💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

*SeYTaNkIz* (17.05.2015/02:31)Gel oyuna oynuyum Fikir ver texmini bawa duweceysen Mesaji Ac Ordan Yazacam sene oynuya Oynuya Orgeneceysen qewey oynuyacaqsan.
Cetin oyrene bilem,yenede ceht ederem..

*SeYTaNkIz* (17.05.2015/02:31)Xodlari bawa salacam.
Cetin oyrene bilem,yenede ceht ederem..
_K_O_T_İ_K_ (17.05.2015/02:35)Gel oyunada zehmet deyilse.
Xodlari bawa salacam.

*SeYTaNkIz* (17.05.2015/02:36)Yaxwi
Gel oyunada zehmet deyilse.

_K_O_T_İ_K_ (17.05.2015/02:07)He pis olmaz sexside basa salarsan belke oynuya bildim. Amma meni örgedende eseblerin tab getidmeye biler)))
Bax oyunun Cemi ele ondadi,Sene Hec Kozar gelmiye biler yavaw yavaw elivi duzeltmelisen.Burda yaza bilmerem Sirlerin Kankurentler Gorecey )))))) Bele Sade 1 usuldu Anlayiwin olsa Oynamaqa Onuda desem
