Forumdakı cemi loadlar
Şekil
1330360783screen2(01)a.jpg [606]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (27.02.2012 / 20:39)Uzuk..Uzuyu qadinin barmagina taxmaq odu ki,bu qadin uje menimdu ! ! ! Bu qeder . . .
1330360458screen2(01)a.jpg [580]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (27.02.2012 / 20:34)Kiwiler seher tezden duranda...Yuxudan duran kimi,komp yandiriram mahniya qulaq asiram,15 deq yungul idman,cay tokub icirem,siqaret yandirdim . . . Fikirlewiremki,goresen bu gun hansi oyunlar var?!Yeni futbolu diyirem! . . . Bu qed
1330335321screen2(01)a.jpg [587]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (27.02.2012 / 13:35)Niye qadinin eli opulur?Avropada guya nezaketliduler,hormet elameti olaraq opurler . . . Ama tarixi vereqlesek gorerik ki,avropalilar alt paltar geymeyi bizden oyrenibler . . . Ozuvuz baxun dee iceri weherin,qiz qalasinin,we
1330335035screen2(01)a.jpg [580]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (27.02.2012 / 13:30)Esl xoşbəxtlik nədədi.Xowbextlik insanin yaxci emellerinnen ve dostlarinnan asilidu mence ! . . . Yaxci insan olmag,yawadigun yerde,iwlediyun yerde,senun xetrivi cox istiyirler,hormet eliyirlerse,iwden cixsan bele iw yolda
1330333897screen2(01)a.jpg [593]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (27.02.2012 / 13:11)Romantika. . .Lutwi sahilde oturub yakamoza baxaram,wam iwiginda oturmagdansa heyetimizde agacin kolgesinde corey yiyerem. . . Bu qeder . . .
1330333342screen2(01)a.jpg [573]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (27.02.2012 / 13:02)Sevgi niye olur?Cunki,hay-haynan gelen,vay-vaynan geder . . . Insan cox murekkebdi,sen didiyun kimi seven insanlarin beyninde bir fikir de olur- goresen biz nie spor elemeirig,kusub,bariwmiriq?Dava eliyenlerse eksin
1330332095screen2(01)a.jpg [581]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (27.02.2012 / 12:41)Cavab ne olar?Eyer men sevdiyim insanla evlenmiwemse,men ona xeyanet elemerem . . . Arvadimin ayaginin tozu da olmiyacag birine onu deyiwmerem axi,hem de bawqa sebebler de var,misalcun hemin qadinnan mene,mennen de
Cemi: 18357
<< 1 ... 1652 1653 [1654] 1655 1656 ... 1836 >>
Bölümlerin siyahısı
Forum