💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
KoNCeNo (05.02.2015/00:50)Avatarıvı deyireme)
Bu gun qesey qesey bide deyim? qesey hiss elemirem ela hiss edirem cunki)))))))))

~~~Ahu~~~ (05.02.2015/01:06)Nolub avatarima
Avatarıvı deyireme)
KoNCeNo (05.02.2015/01:11)Az senin saçların sarı idi axı
Nolub avatarima
.
~~~Ahu~~~ (05.02.2015/01:13)Saridida az effekt vermisem agzivida eyme
Az senin saçların sarı idi axı.
KoNCeNo (05.02.2015/01:14)Yaxşıki effect varee)))
Saridida az effekt vermisem agzivida eyme
