriqət və dəstə mənasında işlənsə də əsasən mənfi məna daşıyır. Gəlin baxaq:
ŞİƏ DEDİKDƏ MƏQSƏD KİMDİR?Cavab: "Şiə” ərəb lüğətində "ardıcıl” mənasını daşıyır. Qurani Kərim buyurur:وَ اِنَّ مِنْ شِيعَتِهِ لَاِبْرَاهِيمَ "Nuhun ardıcıllarından biri İbrahimdir.” [Saffat, 83]Müsəl
Dinlərini parçalayıb Şiə (firqə-firqə) olanlarla sənin heç bir əlaqən yoxdur. Onların işi Allaha aiddir. Sonra (Allah) onlara etdikləri əməllər barədə xəbər verəcəkdir. (6:159)
Bu ayədə Allah bizi dini parçalayıb şiə olmamağı xəbardarlıq edir və elan edir ki, bu adamlar Muhəmməd peyğəmbərin (sas) ümmətindən deyil.
De: “(Allah) başınızın üstündən və ya ayaqlarınızın altından üzərinizə əzab göndərməyə, ya da sizi qarışıqlığa salıb Şiə (dəstə-dəstə) etməyə və birinizə dig...
Ardını oxu >>
Elave edilmiş fayl yoxdur
Yeniler yuxarıOnlayn Tanışlıq: 3422 / 1294