💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

_K_O_T_İ_K_ (11.05.2015/19:50)nus olsun)) eseblesdirme haa,mende yeyerem))
Vafliynen bawdadim

_QANadsizMELEK_ (11.05.2015/19:57)sende qatil bize
Bezdim aaama gedin wexside yaziwinda


KaLbImDeKi_SeN (11.05.2015/19:55)Sen beyaq Limitivi yemisen
nus olsun)) eseblesdirme haa,mende yeyerem))




KaLbImDeKi_SeN (11.05.2015/19:55)O uwaqa Denen kotik Gelib bogacaq seni
nus olsun)) eseblesdirme haa,mende yeyerem))
Ponciklerimi Yeyib Hele Elinnen tutub Senin Gul verib sene Zehlem Getdi o uwaqdan
)))))
_QANadsizMELEK_ (11.05.2015/20:01)Siz bilen meslehetdi Xanim qiz.
KaLbImDeKi_SeN, senin (11.05.2015 / 19:58) yazına cavab verirem, Yox canim men onunla konuwmam

_K_O_T_İ_K_ (11.05.2015/20:04)o getdi)))yigdim hamisini apardi evlerine)))
O uwaqa Denen kotik Gelib bogacaq seniPonciklerimi Yeyib Hele Elinnen tutub Senin Gul verib sene Zehlem Getdi o uwaqdan
)))))

KaLbImDeKi_SeN (11.05.2015/20:06)Adida Oldu Kotike Wirniyyat biwirmiwem
o getdi)))yigdim hamisini apardi evlerine)))


_K_O_T_İ_K_ (11.05.2015/20:10)axi kotike bisirmemisdim
Adida Oldu Kotike Wirniyyat biwirmiwem
kotik cay demlemedi hec)) neyseye biz imboxda yazisdigimizi burda muzakire edirik deyesen