Forumdakı cemi loadlar
Şekil
1323395879)))_riddik_(((.jpg [605]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 05:57)en gozel soz...ama onun ucun en gozel soz seni sevirem olardi,cunki men hec onu da dimemiwdim hec . . . Ama sen diyen soz heqiqeten de cox gozel sobetdu . . . Bu qeder . . .
1323395434)))_riddik_(((.jpg [591]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 05:50)Virtual alemde "Seni Sevirem"SENI SEVIREM sozun adam real heyatda dimeye cetinlik cekir ki,birden didiyim soze laiq olmuyan nese eliyerem,qaldiki vertualda ! Burda o sozu diyen kimi,bir balaca pantovi qiz olsa adamin agzinin ustu
1323392498)))_riddik_(((.jpg [606]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 05:01)Kime inamin itib?ele bir adama inamim bitib ki,onun xetrin cox istiyirdim utaniram diyim o mene gore kim idi . . . Ama hec vaxt bagiwlamaram,inanmaram o insana . . .
1323389368)))_riddik_(((.jpg [596]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 04:09)Qisqancliq...hmm qisqancam,vehwicesine,mene yaxin olan qadin,qohum,taniwi qisqaniram!Qisqanc adamlara munasibetim normaldu,ama xowum gelmir meni qisqananda,mene inanmag lazim oldugunu anlatiram ona,qisqanmag yox !
1323388172)))_riddik_(((.jpg [595]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 03:49)~=Sevgide secim=~xowbextlik insanin oz elindedi mence,ama kiwini kiwi eliyen qadindi,qadin dastoyni olsa erinin bawin uca eliyer . . . Burdan bele qenaete gelmek olar ki,kiwini seven qadin,kiwini xowbext eliye biler!B
1323387811)))_riddik_(((.jpg [592]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 03:43)Ev Qizihmm,ev qizi mene gore,ev iwleriyle mewqul olmagi xowlayan,ailesine bagli,qaygikew ana,ne bilime bu cur xususiyyetlere malik xanimdir . . . Bu qeder . . .
Cemi: 18357
<< 1 ... 1684 1685 [1686] 1687 1688 ... 1836 >>
Bölümlerin siyahısı
Forum