movzuya nese serh yazilsa agzimi pis acacam nomrede qoyacam reala cixmayaninda yaxsi yerden deyecem! vse movzu baglidi! hec kim aktiv etmesin menim movzumdu ozumde bagliyiram
(=AriKaRiNNaKaTa=), senin (30.05.2015 / 17:35) yazına cavab verirem, Cindirsanda ele oz neslini siraya duzdurdun xiyar seninkimi pacanlari baqajda...... edirler indi nikdir get
sumeyla, yaxsi gelmisdin sen deme sende soyus esidib kayf tutanlardaniymissan o kayfi yasatmiyacam sene vse nomrem yazilib guvendiyin oglana ve ya qohumuna de ona dediklerimi gelib sene catdiracaq narahat olma