Mövzudakı loadlar: Dogrudurmu??
Şekil
1323399054)))_riddik_(((.jpg [595]
24kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (09.12.2011 / 06:50)Dogrudurmu??qadinin boyukluyu ondadu ki,xeyaneti bagiwlasun!Onda kiwi ozu ozunnen utanir,ozu oz gozunnen duwur!Xeyanet elese oldurerem,evez cixmaq nedu?! Emanete xeyanet eliyen ölume mehkumdu,men namusumu yoldan
Cemi: 1
Bölümlerin siyahısı
Forum