canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Qaynana ve Gelin
Mövzudakı mesaj sayı: 571
DerSkiY_
DerSkiY_OFF
🕒 08.01.2016 / 00:33 · #231
🏷 Kakтus və Lavinia
kotik_motik
kotik_motikOFF
🕒 08.01.2016 / 00:35 · #232
Rehmettiyin_Nevesi (08.01.2016/00:31)
Hacan gelek bir wirincayivi icek? Nece ildi hardaydun bawin batsin
Tepen batsin senin chay zad yoxdu sene (tepiy vurub qachmag smayliki)
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 08.01.2016 / 00:37 · #233
kotik_motik (08.01.2016/00:35)
Tepen batsin senin chay zad yoxdu sene (tepiy vurub qachmag smayliki)
Ewii cayimi da ozumnen dawiyaram. Rehmettiyin nevesi olmeyib. Bele baxanda rehmettiy de olmeyib, sagliginda rehmet qazanib kiwi
Dəyişdirildi: Rehmettiyin_Nevesi (08.01 / 00:38) [1]
MiLYoNDa1oQLaN
MiLYoNDa1oQLaNOFF
🕒 08.01.2016 / 00:42 · #234
🏷 miLyonLαrın içinden seçiLmek üçün miLyonLαrı qurbαn vermeLisen, sαdece bir neferin xαtirine
Özderi biler)
kotik_motik
kotik_motikOFF
🕒 08.01.2016 / 00:42 · #235
Rehmettiyin_Nevesi (08.01.2016/00:37)
Ewii cayimi da ozumnen dawiyaram. Rehmettiyin nevesi olmeyib. Bele baxanda rehmettiy de olmeyib, sagliginda rehmet qazanib kiwi
Universalsanda sen onda wkaladida dashiyarsan da Shedraya dusha olsun yada Roshen malocny
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 08.01.2016 / 00:44 · #236
kotik_motik (08.01.2016/00:42)
Universalsanda sen onda wkaladida dashiyarsan da Shedraya dusha olsun yada Roshen malocny
Roshen olmaz ROVSEN adina - yani oglan adina oxwayir
kotik_motik
kotik_motikOFF
🕒 08.01.2016 / 00:47 · #237
Rehmettiyin_Nevesi (08.01.2016/00:44)
Roshen olmaz ROVSEN adina - yani oglan adina oxwayir
Kitkat olsun o zaman yoxe oda chinlilerde kishi adidi belke milka oda erkey ineyin adidi yox nesquik olsun oda erkey dovshandi onansa bakush alarsan mene hem xerci az olar hemdeki kiwi olmazda
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 08.01.2016 / 00:50 · #238
kotik_motik (08.01.2016/00:47)
Kitkat olsun o zaman yoxe oda chinlilerde kishi adidi belke milka oda erkey ineyin adidi yox nesquik olsun oda erkey dovshandi onansa bakush alarsan mene hem xerci az olar hemdeki kiwi olmazda
Sene wkoladli wkolad alacam icinde de wkolad olacaq.
Megabayt qutarir qefil cixsam bil :(
kotik_motik
kotik_motikOFF
🕒 08.01.2016 / 00:53 · #239
Rehmettiyin_Nevesi (08.01.2016/00:50)
Sene wkoladli wkolad alacam icinde de wkolad olacaq.Megabayt qutarir qefil cixsam bil :(
He canin sag olsun bizdede wifi zeyifdie saytda nese server yaxshi ishlemir
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 08.01.2016 / 00:56 · #240
kotik_motik (08.01.2016/00:53)
He canin sag olsun bizdede wifi zeyifdie saytda nese server yaxshi ishlemir
Gel Line-da daniwaq da. Men uje utaniram beziren ee sene her defe line ya da whatsapp temasi acmaqdan
Cəmi mesajlar: 571
<< 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 58 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər