Mövzudakı loadlar: Tewekkur etdiniz (((((
Şekil
1330870538screen2(01)a.jpg [604]
33kb.
SIMPO_PRiNS [Off] (04.03.2012 / 18:14)Tewekkur etdiniz (((((Men bele dimezdim ! ! ! Ama 90 faizi duzgundu yazdiqlarivin!Ona gore de insanlarin qedrin sag iken bilmek lazimdu . . . Ne bilim,mene gore ANAM menim her weyimdi ! ! ! Hami anasini cox istiyir,ama men
Cemi: 1
Bölümlerin siyahısı
Forum