💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

Edalet@ (132015/02:15)
Canim ay Zeyneb herden bir hansisa x-a yazirki duwdu gozumden ama hamiya normal munasibet gosterir))))))))))))))))))))


_K_O_T_İ_K_ (13Yox narahat olma sen2015/02:15)
Men?

Edalet@ (132015/02:15)
Canim ay Zeyneb herden bir hansisa x-a yazirki duwdu gozumden ama hamiya normal munasibet gosterir))))))))))))))))))))


_charli (13Qt Rossia 2 kanalina Qewey kino gedir.2015/02:17)
Yox narahat olma sen

KoNCeNo (13Niye gulursenki?2015/02:17)

_charli (13Tanrilarin Muharibesi (Estafrullah)2015/02:17)
Yox narahat olma sen

_charli (13Gulmiyim?2015/02:19)
Niye gulursenki?

KoNCeNo (13Sebebin de mene zehmet deyilsə2015/02:21)
Gulmiyim?