💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

CEB (02.12.2010/03:53)
Babam delimisin diyor bu sevda neyin nesi sen anlamazsin baba bu bir Galatasaray felsefesi
.

CEB (02.12.2010/03:48)
Galatasaraydan bashqa bir takim tutucagima nefesimi tutar olurum daha iyi.


X_mutant_X (02.12.2010/03:52)
Onda Qalatasarayin oyunlarina biraz cox vaxt ayir...Shekildede gosterdiyin kimi Fenerbahcanin qabaginda kimin sindigini ozun yaxsi bilersen son oyunlara baxsaq




