💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

CEB (02.12.2010/23:43)necenci esiriydi onda?
Xatirlamayanlara xatirladim GS 2-1 Real Madritde
.gif)



ermanini axtarmiriq sizin kimi olumunu arzulayiriq Galatasaray sevgisiyle olmeyi


CEB (03.12.2010/00:01)Aydaaa men turkiyede gs stadionun yanindan eynimde FENERBAHCE FORMASIYLA kecmiwdi hec biri sozde deye bilmemiwdi ay civ civler
S_a_m_x_a_l, Biz bir kamandayiq ya siz???
