💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
_K_O_T_İ_K_ (17.05.2015/01:48)Nece udursunuze anlamıramda) kart secmek şansimız yoxdu axı
Oynadiqim oyunlarin 90% in udmuwam.
*SeYTaNkIz* (17.05.2015/01:53)Öyrensen sende mene örgedersen)
Mene de biri oyretseydi yaxshi olardi)))
QeMLi___BaYQuW (17.05.2015/01:55)Yaxshi
Öyrensen sende mene örgedersen)
.gif)

QeMLi___BaYQuW (17.05.2015/01:51)Bax oyunun Cemi ele ondadi,Sene Hec Kozar gelmiye biler yavaw yavaw elivi duzeltmelisen.Burda yaza bilmerem Sirlerin Kankurentler Gorecey )))))) Bele Sade 1 usuldu Anlayiwin olsa Oynamaqa Onuda desem Gucdu oynuyacaqsan
Nece udursunuze anlamıramda) kart secmek şansimız yoxdu axı

*SeYTaNkIz* (17.05.2015/01:53)Orgedmiyibler hele?
Mene de biri oyretseydi yaxshi olardi)))

QeMLi___BaYQuW (17.05.2015/01:51)Sene Orgederem Wexside
Nece udursunuze anlamıramda) kart secmek şansimız yoxdu axı