Forumdakı cemi loadlar
Şekil
1323401681)))_riddik_(((.jpg [594]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 07:34)0nunla Geleceyimi Duwunurem.tutaqki,var,ama duwun merem cunki,her wey planli wekilde menasiz olur!Gerek her wey surpriz olsun,onda heyat daha da maragli gelir,gozlenilmez gezinti,gozlenilmez hediyye,daha maraglidu!Misalcun qiz o
1323400507)))_riddik_(((.jpg [608]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 07:14)Insan heyata niye gelir?bu su kimi aydin gorsenir. . .
Ademe rol verib salib XUDA heyat sehnesine,
Gahi cefa verir,gahi wefa heyat sehnesine . . .
Ama naminatlar AXIRET gunu verilecek onda biliner ki,kim oz rolunu nece if
1323399054)))_riddik_(((.jpg [595]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 06:50)Dogrudurmu??qadinin boyukluyu ondadu ki,xeyaneti bagiwlasun!Onda kiwi ozu ozunnen utanir,ozu oz gozunnen duwur!Xeyanet elese oldurerem,evez cixmaq nedu?! Emanete xeyanet eliyen ölume mehkumdu,men namusumu yoldan
1323398739)))_riddik_(((.jpg [600]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 06:45)Necə tanış ola bilərik ?men oglanlarin metodlarinnan birin diyim:Misalcun marwrutkada ili metroda hansisa xanimnan xowun gelirse caliw ne ilese ozuvi ona isted,seni istesin dalwi yaxinlaw i qiz senundu ! . . .
1323396583)))_riddik_(((.jpg [601]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 06:09)Ata ,ana deyersenmi???men qaynatama dayday,qaynanama filankes xanim diyerem . . . Cunki,anam qeder sevmediyime yalannan now ana dimeliyemki?Yaltaqliq mene gore deyil,bacarmaram aktyorlugu. . . Bu qeder . . .
Cemi: 18357
<< 1 ... 1683 1684 [1685] 1686 1687 ... 1836 >>
Bölümlerin siyahısı
Forum