💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

(=AriKaRiNNaKaTa=) (15.02.2015/00:27)X-hmm yadimda..
x dedim axi lovhende o qeder cox gul olacaq
.gif)
_SEVINC_ (15.02.2015/00:29)x heleki 2 defe yoxlamisam
X-hmm yadimda..
.gif)

(=AriKaRiNNaKaTa=) (15.02.2015/00:29)X-)))))ey yoxlama)
x heleki 2 defe yoxlamisam
_SEVINC_ (15.02.2015/00:31)x niye?
X-)))))ey yoxlama)

(=AriKaRiNNaKaTa=) (15.02.2015/00:32)X-2defe yoxluyub ne ile qarwilawmisan? O deyiwmiyicey
x niye?

_SEVINC_ (15.02.2015/00:34)x surprizleri sevirem
X-2defe yoxluyub ne ile qarwilawmisan? O deyiwmiyicey


(=AriKaRiNNaKaTa=) (15.02.2015/00:36)X-
x surprizleri sevirem

_SEVINC_ (15.02.2015/00:42)x gecen xeyre qalsin
X-
helelik deyim men sene .gif)