💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
angelozi_ (12.12.2017/22:16)Yazmiramki cvb men?))
Yazmagina yazim yoxduki cvb yaza)
angelozi_ (12.12.2017/22:24)O meende verdiwdi .buna eminemki celd yaziram.hec olmuya onu bacariram
asimka, Ayy canim meselcun misalcun dana, sen ele deyilsenki menden tez yazirsan bidenesen))
))))angelozi_ (12.12.2017/22:30)Men msj yazanda o aradaki 10 saniye vaxt itkisidi)))))10 saniyeni 3 defe yenileyirem bitir
asimka, Wukur men yazib tarixe kecene kimi mesaj gelir)))
