💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
NoreN (18.12.2017/12:02)Niye mehz o bes?))))
asimka, Nikini deyis qoy__Глаза_Океана_
Tamik (18.12.2017/12:01)Olde ))))
angelozi_, asimkani mene qisqanirsan?))
Tamik (18.12.2017/12:11)Niye norenden soruwmirsanki niye okeanin gozu nikini secdi?)))))
Niye?(
asimka (18.12.2017/12:14)Men niye sorusnmaliyam ki?)
Niye norenden soruwmirsanki niye okeanin gozu nikini secdi?)))))