💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat


___SeVGi__YaGMuRu___ (15.03.2015/17:51)bi dene bu mahniya qulaq as tezzzz)))
x hadi hadi gel bana.. Aşik oldum ben sana...sende bana aşiksin..başima belamisin.. ))
___SeVGi__YaGMuRu___ (15.03.2015/17:54)Opurrrrr)) ewitmuwdun? dunen ewitdim Seviyyedi ee bayaqdan ona qulaq asiram.bu mahniyla oynuya bilersen exclusive menim uchun)
SiSeRoN, Moya Bella))
___SeVGi__YaGMuRu___ (15.03.2015/17:56)bildim))))ele sifet eleme qorxdum))o biriynen baxda)
SiSeRoN,Ozun bisen niye
___SeVGi__YaGMuRu___ (15.03.2015/17:58)Isteyirem polnu xod verim qulaqlarim cirilsin)) amma ne dilindedi bilmirem Alban dilinde deyil?
SiSeRoN, ona gore yox.. ))
___SeVGi__YaGMuRu___ (15.03.2015/18:02)Seni yeyeremde men))) canimsan menim)))bax yene qiciqlandirdun meni)))).4mak.
SiSeRoN, hamin dilin bilirsen onuda bilme))
___SeVGi__YaGMuRu___ (15.03.2015/18:05)Nushi can ureyim))Kef ele))
SiSeRoN, gedim ciyer qovurmasi qonagligindayam..meylin cekse buyur.. ))

