canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Sonsuz Sevgi
Mövzudakı mesaj sayı: 80
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 10.11.2010 / 21:16 · #31
esas onun xowbextliyidi
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 10.11.2010 / 21:17 · #32
Ispankuklasi,
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 10.11.2010 / 21:17 · #33
bal_qiz (10.11.2010/20:16)
esas onun xowbextliyidi
Mende ele bu movzuda bunu demeye caliwirdim
Hektor
HektorOFF
🕒 10.11.2010 / 21:18 · #34
Ispankuklasi (10.11.2010/20:15)
Yoo razi deyilem.sevdiyim bawqasiyla niye ele menimle xowbext olsunda.
Raziyam
AnTi_LoVe
AnTi_LoVeOFF
🕒 11.11.2010 / 19:20 · #35
🏷 NaMeRDLəRiN ÖmRÜ UzuN ŞeReFi YoX, LƏZGİLəRiN XəNCəRi UzuN ReHMi YoX...!!!
_W_e_y_t_a_n_k_a_, Sevginin adi da var, ozu de var... Amma sevmek nedi bilmeyen qansizlar sevgin de, adini da menasiz eleyir...
PARLAQ-ULDUZ
PARLAQ-ULDUZOFF
🕒 08.12.2010 / 21:19 · #36
Mence sevgi yoxdur.bezen olsa sonsuz deyil sevgi bir mutdetlik evlilik mutdetine kimidir.
Aleandro
AleandroOFF
🕒 08.12.2010 / 21:45 · #37
PARLAQ-ULDUZ (08.12.2010/20:19)
Mence sevgi yoxdur.bezen olsa sonsuz deyil sevgi bir mutdetlik evlilik mutdetine kimidir.
men bilmirem.amma onu biliremki sevsem sona kimi ne olur olsun o menimdi bilmirem.her sey ederem.ve edecem.
bal_qiz
bal_qizOFF
🕒 08.12.2010 / 21:56 · #38
X_mutant_X (10.11.2010/20:17)
Mende ele bu movzuda bunu demeye caliwirdim
Katy
KatyOFF
🕒 27.01.2011 / 08:31 · #39
Sevdiyim xosbextdise men de xo$bextem!?o niye ele olurki!Hec vaxt.
Life_is_death
Life_is_deathOFF
🕒 27.01.2011 / 09:33 · #40
Sevgi sevdiyivin senin olmasidi. O bawqasiyla xowbext olacagsada meni unuda bilmemelidi. Unutsa o xowbextliyi ona haram eliyerem.
Cəmi mesajlar: 80
<< 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər