Saytın Ən varlısı ol : Malena - 5 manat
close
Sayta Daxil Olun!
Mövzu: Yad kişi və qadınların ünsiyyəti
(S)(B)(D) [Off] (05.04.2012 / 21:38)
Siğe barede olan Quran ayesi ve hedislerden aydın olur ki, siğenin şeriete uyğun olmasında heç bir şübhe yeri yoxdur. Qurani-Şerifde, ''Nisa'' suresinin 24-cü ayesinde siğenin düzgün olmasını sübut eden delil vardır. ''İstifade (yaxınlıq) etdiyiniz qadınların haqlarını lazımi qaydada verin.'' Bu ayenin müveqqeti evlenme (siğe) haqqında nazil olması barede meşhur sünnü alimleri öz tefsir kitablarında yazmışlar.
Ebu Cefer Mehemmed ibni Cerir Teberi öz tefsirinde Sedi, Mücahid ve ibni Abbasdan neql edir ki, ''Nisa'' suresi 24-cü aye müveqqeti evlenme baresinde nazil olmuşdur. Hemçinin meşhur Ehli-sünne alimi Süyuti ''Ed-durrul-mensur'' (c. 2, seh.140) kitabında bu haqda qeyd etmişdir. Müveqqeti evlenme barede nazil olan aye haqqında ve Peyğember(s)-in dövründe müveqqeti evlenmenin olması haqqında başqa Ehli-sünne alimlerinin kitablarına da müraciet ede bilersiniz, ''Sehihi Buxari'', ''Müsnedi Ehmed'', ''Sünneni Beyheqi'' c. 7, seh.306, ''Tefsiri Teberi'' c. 5, seh.9, ''Sehihi Müslüm'' c. 1, seh.395, ''Tefsiri Fexri Razi'' c. 3, seh.201.
Müslüm ibni Heccac Cabir ibni Abdullahın ve Selamet ibni Ekunun bele buyurduqlarını neql edir: ''Allahın Peyğemberi size istimtanın (müveqqeti evlenmeyin) icazesini verdi, yeni müveqqeti evlenmeni inayet etdi.'' Peyğemberin carçısı bizim yanımıza gelib dedi: ''Allahın Peyğemberi size istimtanın yeni müveqqeti evlenmeyin icazesini verdi.'' (''Sehihi Müslüm'' c. 4, seh.130, Misir çapı) Bu aye ve hedisler Peyğemberin(s) vaxtında siğenin olmasını sübut edir ve bize aydın olur ki, heqiqeten de Peyğember(s)-in zamanında müveqqeti evlenme var idi. Göresen sonradan ne baş verdi ki, müveqqeti evlenme ixtilaflı meseleye çevrildi ve bir çox mezhebler indi de bunu qebul etmirler. Gelin yene de Ehli-sünne alimlerinin kitablarına müraciet edek. Müslüm ibni Heccac yazır ki, İbni Abbas ve İbni Zübeyr, qadınları siğe etmek ve hecc mütesi (Heccide Ömre ve Hecc emelleri arasında insanın öz halalı ile (ister müveqqti, istersede daimi kebinden olan ehli-eyalı ile) yaxınlıq etmesi) barede ixtilaf etdiler. Cabir ibni Abdullah bunları görüb dedi: ''Biz Peyğemberi Ekremin sağlığında onların her ikisine emel edirdik. Amma sonra Ömer bize o iki şeyi qadağan etdi ve ondan sonra daha biz ona emel etmedik.'' (''Sehihi Müslüm'' c. 1, seh.395, Misir çapı) (''Sünneni Beyheqi'' c. 7 seh.206) ''Eger Ömer müveqqeti evlenmeyi qadağan etmeseydi, bedbext ve yaramaz insanlardan başqa heç kes zina etmezdi.'' (''Ed-dürrul-mensur'' c. 2 seh.140)
Eli ibni Quşçi ise yazır ki, Ömer ibni Xettab minbere çıxıb bele dedi: ''Ey camaat, üç şey vardır ki, Peyğember(s) zamanında var idi, men onları qadağan edirem. Onlar qadınlarla müveqqeti evlenme, hecc mütesi ve azanda ''heyya ela xeyril-emel''den ibaretdir.'' Bele hedisler heddinden artıq çoxdur. Maraqlanmaq isteyenler Ehli-sünne kitabları olan ''Müsnedi Ehmed'' (c. 3 seh. 356 ve 363), ''Zadul-mead'' (c. 1 seh.444), ''Sehihi Müslüm'' (c. 1 seh.395) ve ''Süneni Beyheqi'' kitablarına müraciet ede bilerler.
