Mövzudakı loadlar: Yalanı hiss edirsenmi?
Şekil
1329947061)))_riddik_(((.jpg [586]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (23.02.2012 / 01:44)Yalanı hiss edirsenmi?Hmm dimezdim her yalani hiss elirem,ama hiss eliyende o adama dimirem,cunki,menim dimeyim olan veziyeti deyiwmir . . . Ona gore de susuram,ama hemin adami da tanimagima 1 yalan yeter . . . O insan men
Cemi: 1
Bölümlerin siyahısı
Forum