💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
bal_qiz (10.11.2010/20:16)Mende ele bu movzuda bunu demeye caliwirdim
esas onun xowbextliyidi
Ispankuklasi (10.11.2010/20:15)Raziyam
Yoo razi deyilem.sevdiyim bawqasiyla niye ele menimle xowbext olsunda.
.gif)

PARLAQ-ULDUZ (08.12.2010/20:19)men bilmirem.amma onu biliremki sevsem sona kimi ne olur olsun o menimdi bilmirem.her sey ederem.ve edecem.
Mence sevgi yoxdur.bezen olsa sonsuz deyil sevgi bir mutdetlik evlilik mutdetine kimidir.
X_mutant_X (10.11.2010/20:17)
Mende ele bu movzuda bunu demeye caliwirdim