Sehihlerinizi atmisan qiraga gorurem))
EBDULQAFFAR (26.09.2011/19:13)''Siğe'' İslam aleminde müveqqeti evlenmek demekdir. İnsanlar öz telebatlarını siğe etmekle ödeye bilerler. Elbette ki, siğe etmek şerietde müeyyen olunmuş qaydalara ve qanunlara esasen olmalıdır. Biz size siğe qaydaları haqqında yox, sadece onun icazesi barede melumat vereceyik, daha deqiq desek siğenin dini esasları haqqında bilgiler söyleyeceyik. (Siğe qaydaları ile maraqlananlar ise şie alimlerinin risalelerine müraciet ede bilerler
"Rəsulullah (s.a.s) xeyber günü eşşək ətini və siğəni qadağan etdi"(«At-Taxzib», 2/18, «Al-İstibsar», 3/142, «Vasilu şiye», 14/441) Vəsail əş-Şiə” kitabında (14/437) deyilir ki, Adbullah bin Umeyr, M
Siğe barede olan Quran ayesi ve hedislerden aydın olur ki, siğenin şeriete uyğun olmasında heç bir şübhe yeri yoxdur. Qurani-Şerifde, ''Nisa'' suresinin 24-cü ayesinde siğenin düzgün olmasını sübut eden delil vardır. ''İstifade (yaxınlıq) etdiyiniz qadınların haqlarını lazımi qaydada verin.'' Bu ayenin müveqqeti evlenme (siğe) haqqında nazil olması barede meşhur sünnü alimleri öz tefsir kitablarında yazmışlar.
Ebu Cefer Mehemmed ibni Cerir Teberi öz tefsirinde Sedi, Mücahid ve ibni Abbasdan neql edir ki, ''Nisa'' suresi 24-cü aye müveqqeti evlenme baresinde nazil olmuşdur. Hemçinin meşhur Ehli-sünne alimi Süyuti ''Ed-durrul-mensur'' (c. 2, seh.140) kitabında bu haqda qeyd etmişdir. Müveqqeti evlenme barede nazil olan aye haqqında ve Peyğember(s)-in dövründe müveqqeti evlenmenin olması haqqında başqa Ehli-sünne alimlerinin kitablarına da müraciet ede bilersiniz, ''Sehihi Buxari'', ''Müsnedi Ehmed'', ''Sünneni Beyheqi'' c. 7, seh.306, ''Tefsiri Teberi'' c. 5, seh.9, ''Sehihi Müslüm'' c. 1, seh.395, ''Tefsiri Fexri Razi'' c. 3, seh.201.
Müslüm ibni Heccac Cabir ibni Abdullahın ve Selamet ibni Ekunun bele buyurduqlarını neql edir: ''Allahın Peyğemberi size istimtanın (müveqqeti evlenmeyin) icazesini verdi, yeni müveqqeti evlenmeni inayet etdi.'' Peyğemberin carçısı bizim yanımıza gelib dedi: ''Allahın Peyğemberi size istimtanın yeni müveqqeti evlenmeyin icazesini verdi.'' (''Sehihi Müslüm'' c. 4, seh.130, Misir çapı) Bu aye ve hedisler Peyğemberin(s) vaxtında siğenin olmasını sübut edir ve bize aydın olur ki, heqiqeten de Peyğember(s)-in zamanında müveqqeti evlenme var idi. Göresen sonradan ne baş verdi ki, müveqqeti evlenme ixtilaflı meseleye çevrildi ve bir çox mezhebler indi de bunu qebul etmirler. Gelin yene de Ehli-sünne alimlerinin kitablarına müraciet edek. Müslüm ibni Heccac yazır ki, İbni Abbas ve İbni Zübeyr, qadınları siğe etmek ve hecc mütesi (Heccide Ömre ve Hecc emelleri arasında insanın öz halalı ile (ister müveqqti, istersede daimi kebinden olan ehli-eyalı ile) yaxınlıq etmesi) barede ixtilaf etdiler. Cabir ibni Abdullah bunları görüb dedi: ''Biz Peyğemberi Ekremin sağlığında onların her ikisine emel edirdik. Amma sonra Ömer bize o iki şeyi qadağan etdi ve ondan sonra daha biz ona emel etmedik.'' (''Sehihi Müslüm'' c. 1, seh.395, Misir çapı) (''Sünneni Beyheqi'' c. 7 seh.206) ''Eger Ömer müveqqeti evlenmeyi qadağan etmeseydi, bedbext ve yaramaz insanlardan başqa heç kes zina etmezdi.'' (''Ed-dürrul-mensur'' c. 2 seh.140)
Eli ibni Quşçi ise yazır ki, Ömer ibni Xettab minbere çıxıb bele dedi: ''Ey camaat, üç şey vardır ki, Peyğember(s) zamanında var idi, men onları qadağan edirem. Onlar qadınlarla müveqqeti evlenme, hecc mütesi ve azanda ''heyya ela xeyril-emel''den ibaretdir.'' Bele hedisler heddinden artıq çoxdur. Maraqlanmaq isteyenler Ehli-sünne kitabları olan ''Müsnedi Ehmed'' (c. 3 seh. 356 ve 363), ''Zadul-mead'' (c. 1 seh.444), ''Sehihi Müslüm'' (c. 1 seh.395) ve ''Süneni Beyheqi'' kitablarına müraciet ede bilerler.
Sehihlerinizi atmisan qiraga gorurem))
Onlayn Tanışlıq: 4310 / 1365