Forumdakı cemi loadlar
Şekil
1331583226screen2(01)a.jpg [608]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (13.03.2012 / 00:13)Indi seni sevirem dildedi?he?Bilende ki,meni sevmir ozumu ona sevdirib ayrilaram ! Bu mende cox yaxci alinir ! ! ! Men bilmirem sevgi dildedi,gozdedi,ayagdadi,nededi ! . . . Indi qiz oglannan parkda tnw olur diyirki,sevdim,sevdi
1331582655screen2(01)a.jpg [622]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (13.03.2012 / 00:04)Qizlarrr niye?Cunki,her wey az olanda daha maragli olur,eger oglan her defe qiza seni sevirem dise bu soz adilewir ! ! ! Ona gore de meslehet gorurem qadina ele bir vaxtlarda sevirem dimeg lazimdi ki,hem o yadda qa
1331582370screen2(01)a.jpg [648]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (12.03.2012 / 23:59)Sevginin sebebi.Mence sevmek o senin olmasa bele onu xowbext gormeydi ! ! ! Ona gore de hansisa sebeb,wert qebul elemir sevgi ! Sobet sevgiye gelende her wey serhed tanimir ! Ama malesef men sozugeden sevgini ancag k
1331581602screen2(01)a.jpg [619]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (12.03.2012 / 23:45)XeyanetHmm,bilmirem nowun ama mene xeyanet elemiyibler ! ! ! Menim olan qadin mennen ayrilar,ama xeyanet eliye bilmez ! ! ! Bu qeder . . .
bg_1.jpg [605]
2kb.
kRaSaVcIk_M [Off] (10.03.2012 / 09:17)Canim.Az saytına gelişinizbal qiz....o korpu xudatdadi nabrana geden yolda demir yolunun ustunden kecir orada men yazmiwam..boyuk heflerle canim .az...........bekarcilig idi gece uwaglarnan gezende..beynime duwdu....ozde mawin
Cemi: 18357
<< 1 ... 1646 1647 [1648] 1649 1650 ... 1836 >>
Bölümlerin siyahısı
Forum