💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Petek_ (04.01.2011/12:02)petek dostum, hormet yaxsi weydi axi. gel bir birimize hormet edek.
Erik agaci
Armudyanaq (04.01.2011/12:10)1.Men mene hormet edene hormet edirem!
petek dostum, hormet yaxsi weydi axi. gel bir birimize hormet edek.
sory