Mövzudakı loadlar: Niye qizlar oglanlara sataşmir?
Şekil
_20181216_203231.jpg [588]
119kb.
Desert Rain [Off] (16.12.2018 / 19:32)Niye qizlar oglanlara sataşmir?[c]@Manitou@ (03.09.2018/15:21)
Tesevvur eleki qiz sene inboxda patxod eliyir sende ozuvu naza qoyursan. Sennen nomre, shekil, gorush zad istiyir sende deyirsenki "yooo real olmaz ancag bura". Gecele
Cemi: 1
Bölümlerin siyahısı
Forum