💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

DetKa*Ya*TvoY*KaroL (12.12.2013/01:02)veziyyetin shübhelidir deyesen ayagin yavash-yavash sürüshür üzü AmmmmMsterdama teref)))
millibomba nikine

@Manitou@ (13.12.2013/01:31)
veziyyetin shübhelidir deyesen ayagin yavash-yavash sürüshür üzü AmmmmMsterdama teref)))
diyesen men bildiyme gore bizim zarafatmiz yoxdu


DetKa*Ya*TvoY*KaroL (13.12.2013/02:36)yeeeees bunu men bacardim bir ilke imzami atdim)diyesen men bildiyme gore bizim zarafatmiz yoxdu


___SoNeFeSiM_oL___ (13.12.2013/11:47)Ona mən yazıram ) Sən yazma ona )
hec. kime
