Forumdakı cemi loadlar
Şekil
1330637790screen2(01)a.jpg [531]
0kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (02.03.2012 / 01:36)esger heyatiHmm men hec razi deyilem bu wernen . . . Muharibe olsaydi men seynen razi! ! ! Indi zabitler eskeri iliwdirib pul tutmag istiyir,ozu de eskerler mehriban olsa borzular acinnan öler ! ! ! Mehriban olsa
1330609084screen2(01)a.jpg [531]
0kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (01.03.2012 / 17:37)UZUCU HADISE.Men sehvi oglanda gorurem! ! ! Mene heyati bexw eliyen ANAm ne qeder pis olsada,menim sevdiyim ve meni sevennen ustundu menimcun!Sevdiyimi menimcun almasalar hec kimle evlenmerem ya onu ANAM ozu alar
1330560464screen2(01)a.jpg [531]
0kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (01.03.2012 / 04:07)DangerForEverCetinlik ondadi ki,Prablemun olanda ALLAHA dime ki,prablemim var,Prablemive de ki,ALLAHIM var ! ! ! Bu qeder . . .
1330560296screen2(01)a.jpg [531]
0kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (01.03.2012 / 04:04)Yalan ve yalan danışmaqYalani sevmirem diyen ozu boyuk yalancidi ! ! ! Cunki,yalan daniwmiyan insan yoxdu,sadece yalanla ara vurmuyasan,ev yixmiyasan obwim bu cur yalanlar insanliga yarawmaz!Sadece oldugumuz kimi gorseneg b
1330559485screen2(01)a.jpg [531]
0kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (01.03.2012 / 03:51)Oglanlarin "-" cehetiBew barmagin bewi de bir deyil,butun oglanlar eyni deyil. . . Dimirem men svitoyam,ama sevdiyim yanimda olsaydi,onun atilan dirnagin da deyiwmerem hec bir qiza ! ! ! Bu qeder . . .
1330558758screen2(01)a.jpg [531]
0kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (01.03.2012 / 03:39)*Kasibin Gundeliyi*Hmm bu sobetde tam seynen raziyam,neftin icinde yawiyiriq,ama oz servetine xalqimizin boyuk ekseriyyeti hesretdi ! ! ! Ne bilime meni sennen de cox yandirir,bu sistem duzelen deyil . . . Prezident yax
Cemi: 18357
<< 1 ... 1648 1649 [1650] 1651 1652 ... 1836 >>
Bölümlerin siyahısı
Forum