💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
_K_O_T_İ_K_ (17.05.2015/02:08)Yox Kim oyretmelidiki?
Orgedmiyibler hele?

QeMLi___BaYQuW (17.05.2015/01:51)Kak ne kruti Durakanin vetenindeyem)))-)))
Nece udursunuze anlamıramda) kart secmek şansimız yoxdu axı

*SeYTaNkIz* (17.05.2015/02:14)Kimnen oynamisan yadinnan cixib?
Yox Kim oyretmelidiki?
_K_O_T_İ_K_ (17.05.2015/02:18)Birisiyle axira qeder oynamisam..yadimdadi.
Kimnen oynamisan yadinnan cixib?

*SeYTaNkIz* (17.05.2015/02:22)Noldu orgene bilmedin?
Birisiyle axira qeder oynamisam..yadimdadi.
_K_O_T_İ_K_ (17.05.2015/02:25)Oyretdin ki,oyrenimde.. )
Noldu orgene bilmedin?

*SeYTaNkIz* (17.05.2015/02:27)Sen Mennen oynamamisan axi.Orgedim?
Oyretdin ki,oyrenimde.. )

*SeYTaNkIz* (17.05.2015/02:27)Noldu pin koda duwdun?
Oyretdin ki,oyrenimde.. )
_K_O_T_İ_K_ (17.05.2015/02:29)Cetin oyrene bilem,yenede ceht ederem..
Sen Mennen oynamamisan axi.Orgedim?