SIMPO_PRiNS [Off] (22.12.2012 / 17:41) boynuma aliramki men..... Hmm men esebiyem bir de ki coox esebi ele esebi ki ona hec kim doze bilmiyib hele ki !!!
rena555 [Off] (19.12.2012 / 14:08) ♫ Dinlediyiniz mahnının en gözel sözleri... Ziynet Sali Her wey guzel olucaq . Her wey guzel olucaq senle olursam soyleme bana awka doyunca yalniz benim ol omrun boyunca her weyin farkli