💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

MiLYoNDa1oQLaN (03.07.2016/12:07)Nese güne heç yaxşı başlamadım/planimiz var idi qızlarla görüşek , vaxti deyiwdiribler bezi seblere göre ayin 8ne saliblar ondada men iwde olacam (
*~_MeLoDiKa_~*, nolup..?
*~_MeLoDiKa_~* (03.07.2016/12:13)heç olmasa bazar güne sala biLerdiLer, seni fikirleşip
Nese güne heç yaxşı başlamadım/planimiz var idi qızlarla görüşek , vaxti deyiwdiribler bezi seblere göre ayin 8ne saliblar ondada men iwde olacam (
MiLYoNDa1oQLaN (03.07.2016/12:27)Ayin 10na?
heç olmasa bazar güne sala biLerdiLer, seni fikirleşip
*~_MeLoDiKa_~* (03.07.2016/12:31)he 2 gün dözemmir refüqelerin?, özde orda ne gezmeLi yer vare)
Ayin 10na?
MiLYoNDa1oQLaN (03.07.2016/12:36)Yoxe umumiyyetce men ayin 7nen sora hec yere gedemmiyecem (((iw bawdiyirda orucluğ cixan kimi , eslinde sabah goruwecekdik qızların biri bakiya getmeli olub deye ayin 8ne salıblar bilmirdiler men 8i gele bilmeyecem , mende acig eledim gorey indi ne fikirleweceyler) gezmeyecekdiy ki bu istide ne gezmey) qizgilde yigilacagdiq)
he 2 gün dözemmir refüqelerin?, özde orda ne gezmeLi yer vare)