canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Sonsuz Sevgi
Mövzudakı mesaj sayı: 80
Pessimist89
Pessimist89OFF
🕒 29.11.2011 / 22:01 · #51
_SEHER_MEHi_ (29.11.2011/20:53)
Sirf burdaki sevgiden yox vopweta sevgiden söhbet gedir
Kakaya raznitsa... Lyubov eto lyubov... Su ele sudur ister buz sheklinde olsun ister buxar sheklinde isterse de maye sheklinde... eynen sevgi kimi...
_SEHER_MEHi_
_SEHER_MEHi_OFF
🕒 29.11.2011 / 22:17 · #52
Pessimist89 (29.11.2011/21:01)
Kakaya raznitsa... Lyubov eto lyubov... Su ele sudur ister buz sheklinde olsun ister buxar sheklinde isterse de maye sheklinde... eynen sevgi kimi...
Men ne diyrem bes?ermeni goruna söymüremki...diyrem sevgi ele sevgidi virtualin mövzusu realin heqiqeti!yeni söhbet sirf burda olan sevgiden getmir realdaki sevgidende misal vermey olar!fikrim chatdi?
Pessimist89
Pessimist89OFF
🕒 29.11.2011 / 22:27 · #53
_SEHER_MEHi_ (29.11.2011/20:53)
Sirf burdaki sevgiden yox vopweta sevgiden söhbet gedir
Fikr uzgun chatdirilmayibsa sehv anlayan haqlidir hemishe... o ki qaldi senin dediyine xristian nece namazin gozelliyinden danisha biler? Lap danishsa da eshitdiyin bildiyin deyer duydugun yox! burda guya heqiqi seven varki? )))) Ugur olsun... !!
_SEHER_MEHi_
_SEHER_MEHi_OFF
🕒 29.11.2011 / 23:33 · #54
Pessimist89 (29.11.2011/21:27)
Fikr uzgun chatdirilmayibsa sehv anlayan haqlidir hemishe... o ki qaldi senin dediyine xristian nece namazin gozelliyinden danisha biler? Lap danishsa da eshitdiyin bildiyin deyer duydugun yox! burda
Fikir cox düzgün chatdirilib,prosta anlayiwlar ferqlidi!haminin adinnan daniwma!Seven var ya yoxdu her kesin öz iwidi!Twk..hemcinin senede ugur olsun!
Pessimist89
Pessimist89OFF
🕒 29.11.2011 / 23:36 · #55
_SEHER_MEHi_ (29.11.2011/22:33)
Fikir cox düzgün chatdirilib,prosta anlayiwlar ferqlidi!haminin adinnan daniwma!Seven var ya yoxdu her kesin öz iwidi!Twk..hemcinin senede ugur olsun!
Men haminin adindan danishmadim sene sual verdim... sen sadece menim sualimi oz beyninde haminin adindan cavablandirib bele yazdin))) Herenin oz medesi var...
_SEHER_MEHi_
_SEHER_MEHi_OFF
🕒 29.11.2011 / 23:42 · #56
Pessimist89 (29.11.2011/22:36)
Men haminin adindan danishmadim sene sual verdim... sen sadece menim sualimi oz beyninde haminin adindan cavablandirib bele yazdin))) Herenin oz medesi var...
Fikrimce birbirmize ugur dilediy ve bagladiq bu mövzunu..uzatmag yersiz hereket olar!bir daha ugurlar!
Pessimist89
Pessimist89OFF
🕒 29.11.2011 / 23:43 · #57
_SEHER_MEHi_ (29.11.2011/22:42)
Fikrimce birbirmize ugur dilediy ve bagladiq bu mövzunu..uzatmag yersiz hereket olar!bir daha ugurlar!
Soz atib baglamaq duzgun baglamaq sayilmir... bax indi bag-la-dim !!
_SEHER_MEHi_
_SEHER_MEHi_OFF
🕒 29.11.2011 / 23:48 · #58
Pessimist89 (29.11.2011/22:43)
Soz atib baglamaq duzgun baglamaq sayilmir... bax indi bag-la-dim !!
Biz bir birmize söz atmiriq,mövzu müzakire edirik..sen öz fikrinde haqli oldugunu duwunursen,mende öz fikrimde!
Pessimist89
Pessimist89OFF
🕒 29.11.2011 / 23:56 · #59
. . .
SaRi~QiZ
SaRi~QiZOFF
🕒 30.11.2011 / 10:33 · #60
qeti razi deyilem bu fikirle
Cəmi mesajlar: 80
<< 1 ... 4 5 [6] 7 8 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər