canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Yeni il
Mövzudakı mesaj sayı: 119
sade_risofka
sade_risofkaOFF
🕒 18.12.2019 / 00:11 · #81
🏷 ...YaNiMDa GeZe BiLMiYeNLeR PrOFiLiMDe GeZiR...
Ailemle
Taksi_V_Ray
Taksi_V_RayOFF
🕒 18.12.2019 / 07:00 · #82
_K_O_T_İ_K_ (17.12.2019/23:29)
Amerikada bir weher var orda isterdim olum yada alyaskada
Aparim seni ora cubbulum?))
1kimse
1kimseOFF
🕒 18.12.2019 / 07:13 · #83
Dayimin balaca nevesi var 2 ci sinifde oxuyur,oğlandi . Dünen şaxtababaya mektub yazib. Mektubda ele şeyler yazib,dayi oģlum deyir gördüm oliqarx balalari heç bu havada deyil)) .Mektubu yazib qoyub yolkanin dibine şaxtababa götürsün . Qizi 4de oxuyur.Qiz get mektubu götür evezine bir dene cavab yaz qoy ora. Sonra gedib qardaşina deyib qaqaş şaxtababa dan cavab gelib . Oģlanda balacadida inanib tez qaçib gelib kağizi açib . Qiz kağiza yazibki qulağinin dibini görersen ))))
Dünen geceden gülürem bu hadiseye))
Taksi_V_Ray
Taksi_V_RayOFF
🕒 18.12.2019 / 07:14 · #84
)))))))))))uwagi indiden psixoloji sindirdilar))))) o shaxta babaya nifretle baxacaq))
1kimse
1kimseOFF
🕒 18.12.2019 / 07:19 · #85
Qizdaki coxbilmişliye gülürem,yadimnan çixdi oğlanin veziyyetini soruşmaq)))
NoreN
NoreNOFF
🕒 18.12.2019 / 12:18 · #86
1kimse (18.12.2019/07:13)
Dayimin balaca nevesi var 2 ci sinifde oxuyur,oğlandi . Dünen şaxtababaya mektub yazib. Mektubda ele şeyler yazib,dayi oģlum deyir gördüm oliqarx balalari heç bu havada deyil)) .Mektubu yazib qoyub y
...
📎 Əlavə edilmiş fayl

Həcm: 122.31 KB · Yüklənib: 581 dəfə
NoreN
NoreNOFF
🕒 18.12.2019 / 12:21 · #87
1kimse, bizde de evda usaqlar var. 6.7 si birden .
En kiciklar ekiz ve.s 3.4 yash arasi.
Bunlarin yerine bacinin boyuk qizi yazir 15 yasi var.
Hamsina yazib ki, " shaxta baba ne isteyirsiz getirin " :)
1kimse
1kimseOFF
🕒 18.12.2019 / 13:15 · #88
NoreN (18.12.2019/12:21)
1kimse, bizde de evda usaqlar var. 6.7 si birden .En kiciklar ekiz ve.s 3.4 yash arasi.Bunlarin yerine bacinin boyuk qizi yazir 15 yasi var.Hamsina yazib ki, " shaxta baba ne isteyirsiz getirin " :)
))))))) Allah hamisini saxlasin,esl Saxtababadan hediyye gözleyen yaşdi 15 yaş)))
1kimse
1kimseOFF
🕒 18.12.2019 / 13:16 · #89
NoreN (18.12.2019/12:18)
...
Fb da gördüm dünen bunu ))
Landin@
Landin@OFF
🕒 18.12.2019 / 13:55 · #90
Sokolad gatirsin coxlu
Cəmi mesajlar: 119
<< 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 3
Keçidlər