💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Inci-cicek (31.05.2015/16:46)aha onu bilirdim seferde olanda wifiynen girmek oldugunu bildim watsapdan.. sen ne vaxt bilmisen bes bunu?
(=AriKaRiNNaKaTa=), kefeneeeenomresiz whatsApp iwlediyin bilirduun ? )
(=AriKaRiNNaKaTa=) (31.05.2015/16:49)neyi?
aha onu bilirdim seferde olanda wifiynen girmek oldugunu bildim watsapdan.. sen ne vaxt bilmisen bes bunu?
Inci-cicek (31.05.2015/16:59)nomresiz watsapin islemeyini
neyi?